معرفی قابلیت های اکانت بیزینس تلگرام

به گزارش رسانه مدیاتی، از امروز، هر کسی می‌تواند حساب تلگرام خود را به یک حساب تجاری تبدیل کند و به ویژگی‌های مخصوص مانند ساعات کاری، مکان، پاسخ‌های سریع، پیام‌های خودکار، صفحه شروع سفارشی، پشتیبانی از ربات چت و موارد دیگر دسترسی داشته باشد.

تلگرام مدت‌هاست که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا ربات‌ها و برنامه‌های کوچک قدرتمندی بسازند که به طور گسترده توسط مشاغل مورد استفاده قرار می‌گرفت. از امروز، هر کاربری می‌تواند به راحتی از ویژگی‌های تجاری استفاده کند.

ساعت و مکان

کسب و کارها می‌توانند ساعات کار و موقعیت مکانی خود را روی نقشه نشان دهند.

معرفی ویژگی‌های کسب و کار تلگرام

کاربران می‌دانند کجا شما را پیدا کنند و بلافاصله می‌بینند که آیا باز هستید یا خیر.

معرفی ویژگی‌های کسب و کار تلگرام

صفحه شروع

کسب‌وکارها می‌توانند صفحه شروع خود را برای چت‌های خالی سفارشی کنند و انتخاب کنند افراد قبل از شروع مکالمه، متن و برچسبی را ببینند.

معرفی ویژگی‌های کسب و کار تلگرام

این به شما امکان می‌دهد اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات را به نمایش بگذارید یا با آثار هنری مارکدار از مشتریان استقبال کنید.

پاسخ‌های سریع

کسب و کار تلگرام به شما امکان می‌دهد پاسخ‌های سریع ایجاد کنید. پاسخ‌های سریع میانبرهایی برای ارسال پیام‌های از پیش تعیین شده‌ای هستند که ممکن است حاوی چندین پیام باشند و از قالب‌بندی متن، پیوندها، برچسب‌ها، رسانه‌ها و فایل‌ها پشتیبانی می‌کنند. این به شما کمک می‌کند تا به سرعت اطلاعاتی را که مشتریانتان اغلب به آن نیاز دارند ارسال کنید، مانند برنامه کلاس‌ها یا یک PDF.

معرفی ویژگی‌های کسب و کار تلگرام

تایپ کردن / در نوار پیام، پانلی را با تمام پاسخ‌های سریع شما نشان می‌دهد که می‌توانید با یک ضربه آن را ارسال یا ویرایش کنید. دقت داشته باشید که این ویژگی فقط در چت‌های خصوصی کار می‌کند، نه گروه‌ها.

پیام‌های خوش‌آمدگویی

برای اتوماسیون بیشتر، می‌توانید یک پیام خوش‌آمدگویی تنظیم کنید که برای کاربرانی که برای اولین بار با شما تماس می‌گیرند، ارسال می‌شود. این ویژگی اطمینان حاصل می‌کند که آنها یک پاسخ فوری با اطلاعات مهم دریافت می‌کنند  یا فقط یک سلام دوستانه.

معرفی ویژگی‌های کسب و کار تلگرام

پیام خوش‌آمدگویی شما ممکن است شامل پاسخ به سوالات مکرر یا جزئیات بیشتر در مورد کسب و کار شما نیز باشد. می‌توانید مدت زمانی را مشخص کنید که پس از آن یک پیام جدید باعث ارسال مجدد خوش‌آمدگویی شما شود.

بیشتر بخوانید: تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال؛ تون کوین رکوردشکنی کرد!

پیام‌های دور

همچنین می‌توانید یک پیام دور از دسترس را تنظیم کنید تا زمانی که کسب و کار شما بسته است یا در تعطیلات هستید ارسال شود.

معرفی ویژگی‌های کسب و کار تلگرام

به این ترتیب مردم همیشه می‌دانند که چه زمانی می‌توانند از کسب و کار شما انتظار پاسخ داشته باشند. برای جلوگیری از ارسال پیام‌های تجاری به دوستان، خانواده یا کارمندان، می‌توانید پیام‌های خودکار را محدود کنید تا چت‌های خاص یا کل دسته‌های چت را حذف کنید.

برچسب‌ها برای چت

با Telegram Business یا Premium، می‌توانید برچسب‌های رنگی را به چت‌ها اضافه کنید و بر اساس پوشه‌های چتی که در آن هستند، برچسب‌های منحصربه‌فردی به آنها بدهید.

معرفی ویژگی‌های کسب و کار تلگرام

این کار به شما کمک می‌کند تا به سرعت بین مشتریان در لیست چت خود بر اساس وضعیت، نیازها یا سطح اولویت آنها تفاوت قائل شوید. همه کاربران تلگرام می‌توانند با افزودن برگه‌های جداگانه به لیست چت برای محل کار، مدرسه، اخبار و موارد دیگر، پوشه‌های چت سفارشی ایجاد کنند تا چت‌های خود را سازماندهی کنند.

پیوندهایی به چت

برای اینکه دسترسی مشتریان را آسان‌تر کنید، می‌توانید پیوندهایی برای گپ زدن با کسب‌وکار خود ایجاد کنید، مانند دکمه‌ای برای رزرو میز یا پیگیری سفارش. با ضربه زدن، این پیوندها فوراً یک چت با شما باز می‌کنند و یک پیام پیشنهادی را برای کاربر قرار می‌دهند.

معرفی ویژگی‌های کسب و کار تلگرام

شما می‌توانید از این لینک‌ها هم در داخل و هم در خارج از تلگرام استفاده کنید. هر پیوند نشان می‌دهد که چند بار روی آن ضربه زده شده است تا بتوانید عملکرد آن را پیگیری کنید.

چت ربات برای کسب و کار

کاربران تجاری می‌توانند ربات‌های تلگرام را که از طرف آنها پیام‌ها را پردازش و پاسخ می‌دهند، متصل کنند. این ربات‌ها به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا به‌طور یکپارچه ابزارها و گردش‌های کاری موجود را ادغام کنند یا دستیاران هوش مصنوعی را اضافه کنند که چت‌هایشان را مدیریت می‌کنند.

هنگام افزودن یک ربات چت، می‌توانید پیکربندی کنید که ربات به چه چت‌هایی دسترسی داشته باشد، مانند حذف همه چت‌ها با مخاطبین شما، یا فقط پاسخ دادن به چت‌های جدید.

معرفی ویژگی‌های کسب و کار تلگرام

این دوره جدیدی را برای ربات‌های تلگرام باز می‌کند و از همه توسعه‌دهندگان استقبال می‌شود تا خدمات جدیدی ایجاد کنند که به کسب‌وکارها کمک می‌کند ارتباطات خود را با کاربران تلگرام، خودکار کرده و بهبود بخشند.

طبق آنچه تلگرام‌ گفته است، در آپدیت‌های آینده ویژگی‌های جدیدی را برای کسب و کارها معرفی خواهد کرد. در حال حاضر، تمام ویژگی‌های کسب و کار تلگرام به صورت رایگان برای مشترکین Premium در دسترس است. می‌توانید آنها را در Settings > Telegram Business پیدا کنید.

Adblock test (Why?)

منبع مطلب


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.