معرفی ریمستر بازی ترسناک و کلاسیک Clock Tower

استودیو «وی فوروارد» (WayForward) با انتشار تریلری ریمستر بازی ترسناک و کلاسیک «برج ساعت» (Clock Tower) را معرفی کرد. این بازی قرار است برای تمامی پلتفرم‌های حاضر در اوایل سال ۲۰۲۴ منتشر شود.

به گزارش خبرگزاری GamingBolt، استودیو WayForward به طور رسمی از نسخه ریمستر بازی ترسناک و قدیمی Clock Tower رونمایی کرد. Clock Tower به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فرانچایزهای ترسناک صنعت گیمینگ محسوب می‌شود. استودیو WayForward امروز اعلام کرد ریمستر این بازی کلاسیک با همکاری «سانسافت» (Sunsoft) و «لیمیتد ران گیمز» (Limited Run Games) ساخته می‌شود. گفتنی است شرکت Limited Run Games به دنبال احیای ۲۰ بازی قدیمی (رترو) مانند GEX، Roller-coaster Tycoon 3 و Clossoal Cave Tomba و انتشار فیزیکی آن‌ها است.

عرضه ریمستر عنوان ترسناک Clock Tower در سال ۲۰۲۴

بازی Clock Tower یک اثر دو بعدی در سبک کلیک و اشاره است که بازیکنان کنترل دختری را برعهده می‌گیرند که باید در یک برج از دست آنتاگونیست بازی – «سیزرمن» (Scissorman) – پنهان شوند. این بازی در سال ۱۹۹۵ در کشور ژاپن منتشر شد؛ یک سال پیش از عرضه Resident Evil و چهار سال قبل از انتشار Silent Hill؛ بنابراین بسیاری «برج ساعت» را پیشگام ژانر وحشت در صنعت بازی می‌دانند. نسخه‌های بعدی از مجموعه Clock Tower به ترتیب برای کنسول‌های «پلی استیشن ۱ و ۲» (PS1 & PS2) منتشر شدند.

ریمستر بازی Clock Tower

ریمستر بازی Clock Tower در اوایل سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم‌های «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S)، «سوییچ» (Switch) و کامپیوتر شخصی (PC) عرضه می‌شود. تیتراژ آغازین جدید، نمایش میان‌پرده‌هایی در سبک کمیک متحرک و موسیقی متن ماری مک گلین (Mary McGlynn)، به همراه قابلیت‌های امروزی نظیر گالری هنری و ذخیره‌سازی از وعده‌های سازندگان است. شما می‌توانید تریلر معرفی ریمستر بازی Clock Tower را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.