مشکل اثر انگشت گلکسی S23 با یک آپدیت نرم افزاری به زودی برطرف خواهد شد

سامسونگ بالاخره یک جواب درست و حسابی به اعتراضات کاربران داد. این شرکت به زودی مشکل اثر انگشت گلکسی S23 را با یک آپدیت نرم افزاری برطرف خواهد کرد.

چند روز پیش سامسونگ آپدیت رابط کاربری One UI 6.1 را برای گلکسی S23 منتشر کرد. این آپدیت با اینکه بهبودهای رابط کاربری و چندین ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را برای کاربران به ارمغان آورد، اما حاوی چند باگ اذیت‌کننده هم بود.

برای مثال برخی از کاربران پس از نصب به‌روزرسانی روی گوشی‌های گلکسی اس ۲۳ خود متوجه شدند که قسمت اسکن اثر انگشت دچار مشکل شده است. پس از بالا گرفتن اعتراضات، سامسونگ با انجام یک‌سری بررسی‌ها، این موضوع را تایید کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رفع مشکل اثر انگشت گلکسی S23

متاسفانه در چند روز گذشته، برخی از کاربران با نصب آخرین نسخه رابط کاربری سامسونگ در گوشی‌های گلکسی اس ۲۳ خود با مشکلاتی مواجه شده‌اند. برای مثال برای بعضی از آنها با فشردن دکمه پاور یا دو بار ضربه زدن روی صفحه گوشی، آیکون خواننده اثر انگشت ظاهر نمی‌شود.

مشکل اثر انگشت گلکسی S23

مشکل اثر انگشت گلکسی S23

حتی زمانی که کاربران سعی می‌کنند انگشت خود را در جایی که نماد اثر انگشت وجود داشت قرار دهند، قفل صفحه نمایش باز نمی‌شود. این کاربران تنها زمانی که انگشت خود را از روی نمایشگر برمی‌دارند، با آیکون اثر انگشت مواجه می‌شوند و در نهایت می‌توانند قفل صفحه را باز کنند. این موضوع باعث ناامیدی و اعتراض بسیاری از دارندگان گلکسی اس ۲۳ شده اما دیگر جای نگرانی نیست.

سامسونگ در انجمن کاربران خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) از طریق اکانت tarunvats33 اعلام کرده که به خوبی از مشکلات مربوط به اثر انگشت که در برخی از گوشی‌های گلکسی S23 پس از نصب به‌روزرسانی One UI 6.1 رخ داده آگاه است و در حال برنامه‌ریزی برای رفع این مشکل با انتشار یک به‌روزرسانی نرم افزاری در آینده نزدیک است. این شرکت بازه زمانی دقیقی را برای انتشار به‌روزرسانی اعلام نکرده، اما احتمالا این مشکل با به‌روزرسانی آوریل ۲۰۲۴ برطرف خواهد شد.

در حال حاضر، تنها گوشی‌های گلکسی اس ۲۴، گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ آپدیت امنیتی آوریل ۲۰۲۴ را دریافت کرده‌اند. سری Galaxy S23 نیز به احتمال زیاد در چند روز آینده این آپدیت را دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشکل اثر انگشت گلکسی S23 چیست؟ آیا شما هم دچار این مشکل شده‌اید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.