معرفی منبع تغذیه ۱۳۰۰ واتی L شکل لیان لی برای کیس‌های دو محفظه‌ای

شرکت لیان لی (Lian Li) به تازگی محصولات جدید خود را در نمایشگاه دیجیتال ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته است. در میان محصولات جدید سری منبع تغذیه Edge با طراحی منحصر به فرد L شکل خود دیده می‌شوند.
هدف اصلی این ایده منحصر به فرد، ساده کردن دسترسی افراد به پورت‌های برق است، به ویژه برای کاربرانی که فضای کافی برای منبع تغذیه دارند اما با مشکلاتی در اتصال کابل‌های جدید به دلیل نحوه قرارگیری برد اتصال (connector board) مواجه هستند.

این طراحی نوآورانه به طور خاص برای نصب کیس دو محفظه‌ای مناسب است، جایی که مدیریت کابل بسیار حیاتی خواهد بود. تنظیمات L شکل اطمینان می‌دهد که دسترسی آسان به هر کانکتور، که به صورت مناسب در کنار شاسی قرار گرفته است، فراهم شود و مشکلاتی که به دلیل گره خوردن کابل‌ها ایجاد می‌شود را به حداقل برساند.

معرفی منبع تغذیه 1300 واتی L شکل Lian Li را برای کیس های دو محفظه‌ای
سری EDGE PSU، منبع: LianLi

در حالی که شرکت Lian Li تایید می‌کند که PSU Edge با اکثر کیس‌های استاندارد سازگار خواهد بود، تاکید آن بر طراحی‌های محفظه دوگانه است، که یک انتخاب مطلوب در بین علاقه‌مندان محسوب می‌شود و به طور فعال توسط این کمپانی در سری کیس‌های آن‌ها تبلیغ می‌شود.

مشخصات منبع تغذیه L شکل Edge از شرکت لیان لی

لازم به ذکر است که این PSU مجهز به یک هاب USB داخلی است که دسترسی گسترده به هدرهای USB داخلی را ارائه می‌دهد. این ویژگی نیاز به مسیریابی کابل‌ها به مادربرد برای هر کانکتور را از بین می‌برد و آنها را در محفظه‌ای که منبع تغذیه در آن قرار دارد ترکیب می‌کند.
شرکت لیان لی تأیید کرده است که یک واحد ۱۳۰۰ واتی با گواهینامه ۸۰ Plus Platinum وجود دارد و برنامه‌هایی برای مدل‌های ۱۰۰۰ وات، ۸۵۰ وات و ۸۵۰ وات با ۸۰ Plus Gold نیز در نظر گرفته شده است که در آینده از طراحی کابل بدون پوشش برخوردار خواهند بود. این PSU ها دارای طراحی ATX 3.0 با کابل ۶۰۰W 12VHWPR برای کارت گرافیک‌های سطح بالا هستند. در نهایت باید گفت که منبع تغذیه Edge1300 در دو رنگ سیاه و سفید در دسترس خواهد بود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.