معرفی بازی موبایلی Celtic Heroes ؛ جایگزینی فوق‌العاده برای ورلد آو وارکرفت

استودیوی بازی‌سازی Deca Games در ساخت و توسعه این بازی تمام تلاشش را به کار گرفته است تا یک تجربه خلاقانه را به تصویر بکشد و عملکردی به مراتب بهتر نسبت به سایر بازی‌های MMO – نقش آفرینی موبایلی داشته باشد. موضوعی که تا حد بسیار زیادی نیز به واقعیت تبدیل شده و این بازی موفق شده تا بیش از ۱ میلیون‌بار دانلود شود و امتیاز ۴ از ۵ را نیز از سوی کاربران اندرویدی دریافت کرده. آماری که برای یک بازی مستقل موبایلی، واقعا دلگرم‌ کننده است.

همچنین درست همانطوری که از داستان بازی‌های نقش آفرینی انتظار می‌رفت، داستان این بازی موبایلی نیز در دنیایی فانتزی جریان دارد. دنیایی که سحر و جادو در آن تبدیل به عنصر اصلی حیات شده و انسان‌ها در کنار جادوگران، الف‌ها و جاینت‌ها، زندگی بسیار خوبی دارند. اما طولی نمی‌کشد که این سحر و جادو، در اختیار افرادی میوفتد که شایستگی استفاده از آن را ندارند. افرادی که از جادو برای حکمرانی بر مردم استفاده می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود تا جنگ و خون‌ریزی شروع شود. حال شما باید تلاش کنید تا جلوی چنین اتفاقی را بگیرید و به مردم در مقابل این جادوی سیاه، کمک کنید.


مطلب پیشنهادی:بازی موبایلی FR Legends؛ واقعی‌ترین تجربه ممکن از مسابقات دریفتاز حرکات نمایشی تا مسابقات دریفت
بازی موبایلی FR Legends؛ واقعی‌ترین تجربه ممکن از مسابقات دریفتبازی موبایلی FR Legends؛ واقعی‌ترین تجربه ممکن از مسابقات دریفت

گیم‌پلی این بازی دوست داشتنی درست مانند عناوین بزرگی چون ورلد آو وارکرفت، جزئیات بی‌نظیری دارد. جزئیاتی که اگر طرفدار بازی‌های MMO باشید، قطعا از تجربه‌ آن‌ها لذت خواهید برد. درست در همان ابتدای کار، بازی موبایلی Celtic Heroes از شما می‌خواهد تا از میان نژادهای مختلف، یکی از آن‌ها را برای شروع ماجراجویی‌هایتان انتخاب کنید. هر نژاد در دنیای این بازی ویژگی‌ها و توانایی‌های خاص خودش را دارد. برای مثال الف‌ها در جادو مهارت دارند و از طرفی انسان‌ها در ارتباط با سایر ان‌پی‌سی‌های بازی! از طرفی جاینت‌ها در مبارزه زبان‌زد هستند و شما باید با دقت یکی از این کاراکترها را انتخاب کنید. زیرا هیچ راه برگشتی نخواهد بود.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.