مشخصات گوشی هواوی Enjoy 70 فاش شد

هواوی اخیراً تأیید کرده است که رویدادی را در تاریخ ۲۸ نوامبر در چین برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود در این مراسم از چندین دستگاه از جمله گوشی های میان‌رده Enjoy 70 هواوی رونمایی شود. تا کنون، این برند فاش کرده است که معرفی خودروی Luxeed S7، تبلت MatePad پرو ۱۱ (۲۰۲۴) و لپ‌تاپ MateBook D16 (2024) برای این رویداد برنامه‌ریزی شده است.

در حالی که هنوز هیچ اطلاعیه رسمی در مورد Enjoy 70 و Enjoy 70 پرو منتشر نشده، کاربران ویبو اکنون تصاویر زنده از نسخه استاندارد دستگاه را به اشتراک گذاشته‌اند. در ادامه این مطلب هر آنچه باید در‌مورد گوشی جدید هواوی بدانید را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

تصاویر جدید Enjoy 70 که توسط کاربری در ویبو به اشتراک گذاشته شده، نشان می‌دهد که این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش قطره‌ای در جلو است و طراحی عقب آن مشابه سری هواوی P60 است. تصاویر همچنین تأیید می‌کنند که دستگاه دارای شماره مدل FGD-AL00 است. برای یادآوری، این دستگاه اخیرا توسط پلتفرم‌های گواهی چینی مانند TENAA و ۳C تایید شده است.

مشخصات هواوی Enjoy 70 (شایعه‌شده)

تصاویر فاش‌شده نشان می‌دهد که هواوی Enjoy 70 با یک پنل ۶.۷۵ اینچی LD با وضوح HD + 720 در ۱۶۰۰ پیکسل عرضه می‌شود. ضخامت آن ۸.۹۳ میلی‌متر و وزن آن ۲۰۷ گرم است. این دستگاه با سیستم‌عامل Harmony OS 4 پیش‌فرض عرضه می‌شود.

مشخصات گوشی هواوی Enjoy 70 فاش شد

Enjoy 70 به چیپ Kirin 710A مجهز می‌شود که یک تراشه ۱۴ نانومتری است که در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شد. این تراشه در سه گزینه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت دردسترس خواهد بود. به نظر می‌رسد که هر سه نسخه می‌توانند به ۸ گیگابایت رم مجهز شوند. این دستگاه دارای باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و گفته می‌شود از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین جلوی Enjoy 70 وجود ندارد. انتظار می‌رود پنل پشتی آن دارای یک دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی باشد. این دستگاه در رنگ‌های مشکی، سبز و سفید عرضه می‌شود.

مشخصات دقیق Enjoy 70 پرو هنوز مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که میزبان چیپست قدرتمندتر اسنپدراگون ۶۸۰ باشد. تا جایی که به سری Nova 12 مربوط می‌شود، انتظار می‌رود که نوا ۱۲ و ۱۲ پرو به‌طور جداگانه از طریق رویدادی در ماه دسامبر رونمایی شوند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.