معرفی ۷ کامپیوتر آل این وان ایسوس؛ گزینه‌های برتر بازار

احتمالا شما هم تاکنون حداقل یک بار نام کامپیوترهای آل این وان (All in One) را شنیده‌اید. برخی از افراد این کالا را تحت عنوان کامپیوتر همه کاره نیز می‌شناسند. فرض کنید که شما به جای لپ‌تاپ از کامپیوتری استفاده می‌کنید که هیچ کیسی ندارد و فقط با استفاده از یک مانیتور نسبتا بزرگ و کیبورد و ماوس می‌توانید از آن استفاده کنید. در واقع این کالا یکی از گزینه‌های کاربردی برای شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی است که نه تنها کارهای سخت‌افزاری سنگین با رایانه ندارند بلکه فضای کافی نیز برای نگهداری کیس‌ها در مجموعه‌ی خود در نظر نگرفته‌اند. کامپیوتر آل این وان ایسوس بهترین گزینه برای چنین مجموعه‌هایی هستند. حال قبل از هر چیزی اگر شما هم دوست دارید که از قیمت این کالا در بازار خبردار شوید، روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

کامپیوتر همه کاره 24 اینچ اینوورس مدل X2414B -761SAB

۳۹,۸۰۰,۰۰۰

تومان

کامپیوتر همه کاره 27 اینچی ام اس آی مدل  AP272 13M - i5 16GB 500SSD

۴۳,۷۹۰,۰۰۰

تومان

بهترین کامپیوتر آل این وان ایسوس کدام است؟

راهنمای خرید all in one از دیجی‌کالا

زمانی که از واژه‌‌های “بهترین و برترین” برای معرفی یک کالا استفاده می‌کنیم، باید علاوه بر کالای مورد نظر، تمامی کالاهای مرتبط و همچنین رقبای آن را بررسی کنیم. به همین دلیل است که برای معرفی برترین کامپیوتر آل این وان ایسوس نیز باید فاکتورهای بسیار زیادی را در نظر داشته باشیم. در ابتدا اگر می‌خواهید اطلاعات کافی برای خرید یک کامپیوتر همه کاره را به دست بیاورید، به سراغ مطلب زیر بروید. سپس برای خرید این دستگاه از برند ایسوس، ادامه‌ی همین مطلب را دنبال کنید.

برند ایسوس در واقع نیاز به معرفی خاصی ندارند و کمتر کسی است که تاکنون نام این برند را نشنیده بایشد و یا از کالاهای آن استفاده نکرده باشد. همانند بسیاری از موارد که ایسوس حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، در تولید کامیپوترهای همه کاره نیز اصلا عقب نمانده و کالاهای بسیاری مناسبی را با قیمتی خوب روانه‌ی بازار کرده است و به همین دلیل طرفداران زیادی نیز دارد.

راهنمای خرید all in one از دیجی‌کالا

یکی از باورهای غلط در مورد کامپیوترهای همه کاره این است که برای استفاده‌ی روزمره مناسب نیستند و باید آن‌ها را برای شرکت‌ها و فروشگاه‌ها بخریم. اگر شما هم یک بار از این سیستم استفاده کنید، قطعا متوجه می‌شوید برای افرادی که به یک سیستم برای کارهای روزمره نیاز دارند، کامپیوترهای آل این وان جزو بهترین گزینه‌ها هستند. این دستگاه‌ها به اندازه‌ی لپ‌تاپ‌ها صفحه نمایش کوچکی ندارند و در عین حال به اندازه‌ی یک رایانه فضای شما را اشغال نمی‌کنند، چون هیچ کیسی ندارند.

پس شما با کامپیوتری طرف هستید که کیس و تمامی تجهیزات آن به نوعی نیز در مانیتور گنجانده شد‌ه‌اند و اصولا همراه با یک ماوس و کیبورد به خریداران تحویل داده می‌شوند. اکنون اگر توجه شما نیز برای خرید این کالا جلب شده، بهتر است که با هفت کامپیوتر آل این وان ایسوس که در بازار نیز بسیار پرفروش هستند، آشنا شوید. این کالاها عبارتند از:

۱) کامپیوتر همه کاره ۲۱.۵ اینچ ایسوس مدل V222FAK-BA064M

کامپیوتر همه کاره 21.5 اینچ ایسوس مدل V222FAK-BA064M

اولین دستگاه این لیست را به یکی از پرفروش‌ترین کامپیوترهای همه‌ کاره‌ی ایسوس اختصاص دادیم. این دستگاه با وزنی حدود ۴۸۰۰ گرم و پردازنده‌ی Core i5 به بازار عرضه شد. مانیتور آن ۲۱.۵ اینچ و ظرفیت حافظه RAM آن هشت گیگابایت است. در عین حال ظرفیت حافظه‌ی داخلی آن ۱ ترابایت در نظر گرفته شده تا شما با مشکل کمبود فضای خالی در رایانه‌ی خود مواجه نشوید.

این کالا نیز همانند بسیاری از کامیپوترهای آل این وان همراه با کیبورد و ماوس به دست کاربران می‌رسد. از نظر تعداد و تنوع پورت‌ها نیز نگران هیچ چیز نباشید؛ چرا که تقریبا اکثر موارد کاربردی در این دستگاه قرار داده شده‌اند. کامپیوتر همه کاره‌ی ایسوس در چندین رنگ مختلف به بازار عرضه شده که شما در حال حاضر می‌توانید رنگ مشکی آن را از فروشگاه دیجی‌کالا با کمک دکمه‌ی زیر خریداری کنید.

کامپیوتر همه کاره 21.5 اینچ ایسوس مدل V222FAK-BA064M

۲) کامپیوتر همه کاره ۲۳.۸ اینچ ایسوس مدل A5401WRPK-BA006M

کامپیوتر همه کاره 23.8 اینچ ایسوس مدل A5401WRPK-BA006M

اگر دستگاه قبلی مورد علاقه‌ی شما نبود و به کامپیوتری با ابعاد مانیتور بزرگ‌تر و همچنین سخت‌افزاری قوی‌تر نیاز دارید، این مورد مناسب شماست. ظرفیت حافظه RAM آن ۱۶ گیگابایت و ابعاد مانیتور دستگاه ۲۳.۸ اینچ است. به همین دلیل وزنی حدود ۷ کیلوگرم دارد که با توجه به عدم نیاز کاربران برای جابجا کردن این دستگاه، وزن بالای آن اهمیتی نخواهد داشت.

دو حافظه‌ی داخلی ۱ ترابایتی HDD و ۲۵۶ گیگابایتی SSD نیز دارد تا شما به هاردهای اکسترنال نیاز پیدا نکنید. سری پردازنده‌ی این کامپیوتر همه کاره‌ی ایسوس Core i7 است. صفحه نمایش دستگاه مات است و وب‌کم به شکلی زیبا و خاص همان‌طور که در تصویر بالا نیز می‌بینید، در بالای مانیتور قرار داده شده. در نهایت قیمت این کالا نیز با توجه به امکانات موجود در آن واقعا منطقی به نظر می‌رسد.

کامپیوتر همه کاره 23.8 اینچ ایسوس مدل A5401WRPK-BA006M

۳) کامپیوتر همه کاره ۲۱.۵ اینچ ایسوس مدل V222FAK-WA086M

کامپیوتر همه کاره 21.5 اینچ ایسوس مدل V222FAK-WA086M

اگر شما هم به دنبال خرید یک کامپیوتر آل این وان با رنگی خاص هستید، این دستگاه مختص شماست. برخلاف تصور شما و همچنین تصویر بالا، این کالا در رنگ سفید نیز تولید شده است که در حال حاضر می‌توانید آن را از فروشگاه دیجی‌کالا به راحتی سفارش دهید. اولین مزیت دستگاه نیز وزن پایین یعنی ۴۸۰۰ گرمی آن است. یک صفحه نمایش ۲۱.۵ اینچی غیر لمسی دارد که به شکل مات طراحی شده است.

دو حافظه‌ی داخلی ۱ ترابایتی HDD و ۲۵۶ گیگابایتی SSD نیز در دل این مانیتور قرار داده شده. ظرفیت حافظه RAM آن ۱۶ گیگابایت است تا شما بتوانید به راحتی بسیاری از کارهای خود را با کمک این کامپیوتر همه کاره مدیریت کنید. تعداد پورت‌های موجود در آن نیز به شکلی هستند که شما به هاب نیاز پیدا نکنید. اکنون با کمک دکمه‌ی زیر می‌توانید اطلاعات اضافی این دستگاه را به صورت دقیق‌تر و کامل‌تر مشاهده نمایید.

کامپیوتر همه کاره 21.5 اینچ ایسوس مدل V222FAK-WA086M

۴) کامپیوتر همه کاره ۲۲ اینچی ایسوس مدل V222FAK-BA065M

کامپیوتر همه کاره 22 اینچی ایسوس مدل V222FAK-BA065M

چهارمین کالای این لیست، یک کامپیوتر آل این وان ایسوس با قیمتی اقتصادی و البته منطقی است. به همین دلیل نباید از آن انتظار سخت‌افزاری قوی داشته باشیم. شما می‌توانید این کامپیوتر همه کاره را با مانیتوری ۲۲ اینچی و سری پردازنده‌ی Core i3 و همچنین ظرفیت حافظه RAM هشت گیگابایتی خریداری کنید. وزن دستگاه ۵۴۰۰ گرم اعلام شده و در رنگ‌های مشکی و طلایی نیز به بازار عرضه شده است.

صفحه نمایشی Full HD دارد که شما می‌توانید همراه با ماوس و کیبورد بی‌سیم ایسوس که همراه با دستگاه به شما تحویل داده می‌شوند، از آن استفاده کنید. در نهایت لازم به ذکر است که ظرفیت حافظه داخلی آن یک ترابایت است. اکثر افراد این کامپیوتر را برای انجام کارهای روزمره و یا بخش صندوق‌های فروشگاه‌ها خریداری می‌کنند؛ زیرا برای چنین کارهایی بسیار مناسب و البته کافی خواهد بود.

کامپیوتر همه کاره 22 اینچی ایسوس مدل V222FAK-BA065M

۵) کامپیوتر همه کاره ۲۱.۵ اینچ ایسوس مدل E5202WHAK-BA260M

کامپیوتر همه کاره 21.5 اینچ ایسوس مدل E5202WHAK-BA260M

نوبتی هم که باشد نوبت به بررسی یک کامپیوتر همه‌ کاره‌ی میان‌رده با مانیتور ۲۱.۵ اینچی Full HD و سخت‌افزاری مناسب رسیده است. سری پردازنده‌ی این دستگاه Core i5 است و ظرفیت حافظه RAM آن ۱۶ گیگابایت در نظر گرفته شده. در عین حال دو حافظه‌ی داخلی ۱ ترابایتی HDD و ۲۵۶ گیگابایتی SSD نیز دارد. صفحه نمایش این کامپیوتر غیرلمسی و وزن تمام تجهیزات آن روی هم ۵۹۰۰ گرم است.

رنگ مانیتور و باقی اقلام همراه با این دستگاه یعنی ماوس و کیبورد نیز مشکی هستند. این کامپیوتر آل این وان ایسوس همانند رقبای دیگر خود، درایو نوری ندارد و اگر به این دستگاه نیاز دارید، باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید. شما می‌توانید با کمک دکمه‌ی زیر این کالا را با توجه به نیاز خود در گارانتی‌های مختلف همراه با مدت زمان‌هایی متفاوت به راحتی سفارش دهید.

کامپیوتر همه کاره 21.5 اینچ ایسوس مدل E5202WHAK-BA260M

۶) کامپیوتر همه کاره ۲۳.۸ اینچی ایسوس مدل AIO A5402WHAK-BA097M

کامپیوتر همه کاره 23.8 اینچی ایسوس مدل AIO A5402WHAK-BA097M

اگر شما هم به دستگاه شماره پنج علاقه‌مند شده‌اید و دوست دارید که آن را با مانیتوری بزرگ‌تر خریداری کنید، این گزینه مختص شماست. این کامپیوتر همه کاره یک مانیتور ۲۳.۸ اینچی Full HD دارد. سری پردازنده‌ی این دستگاه Core i5 است و ظرفیت حافظه RAM آن ۸ گیگابایت در نظر گرفته شده است. وزن این کالا به نسبت رقبای خود واقعا بالاست چرا که ۹ کیلوگرم برای چنین کالایی واقعا منطقی به نظر نمی‌رسد. همانند دستگاه شماره پنج، دو حافظه‌ی داخلی ۱ ترابایتی HDD و ۲۵۶ گیگابایتی SSD نیز دارد. اکنون برای خرید این کامپیوتر همه کاره با بهترین قیمت ممکن در بازار ایران و کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد آن، روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

کامپیوتر همه کاره 23.8 اینچی ایسوس مدل AIO A5402WHAK-BA097M

۷) کامپیوتر همه کاره ۲۳.۸ اینچ ایسوس مدل M5401WUAK-BA040M

کامپیوتر همه کاره 23.8 اینچ ایسوس مدل M5401WUAK-BA040M

آخرین گزینه‌ی این لیست نیز مختص کسانی است که به مانیتورهای بزرگ علاقه دارند و در عین حال بودجه‌ی آن‌ها برای خرید یک کامپیوتر همه کاره زیاد نیست. خوشبختانه ایسوس با معرفی این کالا نیاز بسیاری از افراد را برطرف کرد. سری پردازنده‌ آن Ryzen 7 و ظرفیت حافظه RAM آن ۸ گیگابایت است. صفحه نمایش این دستگاه حدود ۲۴ اینچ است و همانند موارد بالا دو هارد ۱ ترابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. این دستگاه می‌تواند برای انجام کارهای عادی و روزمره‌ی افراد و همچنین شرکت‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

کامپیوتر همه کاره 23.8 اینچ ایسوس مدل M5401WUAK-BA040M

جمع‌بندی

راهنمای خرید all in one از دیجی‌کالا

هدف ما در این مطلب بررسی برترین کامپیوترهای آل این وان از برند ایسوس بود. در همین راستا به سراغ معرفی کوتاه کامپیوترهای همه کاره رفتیم و سپس هفت مورد از پرفروش‌ترین کالاهای این برند را زیر ذره‌بین قرار دادیم. قطعا خرید کالایی مثل یک کامپیوتر آل این وان کار آسانی نیست و به تحقیقات زیادی دارد. با این وجود ما تلاش کردیم تا این کالاها را از تمام جوانب و با در نظر گرفتن فاکتورهایی مهم به شما معرفی کنیم. حال این شما هستید که باید با توجه به بودجه و نیاز و البته سلیقه‌ی خود یکی از این موارد را انتخاب و خریداری کنید. انتخاب شما از بین موارد بالا کدام است و دلیل آن چیست؟ شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر کاربران دیجی‌کالا مگ در میان بگذارید.

کامپیوتر همه کاره 24 اینچ اینوورس مدل X2414B -761SAB

۳۹,۸۰۰,۰۰۰

تومان

کامپیوتر همه کاره 27 اینچی ام اس آی مدل  AP272 13M - i5 16GB 500SSD

۴۳,۷۹۰,۰۰۰

تومان

سوالات متداول

کامپیوتر همه کاره چیست؟

کامپیوتر‌هایی که فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند و از لحاظ ظاهری تنها یک صفحه‌نمایش هستند ولی تمامی امکاناتی که کاربران نیاز دارند را در دل خود جای داده‌اند.

آیا کامپیوترهای آل این وان ایسوس برای انجام کارهای گرافیکی و سنگین مناسب هستند؟

این دستگاه‌ها به صورت کلی برای کارهای روزمره و عادی و به اصلاح غیرسنگین طراحی و ساخته شده‌اند و بهتر است که برای انجام کارهای گرافیکی به سراغ دستگاه‌هایی با سخت‌افزاری بهتر بروید.

برترین کامپیوتر آل این وان ایسوس کدام است؟

زمانی که از واژه‌ی “برترین” برای معرفی یک کالا استفاده می‌کنیم، باید علاوه بر کالای مورد نظر، تمامی کالاهای مرتبط و همچنین رقبای آن را بررسی کنیم. پس شما نیز باید با در نظر گرفتن فاکتورهای شخصی خود مثل بودجه و نیاز، بهترین دستگاه را برای خود انتخاب و سپس خریداری کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.