مقابله‌ با افت تقاضا؛ تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد

2022 9 tesla cars colors parked daylight 638bb8a0e60c0026b82559e4

تسلا پس‌ از فروش کمتر از حد انتظار در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۴، روز جمعه قیمت خودرو مدل Y، مدل X و مدل S را در ایالات‌ متحده ۲٬۰۰۰ دلار کاهش داد.

قیمت خودرو تسلا مدل Y پایه اکنون به ۴۲,۹۹۰ دلار کاهش یافته است، درحالی‌که مدل‌های Long Range و Performance اکنون به‌ترتیب ۴۷,۹۹۰ دلار و ۵۱,۴۹۰ دلار قیمت دارند.

نسخه‌ی پایه تسلا مدل S اکنون با قیمت ۷۲,۹۹۰ دلار و مدل Plaid آن با قیمت ۸۷,۹۹۰ دلار به‌فروش می‌رسند. قیمت تسلا مدل X پایه به ۷۷,۹۹۰ دلار و مدل Plaid آن به ۹۲,۹۰۰ دلار رسیده است.

تسلا با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد طرح Referral Program خود را ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) در همه‌ی بازارها متوقف خواهد کرد. این برنامه به خریداران اجازه می‌داد با معرفی مشتریان جدید، جوایزی از تسلا دریافت کنند.

مقالات مرتبط:

طبق اعلام رویترز، تسلا در حال تعدیل نیروی‌ کار خود در سراسر جهان است و قصد دارد بیش از ۱۰ درصد از کارکنانش را اخراج کند. رویترز قبلاً از لغو تولید خودروی ارزان‌قیمت ۲۵,۰۰۰ دلاری شرکتش خبر داده بود؛ محصولی که سرمایه‌گذاران برای افزایش فروش کلی تسلا روی آن حساب کرده بودند.

تسلا اوایل ماه جاری گزارش داد میزان فروش جهانی خودروهایش در سه‌ماهه‌ی اول، برای اولین‌ بار طی چهار سال گذشته کاهش یافته است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.