معرفی صندلی گیمینگ ردراگون GAIA C211 Black

طبق آمارهای منتشر شده در سال ۲۰۲۰ تعداد گیمرهای پلتفرم کامپیوتر حدود ۱.۷۵ میلیارد نفر بوده و قطعا در طی این چند سال تعداد گیمرها افزایش هم یافته است. این گیمرها به صورت میانگین در هفته ۶ الی ۷ ساعت بازی می‌کنند. این موضوع بدین معنی است که تعداد قابل توجهی از نوجوانان و جوانان ۱۲ تا ۲۵ ساله زمان زیادی را پشت کامپیوتر می‌گذرانند.

<!–

–>

معرفی صندلی گیمینگ ردراگون GAIA C211 Black - ویجیاتومعرفی صندلی گیمینگ ردراگون GAIA C211 Black - ویجیاتو
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب ویجیاتو، روی تصویر بالا کلیک کنید!

البته لازم به ذکر اگر شما علاوه بر سرگرمی، کارتان هم به کامپیوتر وابسته باشد، زمان بیشتری پشت کامپیوتر سپری می‌کنید. از این رو لازم است تا از عوارض پشت میز نشینی مداوم پیشگیری کنید. به صورت مداوم پشت میز نشستن، آسیب‌های زیادی به سلامت فیزیکی بدن وارد می‌کند. همچنین این عادت تاثیر جدی روی ستون فقرات، گردن و دستان دارد.

ضعف عضلانی و التهاب هم از دیگر عوارض زیاد پشت میز نشستن است. این دلایل، اهمیت استفاده از یک صندلی گیمینگ مناسب برای زمانی است که پشت کامپیوتر هستید را بالا می‌برد. در ادامه این مقاله علاوه بر برشمردن ویژگی‌های صندلی گیمینگ، به معرفی صندلی گیمینگ ردراگون مدل GAIA C211 Black می‌پردازیم که از سمت گروه مهندسین تخت جمشید، در اختیار ویجیاتو قرار گرفته است.


صندلی گیمینگ ارزش خرید دارد؟

تا چند دهه پیش، تعداد گیمرها و افراد مرتبط با حوزه‌ی صنعت گیم کمتر بود. به طبع تنوع محصولات این صنعت نیز محدود بود. اما در این دوره، صنعت گیم جز صنایع پرسود و بزرگ دنیای سرگرمی محسوب می‌شود؛ در نتیجه تنوع محصولات و لوازم جانبی مرتبط به آن هم افزایش پیدا کرده است. گاهی اوقات این محصولات بیش از اندازه لوکس و گرون قیمت می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود درباره‌ی ارزش خرید برخی از این محصولات، مانند صندلی‌های گیمینگ، دچار تردید شویم.

معرفی صندلی گیمینگ ردراگون GAIA C211 Black - ویجیاتومعرفی صندلی گیمینگ ردراگون GAIA C211 Black - ویجیاتو

صندلی‌های گیمینگ به عنوان یکی از تجهیزات پرطرفدار در دنیای بازی‌های ویدئویی شناخته می‌شوند. این صندلی‌ها با ویژگی‌ها و طراحی‌های منحصر به فرد خود، به گیمرها این امکان را می‌دهند تا تجربه بازی بهتری داشته باشند. اما در میان متخصصان و گیمرهایی هستند که برایشان، سوالی وجود دارد که آیا صندلی‌های گیمینگ واقعاً ارزش خرید دارند یا تفاوتی با مدل‌های معمولی و ارزان قیمت ندارند؟

تفاوت صندلی گیمینگ با صندلی معمولی در چیست؟

معمولا صندلی‌های گیمینگ از قاب‌های بزرگ‌تر و باکیفیت‌تری بهره می‌برند که آن‌ها را مناسب رنج گسترده‌تری از افراد می‌کند. افراد با قد و وزن بالا نیز به راحتی می‌توانند از مدل‌های گیمینگ بهره ببرند. این در حالی است که صندلی‌های کامپیوتر معمولی تنها نیاز افراد با فیزیک استاندارد را پوشش می‌دهند.

صندلی‌های گیمینگ به طراحی‌های ویژه‌ای مجهز هستند که راحتی شما را در طول ساعات طولانی بازی تضمین می‌کنند. پشتیبانی مناسب از کمر و گردن، تنظیمات چرخش و ارتفاع، و فوم‌های مخصوص و ضخیم برای نرمی و راحتی بیشتر، از جمله ویژگی‌هایی هستند که صندلی‌های گیمینگ ارائه می‌دهند. این راحتی برای جلوگیری از خستگی و درد عضلانی در طول بازی بسیار مهم است.

معرفی صندلی گیمینگ ردراگون GAIA C211 Black - ویجیاتومعرفی صندلی گیمینگ ردراگون GAIA C211 Black - ویجیاتو

این صندلی‌ها به واسطه‌ی ساختار ارگونومیک و با پشتیبانی مناسب برای نشستن به مدت طولانی،به جلوگیری از خستگی و درد عضلانی کمک می‌کنند. همچنین این مدل‌ها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و موقعیت نشستن هستند که به گیمرها امکان تنظیم بهینه و مطلوب را می‌دهد. برخی از مدل‌های صندلی‌های گیمینگ هم دارای بالشتک‌های اضافی، سیستم‌های تعلیق و ماساژ هستند که تجربه کاربر را به یک سطح جدید از راحتی و لذت می‌برند.

و در نهایت این صندلی‌ها با طراحی‌های متفاوت و جذاب در دسترس هستند و توجه که گیمرها را به خود جلب می‌کنند. همچنین این طراحی‌های برای استریمرها و تولید کننده‌های محتوا که به جلوه‌های بصری اهمیت می‌دهند، بسیار قابل توجه است.

با برشمردن این موارد می‌توان گفت که صندلی‌های گیمینگ بسته به نیاز شما می‌توانند ارزشمند و کارآمد باشند. اما باید توجه داشت که برخی از مدل‌های صندلی‌های گیمینگ هم دارای قیمت‌های بسیار بالا هستند که ممکن است در مقایسه با ویژگی‌ها و کیفیت‌شان، به نظر ارزش خرید پایین‌تری داشته باشند. اگر با دقت و با توجه به نیازهای خود یک صندلی گیمینگ با ویژگی‌ها و کیفیت مناسب انتخاب کنید، می‌توانید تجربه بازی بهتری داشته باشید.


صندلی گیمینگ ردراگون GAIA C211 Black

صندلی گیمینگ کلا جزو آن دسته از لوازم جانبی‌ها است که اولویت آخر اکثر مخاطبین است. با توجه به اینکه قیمت این تجهیزات هم معمولا بالاست، معمولا آدم‌ها کمترین سرمایه گذاری را برای صندلی گیمینگ مناسب می‌کنند. اما صندلی گیمینگ مناسب چون صندلی گیمینگ ردراگون GAIA C211 Black در دراز مدت یک سرمایه گذاری هوشمندانه است، زیرا از خیلی از عوارض و آسیب‌های پشت میز نشستن طولانی جلوگیری می‌کند.

طراحی ارگونومیک صندلی گیمینگ ردراگون GAIA C211 Black به گونه‌ای صورت گرفته است که به واسطه‌ی سبک Race نشیمنگاه شیب‌دار و پشتی برآمده دارند که بدن را در شرایط فیزیکی صحیح قرار می‌دهد. بدین صورت وزن بدن بهتر توزیع شده، گردش خون بالا رفته و احساس خستگی در مفاصل کمتر خواهد شد.

صندلی گیمینگ ردراگون GAIA C211 Black با محدوده شیب پشتی متغیر (زاویه تکیه گاه) از ۹۰ تا ۱۸۰ درجه است که می‌توانید آن را متناسب با نیاز خود تنظیم نمایید. ارتفاع صندلی گیمینگ ردراگون GAIA C211 Black از ۱۲۶ تا ۱۳۸ سانتی‌متر قابل تغییر است. همچنین این صندلی دارای دسته‌های متحرک در دو جهت و تنظیم شونده است. با تنظیم ارتفاع به شکل مناسب، بازیکنان می‌توانند به بهترین شکل ممکن در جلوی مانیتور نشسته و تمرکز بیشتری در بازی داشته باشند.

همانند اکثر صندلی‌های گیمینگ، مدل ردراگون GAIA C211 Black نیز از فریم محکم و بزرگ ساخته شده است. قاب فلزی مرغوب و پلاستیک PVC در ساختار این صندلی گیمینگ باعث شده استحکام آن چند برابر شده و با پایه‌ی پنج شاخه‌ از جنس پلاستیک فشرده، تکیه گاه مطمئنی را برای کاربر فراهم کند. این صندلی به شکلی طراحی شده است که به راحتی تا وزن ۱۰۰ کیلوگرم و حتی بالاتر را تحمل می‌کند.

بالشتک‌های کمری و پشت سری این صندلی به راحتی قابل جا‌به‌جایی است، به طور کلی پشتی صندلی و نشیمن آن با فوم حافظه‌دار پر شده و تجربه‌ی کاربری راحتی را برای شما رقم می‌زند. استفاده از این بالشتک‌ها در طولانی مدت مانع از ناهنجاری‌های گردن و کمر خواهد شد.

پوشش بدنه‌ی صندلی از جنس چرم مصنوعی باکیفیت و پارچه‌ی دور دوخت است که ظاهر زیبایی را برای این مدل رقم زده‌ است. طراحی مدل فوق در رنگ مشکی صورت گرفته است؛ با این‌حال ردراگون محصولات دیگری با طیف رنگی متفاوت عرضه می‌کند که همگی از گروه مهندسین تخت جمشید قابل تهیه هستند.

ابعاد ۵۵×۱۲۶×۵۳ سانتی‌متر
وزن ۱۱.۳ کیلوگرم
جنس بدنه اسکلت فلزی و پلاستیک PVC، پوشش چرم مصنوعی
حداکثر زاویه تکیه‌گاه ۱۸۰ درجه
قابلیت تنظیم ارتفاع دارد، ۱۲۶ الی ۱۳۶ سانتی‌متر
پایه پنج شاخه پلاستیک فشرده
سایر اقلام بالشتک گردن و بالشتگ گودی کمر
حداکثر وزن توصیه شده ۱۰۰ کیلوگرم
رنگ مشکی
قیمت ۱۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

چطور صندلی گیمینگ ردراگون را تهیه کنیم؟

صندلی گیمینگ ردراگون GAIA C211 Black یکی از محصولات مناسب گیمینگ موجود در بازار است که امکاناتی کم‌نظیر را در رده‌ی قیمتی مناسب عرضه می‌کند. برای خرید این محصول بهتر است به صورت حضوری در شعبه‌های گروه مهندسین تخت جمشید قبل از خرید محصول را تست کنید.

.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}

شما می‌‎توانید این صندلی گیمینگ و سایر محصولات گیمینگ را با ضمانت معتبر ۱۲ ماهه تخت جمشید، از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور تهیه کنید. شعبه مرکزی تخت جمشید در تهران، میدان ونک و شعبه اپال این شرکت نیز در تهران، سعادت آباد قرار دارد. شما می‌توانید از هر دو شعبه مشاوره تلفنی و تست محصول حضوری داشته باشید.

تفاوت صندلی گیمینگ با مدل‌های معمولی در چیست؟

عموما صندلی‌های گیمینگ فریم بزرگتر، کیفیت ساخت بالاتر و طراحی زیباتری دارند.

مهم‌ترین ویژگی صندلی‌های گیمینگ چیست؟

صندلی‌های گیمینگ دارای ارگونومی و زوایای خاصی هستند که برای راحتی هرچه بیشتر گیمرها طراحی شده‌اند. این طراحی خاص مهم‌ترین ویژگی این صندلی‌ها و وجه تمایز آن‌ها با دیگر صندلی‌ها به شمار می‌آید.

مزیت خرید صندلی‌های گیمینگ ردراگون چیست؟

مدل‌های ردراگون کیفیت کم‌نظیر را در بازه ی قیمت قابل قبول به مخاطب عرضه می‌کنند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.