مقرون‌به‌صرفه اما جذاب: عرضه دو مانیتور ROG Strix بازی از ایسوس با قابلیت‌های بی‌نظیر!

شرکت ایسوس در حال عرضه دو مانیتور ROG Strix بازی به بازار است. اندازه هر دو مانیتور برابر با ۲۷ اینچ است، اما وضوح و نرخ تازه‌سازی متفاوتی را ارائه خواهند داد. لازم به ذکر است که این به‌روزرسانی شرکت ایسوس شامل دو مانیتور ROG Strix با نام‌های XG27UCS و XG27ACS است. هر دو مانیتور با این هدف ساخته شده‌اند که کمترین فضا ممکن را اشغال کنند و همچنین طراحی جالبی را ارائه کرده‌اند، که به بازیکنان اجازه می‌دهد از استند به عنوان نگه‌دارنده گوشی هوشمند خود استفاده کنند. علاوه بر این، هر دو مانیتور جدید، با کانکتورهای USB تایپ C تجهیز شده‌اند که می‌توانند برای شارژ استفاده شوند.

مشخصات مانیتور های بازی ROG Strix شرکت ایسوس

در رابطه با مشخصات مانیتورهای جدید شرکت ایسوس باید گفت که، نسخه XG27UCS دارای وضوح ۴K است و از نرخ تازه‌سازی ۱۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند، در حالی که مدل XG27ACS بازی را با وضوح ۱۴۴۰p به همراه نرخ تازه‌سازی ۱۸۰ هرتز به کاربران خود ارائه می‌دهد. هر دو مانیتور برای ارائه عملکردی بدون تاخیر، از زمان پاسخگویی ۱ میلی ثانیه برخوردار هستند. مانیتورهای جدید ROG Strix شرکت ایسوس در رنگ سیاه و همچنین سفید (XG27ACS-W) در دسترس خواهند بود.

همچنین لازم به ذکر است، شرکت ایسوس تأیید می‌کند که هر دو مانیتور از فناوری G-SYNC کمپانی انویدیا برای تجربه‌های بازی بدون قطع شدن و پارگی پشتیبانی می‌کنند. همچنین این محصولات از تکنولوژی Extreme Low Motion Blur Sync (ELMB Sync) بهره خواهند برد. خوشبختانه پنل‌ها با تکنولوژی HDR سازگار هستند و استانداردهای گواهی DisplayHDR 400 را برآورده می‌کنند. با این وجود خبر بد این است که، این محصولات استاندارد HDR 600 را ندارد، اما به یاد داشته باشید که این مانیتورها جز محصولات مقرون‌به‌صرفه هستند، بنابراین نباید انتظار داشت که تمامی ویژگی‌های پیشرفته را داشته باشند. از سوی دیگر، شرکت ایسوس پشتیبانی گسترده (۹۵ تا ۹۷ درصدی) از طیف رنگی DCI-P3 را برای هر دو پنل تأیید می‌کند.

به نظر می‌رسد که یک الگوریتم هوش مصنوعی (AI) در فناوری GamePlus این مانیتور‌های جدید ایفای نقش می‌کند. این الگوریتم به صورت بی درنگ صحنه‌های بازی را تجزیه و تحلیل می‌کند و علامت هدف (crosshair) را برای بالا بردن دقت تنظیم خواهد کرد. علاوه بر این، شرکت ایسوس ادعا می‌کند که تکنولوژی Dynamic Shadow Boost به صورت خودکار تاریکی‌های محیط بازی را روشن‌تر می‌کند، اما در عین حال از برجسته شدن بیش از حد نقاط روشن جلوگیری خواهد کرد. به عبارت دیگر، این فناوری به بازیکنان کمک می‌کند تا در شرایط کم نور، بتوانند جزئیات بیشتری را ببینند و با دقت بیشتری بازی کنند، همچنین از مزایای تصویر با کیفیت بالا بهره ببرند.

ASUS ROG MONITORS HERO 1200x624 1
 ایسوس مانیتورهای ROG Strix 4K بازی ۱۶۰ هرتز XG27UCS و ۱۴۴۰p 180 هرتز XG27ACS را با پایه گوشی هوشمند عرضه می‌کند

باید بدانید گزینه‌های اتصال این دو مانیتور شامل DisplayPort 1.4، HDMI 2.0 و USB تایپ C با DP Alt mode و Power Delivery هستند. در رابطه با بها تمام شده این محصولات جدید، باید گفت که نسخه XG27ACS در حال حاضر با قیمت پایه ۲۶۹ دلار آمریکا در دسترس است، در حالی که مدل XG27UCS به زودی با قیمت ۴۴۹ دلار آمریکا به بازار عرضه خواهد شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.