معرفی برند ریدمکس

تهیه‌ی تجهییزات گیمینگ مناسب، از جمله مهم‌ترین دغدغه‌ها در میان گیمرهای حرفه‌ای است. چرا که،‌ بازیکنان به صورت روزانه ساعت‌های زیادی صرف بازی می‌کنند. گیمرهای حرفه‌ای همواره در تلاش هستند تا در کنار بالا بردن مهارت خود در بازی‌ها، از بهترین تجهیزات موجود در بازار استفاده کنند. این موضوع باعث می‌شود تا با استفاده از بروزترین محصولات، به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن بازی خود را ادامه دهند. یکی از کمپانی‌هایی که فعالیت بسیاری در ساخت تجهیزات گیمینگ دارد برند ریدمکس است.

<!–

–>

برند ریدمکس (Raidmax) یکی از برند‌های باتجربه در دنیای سخت افزار است. محصولات این کمپانی شامل کیس‌کامپیوتر، منبع تغذیه و صندلی‌های گیمینگ می‌شود. همچنین محصولات این برند همواره در کنار قایبلیت‌های فراوان و کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردارند. در این مقاله از ویجیاتو به معرفی این کمپانی نام آشنا می‌پردازیم.


چرا باید محصولات برند ریدمکس استفاده کنیم؟

برند ریدمکس در طی سال‌ها حضور در بازار سخت‌افزار و تولید و عرضه محصولات باکیفیت به محبوبیت زیادی میان گیمرها دست یافته. صندلی‌های گیمینگ این برند از جمله بهترین صندلی‌های بازار هستند. همچنین از دیگر تولیدات این برند می‌توانیم به پاور کامپیوتر و کیس‌های گیمینگ اشاره کنیم.

از جمله ویژگی‌های بارز محصولات ریدمکس، می‌توان به طول عمر بالای محصولات اشاره کرد. علاوه بر این، تمرکز بر جزئیات در طراحی محصولات، مانند روشنایی RGB و سبک ظاهری جذاب، به آن‌ها امکان می‌دهد تا در هر محیطی بدرخشند.

تصویری از ستاپ گیمینگتصویری از ستاپ گیمینگ

ریدمکس با عرضه محصولاتی با ویژگی‌های متنوع، پاسخگوی نیازهای مختلف بازیکنان حرفه‌ای‌ها است. این برند همچنین به خدمات پس از فروش خود اهمیت زیادی می‌دهد و با ارائه پشتیبانی فنی سریع، اطمینان حاصل می‌کند که مشتریان در صورت بروز هرگونه مشکل با محصولاتشان، به راحتی بتوانند آن را حل کنند.

تعهد به کیفیت ریدمکس آن‌هارا به یک انتخاب مطمئن در بین جامعه گیمینگ تبدیل کرده است. از این رو، اگر دنبال بهبود تجهیزات فعلی خود باشید محصولات ریدمکس قطعاً ارزش بررسی و خریداری را دارند. در نهایت، با استفاده از محصولات ریدمکس، نه تنها تجربه بازی‌ها را به سطح بالاتری می‌برید.


معرفی صندلی‌های گیمینگ برند ریدمکس

با فراگیر شدن فناوری‌هایی مانند کامپیوترها و کنسول‌های بازی، روزانه ساعت‌های زیادی را درحالت نشسته و مشغول کار با کامپیوتر سپری می‌کنیم. اما نشستن پشت کامپیوتر برای ساعت‌های طولانی بی‌ضرر نیست و می‌تواند برای سلامت فیزیکی بدن، مشکل ساز باشد. برای مثال گیمر‌ها و استریمرها از جمله افرادی هستند که ساعت‌های زیادی را پشت‌ کامپیوتر سپری می‌کنند. همچنین اگر به صورت روزانه با کامپیوتر سر و کار داشته باشید، ساعت‌های بیشتری مجبور به استفاده از کامپیوتر هستید.

تصویری از صندلی گیمینگتصویری از صندلی گیمینگ

به همین دلیل انتحاب و استفاده صندلی گیمینگ مناسب بیسیار حائز اهمیت است. برند ریدمکس از جمله کمپانی‌هایی محسوب می‌شود که صندلی‌های گیمینگ با کیفیتی به بازار عرضه می‌کندو در ادامه به بررسی و معرفی دو مدل از این صندلی‎ها می‌پردازیم.

صندلی برند ریدمکس مدل Raidmax DK905

برند ریدمکس یکی از شناخته شده‌ترین برند‌های تولید کننده صندلی گیمینگ است. این کمپانی طی سال‌ها تولید صندلی‌های با کیفیت و خوش‌ساخت توانسته محبوبیت زیادی به‌دست بیاورد. همچنین صندلی DK905 از جمله بهترین صندلی گیمینگ این برند محسوب می‌شود.

این محصول با قیمتی حدود ۱۳ میلیون تومان در بازار کشور به فروش می‌رسد. طراحی منحصر‌به‌فرد و زیبای این محصول، یکی از ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. پایه‌ی این صندلی گیمینگ از جنس آلومینیوم است و برای روکش پشتی از چرم مصنوعی باکیفیت استفاده شده.

معرفی برند ریدمکس - ویجیاتومعرفی برند ریدمکس - ویجیاتو

این صندلی ویژگی‌های متعددی برای حفظ ارامش و راحتی گیمرها در نظر گرفته. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به قابلیت تنظیم درجه‌ی تکیه‌گاه آن اشاره کنیم. همچنین طراحی ارگونومیک این صندلی گیمینگ، راحتی کاربر را برای استفاده طولانی تضمین ‌می‌کند. در آخر اگر به دنبال یک صندلی خوش‌ساخت در این بازه قیمتی هستید، صندلی گیمینگ کوگر انتخاب هوشمندانه‌ای به‌شمار می‌رود.

مدل DK905
وزن صندلی ۱۹ کیلوگرم
حداکثر قد ۱۸۰ سانتی‌متر
حداکثر وزن قابل پشتیبانی ۱۵۰ کیلوگرم
قابلیت‌های ویژه تنظیم ارتفاع و تکیه‌گاه، بالشتک مخصوص
قیمت حدود ۱۳ میلیون تومان

صندلی گیمینگ ریدمکس EK 601

قیمت این محصول حدود ۱۴ میلیون تومان است. این صندلی نسبت به باقی صندلی‌های گیمینگ ظاهر متفاوتی دارد. طراحی متفاوت و ارگونومیک این صندلی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن محسوب می‌شود. همچنین بالشتک پشت گردن به‌عنوان یک بخش قابل جداسازی در نظر گرفته‌شده. کاربران می‌توانند زاویه بالشتک‌هارا تا ۵۰ درجه تنظیم کند.

تصویر صندلی گیمینگ ریدمکس تصویر صندلی گیمینگ ریدمکس

روکش چرم مصنوعی به‌کار برده شده در این محصول از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. در قسمت پشتی این صندلی از ۹ دنده افقی قابل تنظیم استفاده شده، که پوششی کامل برای ستون فقرات کاربران فراهم می‌کند. اگر به دنبال یک صندلی باکیفیت و خوش‌ساخت هستید این محصول انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.

مدل EK 601
وزن صندلی ۱۹ کیلوگرم
حداکثر قد ۱۸۰
حداکثر وزن قابل پشتیبانی ۱۶۰ کیلوگرم
قابلیت‌های ویژه تنظیم زاویه تکیه‌گاه، بالشتک مخصوص
قیمت حدود ۱۴ میلیون تومان

صندلی گیمینگ DRAKON DK925 ARGB

این صندلی نسبت به ویژگی‌هایی آن قیمت مناسبی دارد و یکی از صندلی‌های با کیفیت بازار محسوب می‌شود. اگر به تهیه این محصول علاقه دارید می‌توانید با قیمتی حدود ۱۵ میلیون تومان از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید. یکی از دلایل قیمت بالای این محصول، ظاهر خاص و طراحی متفاوت آن است.

تصویر گیمینگ DRAKON تصویر گیمینگ DRAKON

قابلیت‌هایی که این صندلی گیمینگ ارائه می‌کند به‌راحتی پاسخگوی نیاز کاربران حرفه‌ای است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به روکش چرمی باکیفیت و قابل تنفس، نورهای RGB و دسته‌های قابل تنظیم اشاره کرد. طراحی صندلی گیمینگ ریدمکس، به شیوه‌ای است که کاربران به‌محض استفاده از آن متوجه کیفیت ساخت بالای آن می‌شوند.

مدل DK925 ARGB
وزن صندلی ۱۹ کیلوگرم
حداکثر قد ۱۸۰
حداکثر وزن قابل پشتیبانی ۱۶۰ کیلوگرم
قابلیت‌های ویژه تنظیم زاویه تکیه‌گاه، بالشتک مخصوص
قیمت حدود ۱۵ میلیون تومان

سخن پایانی

استفاده از تجهییزات گیمینگ مناسب، می‌تواند تاثیر چشمگیری بر تجربه گیمرها داشته باشد. همچنین استفاده از صندلی مناسب نیز بسیار حائزاهمیت است چرا که نشتن برای طولانی مدت می‌تواند برای بدن خطراتی ایجاد کند. کمپانی ریدمکس از جمله برندهای نام‌آشنا میان گیمرها محسوب می‌شود. از محصولات این برند می‌توانیم به صندلی‌های گیمینگ، کولرهای خنک کننده و پاور کامپیوتر اشاره کنیم. در این مقاله به بررسی و معرفی محصولات این برند پرداختیم.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.