مقایسه دوربین گلکسی A54 با گلکسی S23 اولترا؛ میان‌رده در برابر پرچمدار

com a54 s23 ultra 6469ef47ff1dc284945ff011

افزایش قیمت مدل‌های میان‌رده ارتباط مستقیمی با سخت‌افزار آن‌ها دارد که به‌وضوح می‌توان شکاف عملکرد میان تراشه‌های پرچمدار و میان‌رده را مشاهده کرد؛ اما درباره‌ی دوربین چطور؟ دوربین گوشی‌های میان‌رده چقدر ضعیف‌تر از مدل‌های پرچم‌دار هستند؟ برای یافتن پاسخ، در این مقاله دوربین گلکسی S23 اولترا به‌عنوان یک مدل بالارده و گلکسی A54 به‌عنوان دستگاهی میان‌رده را مقایسه می‌کنیم.

مشخصات دوربین گلکسی A54 با گلکسی S23 اولترا

گلکسی S23 اولترا از بهترین مجموعه دوربین در گوشی‌های سامسونگ متشکل از ۴ دوربین پشتی و یک دوربین سلفی استفاده می‌کند. دوربین‌های واید، تله‌فوتو و اولتراواید به‌ترتیب از یک حسگر ۱/۱.۳ اینچیِ ۲۰۰ مگاپیکسلی، دو حسگر ۱/۳.۵۲ اینچی با وضوح ۱۰ مگاپیکسل برای زوم ۳ و ۱۰ برابر و یک حسگر ۱/۲.۵۵ اینچی با وضوح ۱۲ مگاپیکسل بهره می‌برند. کره‌ای‌ها برای دوربین سلفی نیز از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کرده‌اند که در پس لنز ۲۶ میلی‌متریِ قرار دارد.

در سوی دیگر گوشی میان‌رده‌ی گلکسی A54 با بهره‌مندی از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لنز واید، ۱۲ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و ۵ مگاپیکسلی با لنز ماکرو به‌عنوان دوربین‌های پشتی و یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی به‌همراه لنز واید، مجموعه‌ی دوربین نسبتاً کاملی را دراختیار کاربر می‌گذارد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.