معرفی سرویس «انتقال خودکار» بلوبانک: دیگر نگران انتقال‌های دوره‌ای خود نباشید

blubank Schedule Transfer

به خاطر سپردن موعد بدهی‌ها و اقساط یکی از چالش‌هایی است که همواره با آن طرفیم. خصوصا در دنیایی که هجوم داده‌های مفید و غیرمفید، فراموشی و حواس‌پرتی را به عادتی معمولی و طبیعی تبدیل کرده است. دست‌کم سبک زندگی و مشغله‌های امروزی حداقل چندباری موجب فراموشی در این زمینه شده است و به خاطر سپردن موعد این واریزی‌‌ها را به کار دشواری مبدل کرده است. این موضوع اگر هم تا به‌ حال گریبانگیرمان نشده، قطعا در آینده مشکلاتی از قبیل جریمه دیرکرد را ایجاد می‌کند. تاکنون نیز روش‌هایی مانند سپردن به افراد دیگر خانواده یا تنظیم‌کردن تقویم و برنامه‌هایی مانند آن برای جلوگیری از فراموشی پیش روی‌مان بوده است که هرکدام محدودیت‌های خاص خودش را داشت اما در ادامه روشی را معرفی می‌کنیم که مانند یک دستیار همیشگی در کنار شماست و انتقال‌های روزانه، هفتگی و ماهانه شما را به‌شکلی دقیق و منظم انجام می‌دهد.     

انتقال پول با زمان‌بندی و برنامه مشخص

بلوبانک در ماه‌های گذشته سرویسی را به اپلیکیشن خود اضافه کرد که به‌طور خودکار تراکنش‌های مربوط به انتقال را انجام می‌دهد و کاربران این نئوبانک می‌توانند پرداخت انواع بدهی‌ها شامل قسط وام، اجاره خانه و… را به اپلیکیشن بانکی خود بسپارند. این سرویس «انتقال خودکار» نام دارد و از نسخه ۲.۲ به بعد در دسترس قرار گرفته است. برای فعال‌سازی این سرویس کافیست به صفحه‌ «انتقال» اپلیکیشن بلوبانک مراجعه کنید؛ بعد از وارد کردن شماره‌کارت و مبلغ انتقال، دو گزینه «انتقال» و «انتقال خودکار» را مشاهده خواهید کرد که با تغییر وضعیت به انتقال خودکار، می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. سپس تعداد دفعات و تاریخ‌های انتقال را تعیین می‌کنید و بدین ترتیب انتقال‌های شما در زمان تعیین‌شده، به شکل خودکار و بدون نیاز به انجام کار خاصی صورت پذیرد. برای انتخاب دفعات نیز گزینه‌هایی چون یک‌بار، روزانه، هفتگی و ماهانه را در اختیار دارید و بالغ بر آن شما می‌توانید با هر بار ورود به این لیست وضعیت انتقال ‌وجه‌های خود را بررسی و پیگیری کنید.

این سرویس از روش‌های انتقال پایا، پل و بلو به بلو پشتیبانی می‌کند و بسته به مبلغ انتقال بهینه‌ترین و مناسب‌ترین روش را پیشنهاد می‌کند. علاوه بر آن اگر تراکنش شما به هردلیلی با مشکل مواجه شود، مجدد آن را تکرار نمی‌کند و تراکنش‌های بعدی را طبق برنامه و تنظیم‌شده انجام می‌دهد. برای مثال اگر یک برنامه یک ساله برای این قابلیت تعریف کنید که در روز اول هر ماه یک میلیون تومان به حساب مشخصی واریز کند و در ماه اول با مواردی چون عدم موجودی کافی یا قطعی احتمالی سیستم مواجه شود، آن پرداخت صورت نمی‌گیرد اما انتقال‌های بعدی طبق برنامه انجام می‌پذیرد. همچنین این مشکل و دلیل ایجاد آن از طریق پیامک به اطلاع شما می‌رسد و افزون بر آن یک روز پیش از هر انتقال پیامک یادآوری آن نیز برای شما ارسال می‌شود.

بلوبانک با قابلیت انتقال خودکار به شما این امکان را می‌دهد که در صورت داشتن چندین قسط، وام و… لیست‌های متعددی بسازید و برای هر کدام تاریخ، تعداد و مبلغ مشخصی را وارد کنید؛ قابلیت انتقال خودکار محدودیتی از نظر تعداد انتقال‌های ثبت شده ندارد. بنابراین شما می‌توانید انتقال‌های متعددی برای حساب‌ها و کارت‌های مختلف تنظیم کنید. با این قابلیت فراموشی و تاخیر در انتقال‌ها برای همیشه از بین می‌رود و پرداخت‌ها و انتقال‌های دوره‌ای به ساده‌‌ترین و راحت‌ترین کار روزمره  شما تبدیل می‌شود.

سلب‌ مسئولیتتیم تحریریه‌ سخت‌افزارمگ در تهیه‌ محتوای رپورتاژ نقشی نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.