معرفی سری جدید دوربین های پاورشات کانن

کانن اولین محصول از سری جدید PowerShot  خود را معرفی کرد. دوربین ویدیویی V10 دقیقاً برای افراد فعال در فضاها و پلتفرم های مجازی و موبایلی طراحی شده است که می ‌خواهند محتوای خلاقانه خود را ارتقا داده و از تلفن هوشمند استفاده نکنند.

به گزارش سیناپرس، البته قبلاً چنین مدلی را به شکل دوربین فیلمبرداری فلیپ (Flip) از Pure Digital دیده بودیم. اما همانطور که انتظار می رفت، دوربین جدید کانن (Canon) PowerShot V10 جمع و جورتر و سبک تر بوده و برای پخش زنده امروزی و تولید محتوای آنلاین طراحی شده است.

ابعاد این دوربین ۶۳ در ۹۰ در ۳۴ میلیمتر بوده و حول یک سنسور۱ اینچی CMOS ساخته شده است که با موتور پردازش تصویر Digic X مطابقت دارد. این دوربین قابلیت تولید ویدیوی ۴K با کیفیت فوق العاده بالا و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه یا سرعت ۶۰ فریم در ثانیه را داراست.

یک لنز ثابت ۱۹ میلی متری در جلو با زاویه دید ۹۷٫۵ درجه برای فیلم ها و ۱۰۰٫۲ درجه برای عکس ها، حساسیت نور ISO125 تا ۱۲۸۰۰ را در حالت عکس و تا ISO3200 برای ۴K ارائه می دهد. دوربین V10 دارای فوکوس خودکار تشخیص کنتراست ردیابی چهره، فوکوس خودکار فریم برای بررسی محصول، زوم دیجیتال ۳ برابر و لرزشگیر الکترونیکی تصویر است.

می توان آن را با یک دست به کمک رابط لمسی ۲ اینچی و ۴۶۰ هزار نقطه برای کنترل، استفاده کرده یا می توان آن را روی یک سطح صاف فرو کرد یا از طریق پایه همراه آویزان کرد. گفتنی است که این دوربین یک پایه سه پایه نیز برای انعطاف پذیری دارد.

میکروفون‌های استریوی داخلی امکان پخش صدای ۱۶ بیتی را برای همراهی محتوای بصری فراهم می ‌کنند، به‌علاوه به سرکوب نویز پس‌ زمینه نیز می پردازند. این دوربین دارای یک جک ۳٫۵ میلی متری برای اتصال میکروفون خارجی در صورت تمایل است.

دور بین جدید کانن فاقد حافظه داخلی است، اما دارای یک اسلات رسانه microSD است. همچنین پخش زنده از طریق برنامه تلفن همراه Camera Connect امکان پذیر بوده و اگر محتوایی را در خانه ضبط می کنید، دوربین را می توان به یک روتر برای خروجی ویدیو متصل کرد. V10 همچنین دارای یک خروجی میکرو HDMI است و می تواند به عنوان یک وب کم سازگار با UVC/AUC نیز استفاده شود.

به گزارش سیناپرس، دوربین V10 از ماه آینده در رنگ های مشکی و نقره ای با قیمت حدود ۴۳۰ دلار آمریکا در بازار به فروش خواهد رسید.

مترجم: مه گل غفاری

منبع: newatlas

نوشته معرفی سری جدید دوربین های پاورشات کانن اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.