معرفی بازی Into the Necrovale

اگر بخواهم با اطمینان بالایی یک بازی را به عنوان الماس پنهان و گمشده‌ی بازی‌های مستقل امسال معرفی کنم، آن بازی Into the Necrovale نام دارد که فعلا در مرحله دسترسی زودهنگام و پیش‌ از عرضه است و تا انتشار نسخه کامل تقریبا ۶ ماه فاصله داریم اما همین نسخه‌‌ی تقریبا آماده، هر چه که فکرش را بکنید به بازیکنان علاقه‌مند به ژانر روگ‌لایک دانجن محور ارائه می‌دهد آن هم با ته‌مزه‌ای تلخ از بازی‌های سولزلایک!

<!–

–>

معرفی بازی Into the Necrovale - ویجیاتومعرفی بازی Into the Necrovale - ویجیاتو

شما به عنوان یک خلافکار وارد بازی می‌شوید و باید برای نجات خودتان در دانجن‌های عمیق و تو در توی نکروویل مبارزه کنید و راه رهایی را بیابید. اما تفاوت این بازی با روگ‌لایک‌های دیگر این است که قابلیت ساختن بیلدهای بسیار متنوع با بیش از ۳۰۰ آیتم را دارید و اگر کشته شوید، دفعه بعد احتمالا نمی‌توانید بیلد مشابه دفعه قبل داشته باشید. مکانیزم دیگری در بازی وجود دارد به نام Hope؛ سنگ‌های امید که ذره ذره به دست می‌آیند، قابلیت باز کردن درها و امکانات جدید بازی را به شما می‌دهند و فکر نکنید که سنگ امید به راحتی به دست می‌آید.

احساس پیشروی سخت و در عین حال شیرین و ملموس، Into the Necrovale را تبدیل به تجربه‌ی هیجان‌انگیزی کرده که گرچه در ساعات ابتدایی و با انتخاب مجموعه‌ی اشتباهی از سلاح، زره و آیتم‌های دیگر می‌تواند خیلی خسته‌کننده (در عین حال آموزنده!) پیش برود اما حجم بالای محتوایی که روبرویتان قرار گرفته ذره ذره کشف می‌شود. سازنده‌ی بازی پیرو نسخه نهایی در صفحه استیم نوشته: «برنامه دارم که نسخه نهایی از همه چیز، بیشتر داشته باشیم» که پیام دلگرم‌کننده‌ای برای خریداران نسخه دسترسی زودهنگام است.

معرفی بازی Into the Necrovale - ویجیاتومعرفی بازی Into the Necrovale - ویجیاتو

بازی ساده نیست، اگر اشتباه انتخاب کنید سخت‌تر هم می‌شود اما مکانیزم‌های گیم‌پلی برای یادگیری پیچیده نیستند و سریع مسلط می‌شوید. تنها ایراد آزاردهنده گیم‌پلی که شاید خیلی ریزبینانه باشد، نحوه‌ی قفل کردن دشمنان روی شما در لحظه‌ی نهایی و حمله کردن به شماست. حتی در بازی‌های سولزلایک که به بی‌رحمی شناخته می‌شوند، سرسخت‌ترین دشمنان هم مدت زمان هر چند کوتاهی برای جاخالی دادن می‌دهند اما دشمنان Into the Necrovale دقیقا در آخرین لحظه‌ی حمله تصمیم می‌گیرند به چه نقطه‌ای ضربه بزنند و این نقطه معمولا جایی است که شما روی آن ایستاده‌اید. بنابراین جاخالی دادن اگر به معنی عقب‌نشینی نباشد، مکانیزم بی‌فایده‌ای است.

بازی در حال حاضر مراحل پایانی توسعه را پشت سر می‌گذارد اما اگر مشتاق باشید می‌توانید نسخه دسترسی زودهنگام را همین حالا از استیم تهیه کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.