معرفی بازی Dicefolk

موقعیتی از یک بازی رومیزی را تصور کنید که گیم‌پلی رقابتی و دو نفره است اما شما یک نفر هستید و باید جای نفر دوم هم بازی کنید. اما به جای اینکه در نقشتان فرو بروید و با کاراکتر دومتان بخواهید بازیکن اصلی که خود واقعیتان هستید را شکست بدهید، تمام ترفندها را به کار می‌گیرید تا بازیکن دوم ببازد. به نظر ساده می‌رسد و خرابکاری کردن سخت نیست، اما بازیکن دوم عمدتا قوی‌تر از شماست و شانس بردنش بیشتر است. نبرد منصفانه اینجا معنی پیدا می‌کند.

<!–

–>

معرفی بازی Dicefolk - ویجیاتومعرفی بازی Dicefolk - ویجیاتو

در بازی Dicefolk شما در هر مرحله کنترل سه هیولای بامزه را به عهده دارید. یکی جلو می‌ایستد و دو نفر دیگر به پشت سر او هستند و به صورت چرخشی جا عوض می‌کنند. تیم مقابل هم همینطور است. مکانیزم حمله و دریافت ضربه معمولا بین دو هیولای نوک پیکان اتفاق می‌افتد اما همه چیز دست شماست. از چرخش مهره‌های خودتان گرفته تا تیم مقابل. از اینکه کدام هیولای شما آماده‌ی دریافت ضربه‌ی سنگین‌تری است تا اینکه کدام کارتتان را باید رو کنید تا در لحظه‌ی آخر، بازنده‌ی نبرد نباشید.

تیم مقابل شما معمولا قوی‌تر است اما اگر با روند پیشروی در بازی ارتباط خوبی بگیرید، از آیتم‌ها به درستی استفاده و هیولاهایتان را برای صف کشیدن در میدان نبرد به درستی انتخاب کنید، کار ساده‌تری در لحظه‌ی رویارویی دو تیم دارید. پس قسمت سخت بازی لزوما لحظه‌ی نبرد نیست، بلکه پیش از شروع هر مرحله باید دِک مناسب خودتان را بچینید و آن‌ها را آماده به رزم بفرستید.

معرفی بازی Dicefolk - ویجیاتومعرفی بازی Dicefolk - ویجیاتو

بیشتر از صد مدل Chimera یا همان هیولاهای ریز و بانمک در بازی هستند که برای هر نوع مبارزه باید ترکیب درستی از آن‌ها را بچینید. کم‌کم و با پیشرفت در هر مرحله، علاوه بر هیولاهای جدید، آیتم‌هایی هم دریافت می‌کنید که ترکیب کردن این‌ها با هم، مغز اصلی نقشه‌ی شما برای پیروزی خواهد شد. و از آنجایی که بازی درون‌مایه‌هایی از رویگ‌لایت در خود دارد، بی‌نهایت فرصت برای تجربه موقعیت‌های مختلف و تکرار مراحل دارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.