مشخصات A54 و A34 سامسونگ فاش شد

امروز مشخصات دو گوشی A54 و A34 فاش شد. این گوشی مورد انتظار سامسونگ که احتمالا تا چند ماه دیگر راهی بازار می‌شوند، نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

مشخصات A54 سامسونگ

به گزارش سایت ۹۱mobile دو گوشی A54 و A34 در رنگ‌های مختلف راهی بازار می‌شوند. گوشی A54 به صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. این گوشی سامسونگ به تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ مجهز شده و در مدلی راهی بازار می‌شود که ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده و در کنار آن دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته است. این گوشی از دوربین سلفی با حسگر ۳۲ مگاپیکسلی برخوردار است. گزارش‌های مختلف می‌گویند که این گوشی هوشمند به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ سریع ۲۵ وات بهره می‌برد.

در این گزارش گفته شده گوشی A54 از گواهی IP67 بهره می‌برد که باعث شده در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشد. این گوشی از جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم بهره می‌برند. به نظر می‌رسد که گوشی A54 در مقایسه با گوشی A53 بهبود‌های کمی داشته، اما از نظر پردازنده گوشی بهتری به شمار می‌رود.

مشخصات گوشی A34 سامسونگ

گوشی A34 سامسونگ به تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ مجهز شده و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این گوشی صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد. این گوشی به دوربین اصلی با حسگر ۴۸ مگاپیکسل مجهز شده و دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین تشخیص عمق هم دارد. دوربین سلفی این گوشی هوشمند هم از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند.

گوشی A34 سامسونگ به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ سریع ۲۵ وات بهره می‌برد. هر دوی گوشی‌ها به رابط کاربری One UI 5 مجهز شده و از اندروید ۱۳ بهره می‌برد.

ads

چه مانیتوری به کار شما می‌آید؟ اینجا راهنمای خرید مانیتور و نکاتی که باید پیش از خرید بدانید را جمع آوری کردیم.

راهنمای خرید مانیتور کامپیوتر

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.