معرفی بهترین انیمه های خون آشامی که هر انیمه‌بازی باید آنها را ببیند

به عنوان یک هوادار سفت و سخت انیمه‌های خون آشامی، نمی‌توانم جلوی خودم را بگیرم که شیفته و جذب این دنیای فراطبیعی نشوم؛ جایی که تاریکی و معما با یک جذابیت خاص همدیگر را ملاقات می‌کنند. حقیقتاً که یک چیز خاص درباره این موجودات تشنه خون شب هنگام وجود دارد که باعث می‌شود دوباره و دوباره به سراغشان بیایم و آنها را در بهترین انیمه های خون آشامی نیز جستجو کنم.در این مطلب با ده انیمه برتر با محوریت خون آشام‌ها که باید ببینید آشنا می‌شوید. هر کدام از این سریال‌ها، با مهارت هرچه تمام ژانرهای مختلفی را ترکیب کرده و یک تجربه خاص و فراموش نشدنی را پدید آورده است. همراه ویجیاتو باشید.

The Vampire Dies in No Time

نمایی از انیمه The Vampire Dies in No Timeنمایی از انیمه The Vampire Dies in No Time
تعداد قسمت‌ها ۲۴ قسمت
استودیوی سازنده Madhouse
ژانر کمدی،‌ ماورا اطبیعی
انیمه دهم

The Vampire Dies in No Time به نحو احسنت به تم‌های خون آشامی نزدیک می‌شود درحالی که تصویر سازی خاص خودش از کمدی‌اش را به نمایش می‌گذارد. سریال حالت اپیزودیک دارد و هر قسمت دارای یک داستان کمدی قوی است.

سریال چندان هایپ و نمرات زیادی دریافت نکرد که شاید، به خاطر اسمش بود که چندان جالب به نظر نرسید. بنابراین مردم به آن توجه زیادی نکردند (اگرچه یکی از بهترین استودیوهای انیمه، Madhouse وظیفه ساخت آن را برعهده داشت).

The Vampire Dies in No Time داستان خون آشامی به نام درالک را تعریف می‌کند، یک خون آشام هزار ساله که تقریباً در هر چیز ضعف دارد. هنگامی که تحت تاثیر چیزهای خاصی قرار بگیرد، تبدیل به گرد و غبار می‌شود. یک روز، رونالدو شکارچی خون آشام را ملاقات می‌کند و در طول مبارزه‌شان، قلعه‌ای که درالک در آنجا زندگی می‌کرده، نابود می‌شود.

رونالدو به درالک پیشنهاد می‌دهد که او و آرمادیلویش، جان، در مکانی زندگی کنند. حالا باید دید که این گروه عجیب غریب می‌توانند کنار هم زندگی کنند یا نه.

Rosario X Vampire

نمایی از انیمه rosario x vampireنمایی از انیمه rosario x vampire
تعداد قسمت‌ها ۲۶ قسمت
استودیوی سازنده Studio Gonzo
ژانر کمدی، فانتزی
انیمه نهم

Rosario X Vampire یک برداشت زیبا از ژانر رمانس است. بدین لحاظ، انیمه یک رمانس-کمدی است اما یک انیمه با تم خون آشامی نیز است زیرا داستانش در یک مکان آموزشی، جایی که خون آشام‌ها در آن به وفور حضور دارند، روایت می‌شود.

Rosario X Vampire داستان انسانی به نام سوکونه آئونو را دنبال می‌کند. او به اشتباه در یک مدرسه برای هیولایان نام نویسی می‌کند. او با یک خون آشام به نام موکا آکاشیا را دوست می‌شود، کسی که سوکونه متوجه می‌شود یک خود درون قدرتمند دارد و هنگامی که رزاری‌اش را برمی‌دارد، این قدرت نمایان می‌شود.

باهمدیگر، در مدرسه به گشت و گذار می‌پردازند درحالی که با هیولایان و خطرات ماورا طبیعی زیادی مبارزه می‌کنند. در طول مسیر، سوکونه دوستان ماورالطبیعی، از جمله یک سوکوبیوس و ساحره، پیدا می‌کند و در همین حین، با گروه‌های هیولایی مدرسه باید مقابله کند.

Irina: The Vampire Cosmonaut

معرفی بهترین انیمه های خون آشامی که هر انیمه‌بازی باید آنها را ببیند - ویجیاتو
تعداد قسمت‌ها ۱۲ قسمت
استودیوی سازنده Arvo Animation
ژانر فانتزی،‌ علمی تخیلی
انیمه هشتم

Irina: The Vampire Cosmonaunt، یک ترکیب محشر از خون آشام‌ها و فضا است که می‌تواند افرادی علاقه‌مند به این دو ژانر را جلب خودش کند. با توجه به نفرتی که خون آشام‌ها در این سریال به انسان‌ها دارند، یک داستان عاشقانه منحصر به فرد بین یک انسان و خون آشام در جریان داستان قرار دارد. داستان درباره این است که این دو نفر چگونه از این سختی‌ها می‌گذرند و سعی می‌‌کنند که باهم زندگی کنند.

Irina: The Vampire Cosmonaunt داستان آیرینا را دنبال می‌کند. یک خون آشام که توسط شوروی در دوران جنگ سرد به فضا فرستاده می‌شود. هدف ماموریت این بود که زندگی فرازمینی را پیدا و شوروی سعی کند که اثراتش را فراتر از سطح کره زمین پیش ببرد.

لو به عنوان کمک دست آیرینا در این سفر حضور دارد، یک فضانورد کاندید که از طرفی، باید با جبهه‌گری رئیسانش رو به رو شود. آیا این دو در آینده، در این سفر خطرناک فضایی کنار هم باشند؟

Blood Lad

نمایی از انیمه Blood Ladنمایی از انیمه Blood Lad
تعداد قسمت‌ها ۱۰ قسمت+یک قسمت OVA
استودیوی سازنده Brian’s Base
ژانر کمدی، فانتزی، اکشن
انیمه هفتم

Blood Lad یک داستان رمانتیک دوست داشتنی همانند Irina: The Vampire Cosmonaunt از یک انسان و خون آشام است. خون آشام این سریال، یک اوتاکوی تنبل است که بابت کشته شدن انسانی به دست هم‌نژادانش، عصبانی می‌شود. انیمه به خاطر ریتم کندش، از وسط‌هایش کمی خسته کننده می‌شود، اما اگر دنبال یک انیمه با تم خون آشامی هستید، زمان خوبی با این اثر خواهید داشت.

Blood Lad داستان داستان استیز چارلی بلاد، خون آشام و رئیس منطقه شرقی (Eastern District) این دنیای شیطانی را روایت می‌کند. استیز شیفته فرهنگ ژاپنی و مانگا است. دنیای او به لطف خورده شدن دختری به نام فیومی یاناگی زیر و رو می‎‌شود، کسی که به این دنیای شیطانی سرک کشید و توسط گیاهی گوشت خوار کشته شد.

به هدف احیا کردن او، استیز و روح فیومی با یکدیگر تیم می‌شوند تا راهی برای برگشتن به دنیای انسانی پیدا کنند. در طول مسیر، آن‌ها با موجودات ماورا طبیعی، از جمله گرگینه‌ها و شیاطین رو به رو می‌شوند و باید با دشمنان قدرتمندی رو به رو شوند تا بتوانند به هدفشان برسند.

+ Blood

نمایی از Blood +نمایی از Blood +
تعداد قسمت‌ها ۵۰ قسمت
استودیوی سازنده Production I.G
ژانر وحشت، معمایی، ماورا طبیعی
انیمه ششم

+ Blood یک انیمه بسیار خونین است که برای هر کسی مناسب نیست. هر قسمت سکانس‌های خشن و خونین زیادی دارد. اما تم خون آشامی آن به خاطر اینکه خون آشام‌ها درگیر خشونت می‌شوند نیز واضح است.

+ Blood سایا اوتاناشی را دنبال می‌کند، یک نوجوان دبیرستانی که به نظر معمولی می‌آید و هیچ خاطره‌ای از گذشته‌اش ندارد. هرچند، وقتی که یک هیولا به او حمله می‌کند، او متوجه می‌شود که یک موجود شبه خون آشام قدرتمند است و باید در برابر هیولاها از دوستان و خانواده‌اش محافظت کند.

در کنار دوستانش، از جمله برادر ناتنی‌اش و یک مرد مرموز به نام هاجی، سایا به سراغ سفری می‌رود که حقیقت را درباره گذشته‌اش بیابد و جلوی شیروپترانس‌ها (Chiropterans، خون آشامان شبیه به خفاش) را از نابود کردن بشریت بگیرد.

Shiki

نمایی از Shikiنمایی از Shiki
تعداد قسمت‌ها ۲۰ قسمت
استودیوی سازنده Daume
ژانر ترسناک، تعلیق، ماورا طبیعی
انیمه پنجم

Shiki یک انیمه ترسناک کلاسیک از دهه ۲۰۰ که محبوب دل بسیاری از هواداران قدیمی انیمه نیز است. انیمه شامل داستانی است که در آن خون آشامان به یک روستا حمله می‌کنند و به صورت مدام، ویروسشان را بین انسان‌ها پخش می‌کنند.

داستان درباره جنگی بین انسان‌ها و خون آشام‌ها است، که در ابتدا باید از نسل خود در برابر خون آشامان دفاع کنند اما در آخر مجبور می‌شوند که آن‌ها را بکشند تا از پخش شدن ویروس جلوگیری کنند.

Shiki در یک روستای کوچک به نام سوتوبا جریان دارد. جایی که مرگ‌های مشکوکی رخ می‌دهند. روستاییان در ادامه می‌فهمند که جامعه آن‌ها زیر حملات خون آشام‌ها قرار دارد، کسانی که سعی دارند از آن منطقه دور افتاده و روستایی سود ببرند.

هنگامی که ناقوس مرگ به صدا در می‌آید، روستاییان باید در کنار هم باشند تا در برابر تهدید خون آشامان مبارزه کنند. هرچند، هرچقدر که این درگیری پیشرفته‌تر می‌شود، انسان‌ها و خون آشام‌ها رازها و انگیزه‌های تاریک خود را نمایان می‌کنند. آیا سوبوتا از آن بحرانی که در جریان است زنده بیرون می‌آید؟

Seraph of the End: Vampire Reign

نمایی از Seraph of the End: Vampire Reignنمایی از Seraph of the End: Vampire Reign
تعداد قسمت‌ها ۲۴ قسمت
استودیوی سازنده Wit Studio
ژانر درام، اکشن، ماورا طبیعی
انیمه چهارم

Seraph of the End یکی از آثار کلاسیک مربوط به دوران شکوفایی Wit Studio است. همچنین این اولین انیمه‌ای است که شیطان کش‌ها (Demon Slayers) در آن حضور دارند. اثر یک خط داستانی بسیار جذاب را دنبال می‌کند و یکی از بهترین قوس شخصیتی‌هایی را که تا به حال دیده‌اید به شما نشان می‌دهد.

تنها نکته بد این سریال این است که دنباله‌ای دریافت نکرد و نتوانست داستانش را گسترش بدهد. اما شما می‌توانید از سریال لذت ببرید و سپس مانگا را از آنجایی که انیمه نتوانست ادامه دهد بخوانید.

Seraph of the End در دنیایی پسا آخرالزمانی جریان دارد، جایی که یک ویروس تقریباً بیشتر بشریت را کشته و تنها نوجوانان زیر سیزده سال جان سالم به در برده‌اند. این کودکان توسط خون آشامانی که از سایه‌ها برخواسته‌اند، به بردگی گرفته می‌شوند.

یویچیرو هایاکویا، پسری جوان که از چنگال خون آشامان فرار می‌کند، قسم می‌خورد که از آن‌ها بابت کشتن خانواده‌اش انتقام بگیرد. به همراه دوستانش از سازمان مبارزه با شیطان، یویچیرو ماموریتی خطرناک را می‌پذیرد که باید سلطنت خون آشامان را سرنگون کند و بشریت را از زیر سلطه آنان در بیاورد.

The Case Study of Vanitas

نمایی از The Case Study of Vanitasنمایی از The Case Study of Vanitas
تعداد قسمت‌ها ۲۴ قسمت
استودیوی سازنده Bones Studio
ژانر معمایی، اکشن، فانتزی
انیمه سوم

The Case Study of Vanitas شاید در ابتدا بابت داستانش شاد به نظر برسد، اما در واقعیت یک انیمه بسیار تاریک است که با احساساتتان بازی می‌کند. داستان در پاریس روایت می‌شود و درباره داستانی بین دو فرقه خون آشامی است. همچنین یک داستان عاشقانه دوست داشتنی بین یک انسان و خون آشام در جریان است. اگر هوادار رمانس هستید از آن لذت خواهید برد.

The Case Study of Vanitas ونیتاس را دنبال می‌کند، خون آشامی که ادعای طبابت دارد و می‌تواند بیماری‌های خون آشامان را درمان کند. نوئه همراه او است، یک خون آشام جوان که دنبال راهی برای برطرف کردن نفرین خودش است.

همراه با هم، آن‌ها به سراغ سفری می‌روند تا Book of Vanitas را پیدا کنند، یک کتاب قطور افسانه‌ای که گفته می‌شود علاج تمام بیماری‌های خون آشامان در آن است. در طول مسیر، آن‌ها متوجه نقشه‌ای می‌شوند که قرار است دنیا را به آشوب بکشاند و علیه کسانی که می‌خواهند از کتاب در راستای اهداف شوم استفاده کنند، بجنگند. آیا ونیتاس موفق خواهد شد که دنیا را درمان کند؟

Hellsing: Ultimate

نمایی از Hellsing: Ultimateنمایی از Hellsing: Ultimate
تعداد قسمت‌ها ۱۰ قسمت
استودیوی سازنده Madhouse, Satelight, Graphinica
ژانر ترسناک، اکشن، ماورا طبیعی
انیمه دوم

Hellsing: Ultimate در واقع یک بازسازی از OVA به نام Hellsing است که نسبت به این انیمه، در هر لحاظ از جمله انیمیشن و وفاداری به منبع اقتباس بهتر است. عنصر وحشت آن پیچیده نیست و دیگر ژانرها باهم هماهنگی دارند. شما می‌توانید خود انیمه Hellsing را ببینید اما اگر دنبال تجربه بهتری هستید،‌ Hellsing: Ultimate گزینه بهتری است.

Hellsing: Ultimate داستان سازمان هلسینگ را دنبال می‌کند که توسط خون آشامی قدرتمند، آلوکارد و رئیسش، اینتگرا هلسینگ هدایت می‌شود. آن‌ها از انگلستان در برابر تهدیدات ماورا طبیعی از جمله خون آشامان سرکش و موجودات آزمایشگاهی نازی‌ها محافظت می‌کنند.

در کنار تک تیرانداز بامهارتشان، سراس ویکتوریا، و دیگر افراد سازمان هلسینگ، آن‌ها با دشمنان قدرتمند‌تر بیشتری رو به رو می‌شوند و این قضیه با رو به رو شدن با سازمان میلنیوم، تشکیل شده از خون آشامان نازی تشنه به تسخیر کردن دنیا اوج می‌گیرد.

Call of the Night

نمایی از Call of the Nightنمایی از Call of the Night
تعداد قسمت‌ها ۱۳ قسمت
استودیوی سازنده LIDENFILMS
ژانر عاشقانه، ماورا طبیعی
انیمه یکم

Call of the Night یک برداشت بسیار بسیار خوب از روی تم خون آشامی است که خون آشامان را با حال و هوای شب ادغام می‌کند. انیمه هر کاری را تقریباً بی‌نقص انجام داده: موزیک، انیمیشن و از همه خارق العاده‌تر، حال و هوای شبش.

برای کسانی که تا به حال جغد شب درونشان را در آغوش کشیده‌اند، این انیمه قرار است تعداد زیادی نوستالژی را برایتان زنده کند. داستان گیرا و عاشقانه آرام سوز هوس انگیزش،‌ بدون شک شما را مبهوت و راضی رها خواهد کرد.

Call of the Night داستان دانش‌ آموز دبیرستانی به نام کو را دنبال می‌کند. او مشکل خواب دارد و تصمیم به پیاده روی کردن در شب هنگام می‌گیرد. یک شب، او خون آشام زیبایی به نام نازونا را ملاقات می‌کند. نازونا به او پیشنهاد می‌دهد به شرطی در مشکل خوابش به او کمک می‌کند که در سرویس ماساژش کار کند.

هرچقدر آنها زمان بیشتری را با هم می‌گذرانند، کو احساسات بیشتری به نازونا پیدا می‌کند و بیشتر درگیر دنیای خون آشامان می‌شود، در حدی که کو می‌خواهد در آینده تبدیل به یک خون آشام شود. اما این تبدیل شدن یک سری قید و شروط دارد. آیا کو قادر خواهد بود که شب را بفهمد و به یک خون آشام تبدیل شود؟

جمع بندی

فهرست بهترین انیمه های خون آشامی ویجیاتو در اینجا به اتمام می‌رسد. شما جای چه اثری را در این فهرست خالی دیدید و فکر می‌کنید برترین انیمه های خون آشامی که دیده‌اید چه آثاری بودند که در این لیست قرار نداشتند؟ حتما نظر خود را با ما در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.