مقایسه گلکسی A24 با ردمی نوت ۱۲ ۴G؛ اقتصادی‌های ۴G اما جذاب

در این مطلب به مقایسه‌ی دو گوشی اقتصادی گلکسی A24 با ردمی نوت ۱۲ ۴G می‌پردازیم که جز محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار به حساب می‌آیند. البته این دو گوشی به خاطر اقتصادی بودن، خیلی قدرتمند نیستند و به کسانی پیشنهاد می‌شوند که کار سنگینی با گوشی ندارند. با این حال یک سری تفاوت‌ها سبب شده کاربران در انتخاب یکی از این دو مدل برای رسدگی به کارهای خود دودل شوند. بنابراین در این مطلب همراه ما باشید تا بتوانید بین گلکسی A24 و ردمی نوت ۱۲ ۴G انتخاب درستی داشته باشید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - گلوبال
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

مقایسه‌ی گلکسی A24 با ردمی نوت ۱۲ ۴G؛ جدول مشخصات فنی


نام گوشی گلکسی A24 ردمی نوت ۱۲ ۴G
تاریه رونمایی و عرضه ۱۹ آوریل ۲۰۲۳ (۳۰ فروردین ۱۴۰۲) ۲۳ مارس ۲۰۲۳ (۳ فروردین ۲۰۲۳)
ابعاد و وزن ۸٫۳ × ۷۷٫۶ × ۱۶۲٫۱ میلی‌متر – ۱۹۵ گرم ۷٫۹ × ۷۶ × ۱۶۵٫۷ میلی‌متر – ۱۸۳٫۵ گرم
کیفیت ساخت و استاندارد مقاومتی بدنه‌ی تمام پلاستیکی بدنه‌ی تمام پلاستیکی – استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP53
اندازه و نوع نمایشگر ۶٫۵ اینچی از نوع Super AMOLED ۶٫۶۷ اینچی از نوع AMOLED
کیفیت پنل ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ پیکسل با تراکم پیکسلی ۳۹۶ پیکسل بر هر اینچ – ۹۰ هرتزی ۱۰۸۰ × ۲۴۰۰ پیکسل با تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ – ۱۲۰ هرتزی
سیستم‌عامل و رابط کاربری اندروید ۱۳ / One UI 5.1 اندروید ۱۳ / MIUI 14
پردازنده و گرافیک مدیاتک هلیو G99 با لیتوگرافی ۶ نانومتری – ۸ هسته‌ای با دو هسته از نوع Cortex-A76 با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز و شش هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز – گرافیک Mali-G57 MC2 اسنپدراگون ۶۸۵ با لیتوگرافی ۶ نانومتری – ۸ هسته‌ای با دو هسته از نوع Cortex-A73 با فرکانس ۲٫۸ گیگاهرتز و شش هسته از نوع Cortex-A53 با فرکانس ۱٫۹ گیگاهرتز – گرافیک آدرنو ۶۱۰
رم و حافظه‌ی داخلی ۴/۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ۴/۶/۸ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8
دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه‌ی دید ۱۲۳ درجه ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه‌ی دید ۱۲۰ درجه
دوربین سوم ۲ مگاپیکسلی ماکرو ۲ مگاپیکسلی ماکرو
کیفیت فیلم‌برداری ۱۰۸۰P@30 ۱۰۸۰P@30
دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2
کیفیت فیلم برداری ۱۰۸۰P@30 ۱۰۸۰P@30
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی
شارژر / درون جعبه ۲۵ واتی – نیست ۳۳ واتی – هست
رنگ‌بندی مشکی، لیمویی، آبی گرادیانی، قرمز تیره خاکستری، سبز نعنایی، آبی یخی
قیمت بیشتر از ۷ میلیون تومان بیشتر از ۷ میلیون تومان

گلکسی A24 در مقابل ردمی نوت ۱۲؛ جعبه‌گشایی

گلکسی A24 ردمی نوت 12

گلکسی A24

برای سامسونگ خیلی فرقی نمی‌کند گوشی میان‌رده بخرید یا پرچم‌دار یا حتی اقتصادی؛ شارژر درون جعبه‌ی هیچ یک از این گوشی‌ها قرار ندارد و کاربر مجبور است برای تهیه‌ی آداپتور به صورت جداگانه مبلغی را در نظر بگیرد. بنابراین شما با باز کردن جعبه‌ی گلکسی A24 جز کابل دو سر Type-C، سوزن سیم‌کارت و یک سری دفترچه‌ی راهنما، چیز دیگری نمی‌بینید.

گلکسی A24 ردمی نوت 12

ردمی نوت ۱۲

شیائومی اما به مراتب بهتر از رقیب ظاهر شده و حتی برای سهولت کاربران، یک قاب ژله‌ای هم درون بسته‌بندی در دسترس قرار گرفته تا کاربران در همان ابتدای کار با گوشی نیازی به قاب نداشته باشند. همچنین یک آداپتور سریع ۳۳ واتی هم در کنار کابل شارژر به چشم می‌خورد و این حرکت ارزشمند شما را از پرداخت هزینه‌ی اضافه کاملا بی‌نیاز می‌کند. البته توجه داشته باشید این قاب معمولا برچسب‌های محافظ صفحه‌ی شخص ثالث را به احتمال زیاد از جا بلند می‌کند. در نتیجه شاید بهتر باشد هرچه زودتر یک قاب محافظ هم خریداری کنید.


گلکسی A24 در مقابل ردمی نوت ۱۲ ۴G؛ کیفیت ساخت

از لحاظ زیبایی نمی‌توان برنده‌ای بین دو گوشی مشخص کرد چرا که زیبایی همیشه یک مقوله‌ی سلیقه‌ای است. با این حال سامسونگ ترجیح داده در طراحی گلکسی A24 سادگی را در اولویت قرار دهد. این یعنی روی پنل پشتی گوشی، شما یک رنگ ساده را شاهد خواهید بود که سه دوربین در بالاترین قسمت سمت چپ آن تعبیه شده‌اند. درست مثل طراحی پرچم‌داران سری گلکسی S23، با این تفاوت که سنسور دوربین‌ها به مراتب کوچک‌تر هستند.

گلکسی A24 ردمی نوت 12

گلکسی A24

ردمی نوت ۱۲ ۴G اما از یک ماژول مستطیلی شکل بهره می‌برد که مثل گلکسی A24 میزبان سه دوربین است با این تفاوت که دو سنسور اصلی و فوق عریض بزرگ طراحی شده‌اند اما سنسور ماکرو بسیار کوچک‌تر از آن‌هاست. با دو دایره‌ی بزرگ و دو دایره‌ی کوچک که یکی مربوط به فلش است، سنسورها هارمونی جالبی پیدا کرده و نمای پنل پشتی را زیباتر کرده‌اند.

گلکسی A24 ردمی نوت 12

ردمی نوت ۱۲

پنل پشتی هر دو گوشی نسبتا درخشان است اما نه آنقدر که به شما، شیشه‌ای بودن گوشی القا شود. هر دو پنل جاذب اثر انگشت هستند و این شاید برای خیلی‌ها خوب نباشد اما به صورت کلی، ردمی اندکی پر زرق و برق‌تر طراحی شده است. این تفاوت حتی روی پنل جلو هم دیده می‌شود؛ جایی که ردمی تصمیم گرفته گوشی خود را شبیه به گوشی‌های گران‌قیمت با یک حفره‌ی کوچک در مرکز-بالای پنل طراحی کند در حالی که گلکسی A24 از یک دوربین سلفی U شکل بهره می‌برد که به حاشیه‌ی بالای صفحه چسبیده است. نکته‌ی جالب در رابطه با این مقایسه هم دقیقا همین است؛ از لحاظ پنل پشتی، گلکسی A24 شبیه به پرچم‌دارهای سامسونگ و از لحاظ پنل جلو، شیائومی ردمی نوت ۱۲ شبیه به گوشی‌های بالارده است.

گلکسی A24 ردمی نوت 12

ردمی نوت ۱۲

علاوه بر این‌ها، میزان حواشی اطراف نمایشگر ردمی نوت ۱۲ ۴G هم به شکل قابل توجهی کمتر از حواشی اطراف نمایشگر گلکسی A24 است. نسبت پنل نمایشگر به بخش جلوی بدنه تقریبا ۸۵٫۳٪ است در حالی که پنل گلکسی A24 حدودا ۸۲٫۴٪ بخش جلو را به خود اختصاص داده است. این یعنی به شکل نه چندان محسوسی، فضای کار بیشتری در ردمی در اختیار خواهید داشت.

گلکسی A24 ردمی نوت 12

گلکسی A24

ردمی نوت ۱۲ ۴G روی فریم بالایی خود جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، فرستنده‌ی مادون قرمز و حفره‌ی میکروفون دارد، روی فریم سمت راست آن کلیدهای کنترل صدا و پاور دیده می‌شوند، روی فریم سمت چپ درگاه سیم‌کارت و روی فریم پایینی هم در کنار بلندگو، پورت شارژر و حفره‌ی میکروفون به چشم می‌خورند.

گلکسی A24 اما روی فریم بالایی خود یک حفره‌ی میکروفون، روی فریم پایینی خود بلندگو، پورت شارژر، حفره‌ی میکروفون و جک ۳.۵ میلی‌متری، روی فریم سمت چپ خود درگاه سیم‌کارت و روی فریم سمت راست هم کلیدهای کنترل صدا و پاور دارد تا بدین ترتیب خیلی تفاوت چشمگیری از این حیث با رقیب خود نداشته باشد.

به صورت کلی، نماینده‌ی سامسونگ وزن بیشتری در مقایسه با رقیب دارد (۸ گرم)، ضخیم‌تر (۰.۴ میلی‌متر)، عریض‌تر (۷۷.۶) و اندکی هم کوتاه‌تر است. البته کوتاه‌تر بودن به این خاطر است که نمایشگر کوچک‌تری هم دارد. ولی به صورت کلی به نظر می‌رسد نماینده‌ی سامسونگ کمی خوش‌دست‌تر باشد چرا که از فریم منحنی بهره می‌برد اما ردمی فریم تخت دارد که همین مورد سبب می‌شود گلکسی درون دست حس و حال بهتری داشته باشد. هرچند در نهایت هر دو گوشی قرار است درون کاور قرار بگیرند و این برتری‌ها خیلی خود را نشان نخواهد داد.


گلکسی A24 در مقابل ردمی نوت ۱۲؛ نمایشگر

گلکسی A24 ردمی نوت 12

گلکسی A24

در بخش نمایشگر، ردمی نوت ۱۲ ۴G گزینه‌ی بهتری محسوب می‌شود. تنها دلیل این موضوع هم بهره‌مندی از نمایشگری با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز است که لذت کار کردن با گوشی را دوچندان می‌کند. البته گلکسی هم دست و پا بسته ظاهر نشده و با نمایشگری از نوع Super AMOLED با رفرش‌ریت ۹۰ هرتز عملکرد خوبی دارد.

گلکسی A24 ردمی نوت 12

ردمی نوت ۱۲

اما به سراغ اعداد و ارقام که می‌رویم اوضاع متفاوت می‌شود. گلکسی A24 در حالت دستی، در نهایت به بیشینه‌ی روشنایی ۴۶۴ دست پیدا می‌کند که برای کار کردن با گوشی در خانه کاملا مناسب است. وقتی حالت خودکار فعال باشد، این میزان به عدد شگفت‌انگیز ۱۰۱۲ نیت می‌رسد که فوق‌العاده است و باعث می‌شود اصلا زیر نور خورشید با مشکل مواجه نشوید.

ردمی نوت ۱۲ ۴G اگرچه در حالت دستی ۴۷۴ نیت روشنایی دارد و عملکردش مشابه گلکسی A24 است اما در حالت خودکار این میزان به ۷۴۴ نیت افزایش پیدا می‌کند که اگرچه خوب است اما باید بپذیریم این گلکسی است که زیر نور مستقیم خورشید عملکرد بهتری از لحاظ خوانایی صفحه خواهد داشت.


گلکسی A24 در مقابل ردمی نوت ۱۲؛ طول عمر باتری و سرعت شارژر

از لحاظ طول عمر باتری و سرعت شارژر، هر دو گوشی عالی هستند اما گلکسی A24 تعریف دیگری از «دوام بالای باتری» را با امتیاز استثنائی ۱۴۱ ساعت مطرح کرده است. ردمی نوت ۱۲ ۴G هم با کسب امتیاز عالی ۱۱۷ ساعت، یکی از گوشی‌های بسیار عالی در این زمینه به حساب می‌آید اما در برابر گلکسی، خیلی قدر محسوب نمی‌شود. این در حالی است که هر دو گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برند و از لحاظ نمایشگر، فناوری ساخت پردازنده و موارد مهمی که روی شارژ تأثیر می‌گذارند، با هم برابر هستند.

گلکسی A24 ردمی نوت 12

ردمی نوت ۱۲

برای اینکه بتوانید متوجه شوید دو گوشی در ماندگاری شارژ چه عملکردی در بخش‌های مختلف از جمله مکالمه، وب‌گردی و تماشای ویدیو از خود به نمایش می‌گذارند، در یک جدول به بررسی اعداد و ارقام مربوطه پرداخته‌ایم. همانطور که می‌بینید، اختلاف عملکرد فاحش دو گوشی در بخش مکالمه و وب‌گردی سبب شده برتری زیادی که ردمی در پخش ویدیو نسبت به گلکسی دارد اصلا در ثبت امتیاز نهایی به چشم نیاید. هرچند به صورت کلی باید بگوییم هر دو گوشی می‌توانند نیاز شما را به راحتی تا بیش از ۱٫۵ روز برطرف کنند.

نام گوشی گلکسی A24  ردمی نوت ۱۲ ۴G
ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
مکالمه ۴۶:۴۲ ساعت ۳۵:۵۲ ساعت
وب‌گردی ۱۹:۴۲ ساعت ۱۲:۵۸ ساعت
پخش ویدیو ۲۰:۰۶ ساعت ۲۹:۳۲ ساعت
امتیاز کلی ۱۴۱ ساعت ۱۱۷ ساعت

سرعت شارژر جایی است که ردمی بهتر ظاهر می‌شود. البته برتری نماینده‌ی شیائومی در این بخش فقط یک دلیل ندارد؛ نخست اینکه شارژری که برای این گوشی در نظر گرفته شده ۳۳ واتی است که در حالت عادی به شکل محسوسی سریع‌تر از شارژر ۲۵ واتی است که سامسونگ برای گوشی اقتصادی‌اش در نظر گرفته؛ دوم اینکه شما علاوه بر بهای خود گلکسی A24 که بیش از ۷ میلیون تومان هم هست، باید مبلغی را برای خرید خود شارژر هم بپردازید که تقریبا ۱ میلیون تومان قیمت دارد. اما با ردمی نوت ۱۲ شما دیگر چنین هزینه‌ای نخواهید داشت چون شارژر درون بسته‌بندی عرضه می‌شود. شما می‌توانید عملکرد شارژر دو گوشی را در جدول زیر مشاهده و با هم مقایسه کنید.

نام گوشی گلکسی A24  ردمی نوت ۱۲ ۴G
سرعت شارژر ۲۵ وات ۳۳ وات
شارژر درون جعبه ندارد دارد
میزان شارژ پس از ۱۵ دقیقه ٪۲۶ ثبت نشده
میزان شارژ پس از نیم ساعت ٪۴۶ ٪۵۵
زمان مورد نیاز برای شارژ کامل ۸۹ دقیقه ۷۱ دقیقه

گلکسی A24 در مقابل ردمی نوت ۱۲؛ بلندگو

از آن جایی که هیچ یک از این دو گوشی از اسپیکر استریو بهره نمی‌برند، در نتیجه انتظاری هم نداریم که عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند. دقیقا هم اینطور شد؛ نه گلکسی A24 و نه ردمی نوت ۱۲ ۴G نتوانستند آنطور که باید ظاهر شوند و با کسب امتیاز «متوسط» و «خوب» به کار خود پایان دادند. امتیازی هم که این دو گوشی کسب کردند به ترتیب ۲۸٫۹- و ۲۷٫۹- بوده که از عملکرد نسبتا ضعیف آن‌ها حکایت دارد.

با این حال اگر محدوده‌ی قیمتی آن‌ها را در نظر بگیریم، می‌بینیم که باز هم امتیازهای ثبت شده خیلی هم بد نیستند و می‌توانند نیاز شما را برطرف کنند. نمی‌توان گفت از گوش دادن به موسیقی لذت خواهید برد اما راضی خواهید بود. شما می‌توانید با گوش دادن به دو فایل صوتی زیر، کیفیت صوتی دو گوشی را مقایسه کنید.

گلکسی A24

ردمی نوت ۱۲ ۴G


گلکسی A24 در مقابل ردمی نوت ۱۲؛ سخت‌افزار و نرم‌افزار

در بخش سخت‌افزار، اصلی‌ترین تفاوت دو گوشی خود را نشان می‌دهد. اگرچه هر دو محصول مبتنی بر پردازنده‌ای هستند که فناوری ساخت آن‌ها ۶ نانومتری است اما اسنپدراگون ۶۸۵ بسیار ضعیف‌تر از هلیو G99 است. این یعنی گلکسی A24 در انجام کارهای سنگین، نیاز شما را بهتر از رقیب برطرف می‌کند. البته منظور از سنگین، اجرای بازی‌های روز با بالاترین کیفیت ممکن نیست؛ همینکه بتوانید کارهای روزمره را با کیفیت بالایی انجام دهید یعنی A24 کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده است.

نام گوشی گلکسی A24 ردمی نوت ۱۲ ۴G
گیک‌بنچ ۵ تک هسته‌ای ۷۱۲ ۴۴۰
گیک‌بنچ ۵ چند هسته‌ای ۱۹۰۰ ۱۷۹۷
GFX Car Chase ES 3.1 ۱۲ ۷.۵
AnTuTu 9 ۳۹۸۰۰۵ ۳۱۹۲۱۹

اسنپدراگون ۶۸۵ به کار رفته در ردمی نوت ۱۲ اگرچه از هسته‌هایی با فناوری قدیمی‌تر بهره می‌برد اما از لحاظ سرعت پردازشی خوب ظاهر می‌شود؛ هرچند گرافیک آن یعنی آدرنو ۶۱۹ اصلا آنطور که انتظار دارید نیست و نمی‌تواند در انجام کارهای روزانه شما را تحت تأثیر قرار دهد. به صورت کلی پیشنهاد می‌شود مدل‌های ۶ گیگابایتی دو گوشی را خریداری کنید تا بتوانید از انجام کارهای مختلف با آن‌ها لذت ببرید. در غیر این صورت مدل‌های ۴ گیگابایتی قطعا ناامیدتان خواهند کرد.

گلکسی A24

در بخش نرم‌افزار، ردمی نوت ۱۲ هیچ حرفی برای گفتن ندارد. البته منظور از این حرف این نیست که MIUI 14 امکانات نرم‌افزاری کمی دارد؛ در واقع دلیل بیان این حرف، آپدیت نرم‌افزاری است. ردمی نوت ۱۲ شاید در بهترین حالت فقط ۲ سال آپدیت نرم‌افزاری دریافت کند اما سامسونگ گلکسی A24 را به مدت ۴ سال از لحاظ نرم‌افزاری و ۵ سال از لحاظ امنیتی آپدیت خواهد کرد. این یعنی شما با این گوشی اقتصادی می‌توانید حتی اندروید ۱۷ را هم دریافت کنید.

ردمی نوت ۱۲

به عبارتی دیگر، شما در حالی که با گلکسی A24 خود در حال نصب اندروید ۱۷ مبتنی بر One UI 9.0 هستید و مشتاقید بدانید چه قابلیت‌های جذابی به گوشی اقتصادی شما اضافه می‌شود، ردمی نوت ۱۲ در مقایسه با دو سال قبل خودش هیچ تغییری نداشته و احتمالا سخت‌افزار ضعیفش هم دیگر پاسخگوی نیاز کاربران نخواهد بود.


گلکسی A24 در مقابل ردمی نوت ۱۲؛ دوربین

در بخش دوربین، هر دو گوشی سه دوربین از یک نوع دارند که البته در یک سری از بخش‌ها تفاوت چشمگیری دارند. برای مثال دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی A24 از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد اما از چنین قابلیت مهمی در ردمی نوت ۱۲ خبری نیست. همچنین رزولوشن دوربین فوق عریض در ردمی ۸ مگاپیکسل است در حالی که دوربین فوق عریض گلکسی ۵ مگاپیکسلی است.

از جمله شباهت‌های این دو گوشی باید به سنسور دوربین سلفی اشاره کرد که در هر دو دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی است. همچنین هر دو گوشی قادرند در وضوح ۱۰۸۰P با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه با تمام دوربین‌های خود فیلم‌برداری کنند. حال باید دید در عمل، چگونه ظاهر می‌شوند.

دوربین اصلی

دوربین فوق عریض

پرتره

دوربین ماکرو

دوربین سلفی

فیلم‌برداری در وضوح ۱۰۸۰P@30 با گلکسی A24

فیلم‌برداری در وضوح ۱۰۸۰P@30 با ردمی نوت ۱۲


گلکسی A24 یا ردمی نوت ۱۲ ۴G؛ سخن پایانی

به صورت کلی، گلکسی A24 برای کسانی مناسب است که به دنبال خرید یک گوشی اقتصادی با پردازنده‌ی خوب و قدرتمند، دوربین اصلی با کیفیت قابل قبول، پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدت با امکانات گسترده و پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال و طول عمر بالای باتری هستند. در طرف مقابل ردمی نوت ۱۲ ۴G بیشتر برای کسانی مناسب است که نمایشگر با رفرش‌ریت بالا، کیفیت ساخت بالاتر، بلندگوی بهتر و شارژر درون جعبه با سرعت قابل قبول هستند. همچنین به دلیل بهره‌مندی از سخت‌افزار بهتر، گلکسی A24 انتخاب آینده‌نگرانه‌تری هم محسوب می‌شود.

گلکسی A24

نکات مثبت

  • دوربین اصلی بسیار باکیفیت با لرزشگیر اپتیکال
  • نمایش دقیق رنگ‌ها
  • طول عمر استثنائی باتری
  • عملکرد سخت‌افزاری خوب و بهینه
  • دریافت ۴ نسخه‌ی اندروید

نکات منفی

  • اسپیکر ضعیف
  • دوربین فوق عریض بد
  • عدم بهره‌مندی از شارژر درون جعبه
  • عدم بهره‌مندی حتی از استاندارد مقاومتی IP53

ردمی نوت ۱۲ ۴G

نکات مثبت

  • نمایشگر ۱۲۰ هرتزی باکیفیت
  • استاندارد ضد آب IP53
  • کیفیت بهتر بلندگو
  • سرعت شارژ بالاتر
  • وجود شارژر درون جعبه
  • عملکرد خوب دوربین اصلی در نور روز و شب
  • بهره‌مندی از جدیدترین سیستم‌عامل اندروید و رابط کاربری MIUI با امکانات فراوان

نکات منفی

  • آپدیت نرم‌افزاری کوتاه‌مدت
  • دوربین فوق عریض بی‌کیفیت
loading...

شما کدام گوشی را ترجیح می‌دهید؟ ردمی نوت ۱۲ ۴G یا گلکسی A24؟

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - گلوبال
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

منبع: GSMArena (۱,۲)

سوالات متداول درباره گلکسی A24 و ردمی نوت ۱۲

آیا این دو گوشی با شارژر عرضه می‌شوند؟

گلکسی A24 خیر اما ردمی نوت ۱۲ بله.

آیا ردمی نوت ۱۲ برای بازی مناسب است؟

خیر. این گوشی برای انجام بازی ساخته نشده و فقط برای انجام کارهای روزمره نظیر وب‌گردی، گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی و کارهای سبکی مثل این ساخته شده است. اما اگر هدف، انجام بازی‌های سبک باشد، این گوشی می‌تواند راضی نگه‌تان دارد.

گلکسی A24 استاندارد مقاومتی دارد؟

خیر. این گوشی از هیچ استاندارد مقاومتی بهره نمی‌برد.

آیا این دو گوشی از جک ۳٫۵ میلی‌متری بهره می‌برند؟

بله. هر دو گوشی از جک ۳٫۵ میلی‌متری بهره می‌برند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.