مشکل باز شدن بند گلکسی واچ ۶ به طراحی آن مربوط است

Galaxy Watch 6 Classic band release scaled 1

برخی از کاربران ساعت گلکسی واچ با شکایت از نوع طراحی بند ساعت گلکسی واچ اعلام کردند این طراحی ناقص بوده و باعث باز شدن بند ساعت و افتادن آن از روی دست خواهد شد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ ساعت گلکسی واچ ۶ را با به روز رسانی‌هایی در طراحی و نرم‌افزار ارائه کرد. در این ساعت شاهد قاب چرخ ان به همراه مکانیزم جدیدی در اتصال بند با نام One Click system بودیم. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند به راحتی و تنها با فشار دادن یک دکمه بند گلکسی واچ ۶ را تعویض کنند. بنابراین امکان تعویض بند به راحتی توسط کاربران وجود دارد. از طرفی مکانیزم جدید می‌تواند جایگزین روش قدیمی در ساعت‌های قبلی گلکسی واچ شود.

با وجود مکانیزم جدید برخی کاربران اعلام کردند بندهای جدید دارای نقص‌هایی در طراحی بوده و به طور تصادفی از مچ دست باز شده و از آن جدا می‌شود. با توجه به تعداد کاربران دارای این مشکل در ردیت احتمالاً تعداد زیادی از آنها با این مشکل روبرو بوده‌اند.

این مشکل زمانی ایجاد می‌شود که دکمه مربوط به تعویض بند گلکسی واچ ۶ در افراد دارای برآمدگی استخوان روی مچ دست فشرده شده و باعث جدا شدن بند می‌شود. بسیاری از کاربران اعلام کردند این اتفاق معمولاً در زمان ورزش کردن رخ داده است.

هنوز سامسونگ در مورد مشکل مربوط به بند گلکسی واچ ۶ اظهار نظری نکرده است. برخی کاربران برای حل این مشکل راه حل‌هایی مانند بستن ساعت بالاتر از مچ دست را پیشنهاد کرده اند‌.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.