معرفی بازی Mighty Doom برای گوشی‌های همراه

استودیو «بتسدا» (Bethesda) عنوان فرعی Mighty Doom را برای سیستم‌عامل‌های IOS و Android معرفی کرد.

استودیو Bethesda قصد دارد عنوان کوچک و فرعی از فرانچایز DOOM را برای گوشی‌های همراه عرضه کند. بازی Mighty Doom با حال و هوای کمی متفاوت از سری اصلی، در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۲۳ (۱ فروردین ۱۴۰۲) برای سیستم‌عامل‌های Android و IOS عرضه می‌شود.

بازی Mighty Doom

توسعه این بازی از سال ۲۰۲۱ آغاز شد. Mighty Doom سبک شوتر تیراندازی با زاویه دید ایزومتریک، با حالت روگ‌لایت و مبارزه با باس‌فایت‌های چالش‌برانگیز را به بازیکنان ارائه می‌دهد. در توضیحات رسمی تریلر بازی Mighty Doom آمده است:

Mighty Doom یک شوتر تیراندازی با زاویه دوربین ایزومتریک، آمیخته با خشونت کاریکاتوری است که کاراکتر Mini-Slayer را در دنیای DOOM به بازیکنان معرفی می‌کند. شما در این بازی اسلحه به دست بگیرید و در میان انبوهی از شیاطین خشن، بی‌وقفه به کشتن ادامه می‌دهید. شما می‌توانید مهارت‌های قدرتمند خود را فعال کنید و تجهیزات و اسلحه‌های خود را ارتقا دهید. در پایان هر مرحله، شما به چالش مبارزه با باس فایت‌ها دعوت می‌شوید.

عنوان Mighty Doom توسط استودیو Alpha Dog Games ساخته شده است. این استودیو ساخت عناوینی چون Wraithborne و Monstrocity: Rampage را در کارنامه خود دارد. کاربران می‌توانند این بازی را از فروشگاه «اپل استور» (Apple Store) و «گوگل استور» (Google Store) پیش‌خرید نمایند. شما می‌توانید تریلر رسمی بازی Mighty Doom را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.