مشخصات گوشی نوبیا Z60 اولترا به‌طور رسمی منتشر شد

گوشی نوبیا Z60 اولترا قرار است امروز در چین عرضه شود. بیشتر مشخصات و جزئیات طراحی این دستگاه دردسترس است. با این حال، هنوز در مورد قیمت و تاریخ عرضه آن چیزی نمی‌دانیم. در تیزری جدید، این شرکت به‌طور رسمی برخی از مشخصات گوشی هوشمند نوبیا Z60 اولترا، مانند وجود باتری آند گرافیتی ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و گواهی IP68 ضدآب و ضدگرد‌وغبار را به نمایش گذاشت.

مشخصات گوشی نوبیا Z60 اولترا

این تیزر همچنین حضور چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و پنجمین نسل تکنولوژی دوربین جلوی زیر نمایشگر را به رخ می کشد. این گوشی دارای یک ماژول دوربین سه‌گانه بهینه‌شده با OIS است. این دستگاه هوشمند دارای یک لنز فوق عریض ۱۸ میلی‌متری ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور اصلی ۳۵ میلی‌متری ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۸۵ میلی‌متری ۶۴ مگاپیکسلی است. طراحی بیرونی نوبیا Z60 با سه گزینه رنگی:Starry Sky Collector’s Edition، Galaxy و Shine جذاب‌تر به‌نظر می‌رسد.

مشخصات گوشی نوبیا Z60 اولترا به‌طور رسمی منتشر شد

نسخه هیجان‌انگیز Starry Sky Collector Edition به فناوری منحصربه‌فرد الماس ستاره سه‌بعدی مجهز شده که بدون عینک قابل مشاهده است. این گوشی هوشمند با یک قاب خارجی و یک آداپتور شارژ متشکل از ۳ درگاه مختلف عرضه می‌شود: USB-C 1، USB-C 2 و USB-Type-A. چند کابل USB C نوع ۱ و نوع ۲ نیز بخشی از جعبه هستند.

نوبیا Z60 اولترا دارای باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع سیمی ۸۰ واتی خواهد بود. این گوشی می‌تواند با صفحه‌نمایش ۶.۸۲ اینچی ۱.۵K BOE LTPO با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه شود. این صفحه‌نمایش حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت ارائه می‌دهد. علاوه بر این، می‌تواند با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 عرضه شود.

باتری آند گرافیتی چگالی انرژی را افزایش می‌دهد و این امکان را فراهم می‌کند که گوشی شارژ بیشتری نگه دارد. علاوه بر این، نوبیا از ترکیبی از مواد سیلیکون و گرافیت برای آند استفاده می‌کند تا شارژ بیشتری را بدون هیچ مشکلی مرتبط با انبساط حفظ کند.

در مورد طراحی، این گوشی هوشمند ظاهری ساده با طراحی منحصربه‌فرد پشتی ارائه می‌دهد که دارای چند ماژول دوربین و یک فلاش LED بلند است. این گوشی هوشمند همچنین یک سوئیچ لغزنده مانند هشدار اضافه می کند که می‌تواند به کاربران در شخصی سازی عملکرد دوربین کمک کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.