مشخصات ویوو ایکس ۱۰۰ با تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ در Antutu دیده شد

مشخصات ویوو ایکس ۱۰۰ در بنچمارک انتوتو با پردازنده دایمنسیتی ۹۳۰۰ و ۱۶ گیگابایت رم رویت شده است. این گوشی در ماه نوامبر (آبان ماه) در چین عرضه می‌شود.

شایعات فراوانی پیرامون سری X100 پرچمدار Vivo طی هفته‌های اخیر مطرح شده است. در شایعه‌ای حتی اعلام شده که این سری در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان ماه) در چین عرضه خواهد شد. این سری در مدل‌های استاندارد، پرو و پرو پلاس و همچنین به عنوان جانشین سری Vivo X90 قرار است روانه بازار شود. در حالی که در انتظار اعلام رسمی این برند چینی در رابطه با مشخصات ویوو ایکس ۱۰۰ هستیم، مشخصات آن در مدل استاندارد در وب سایت بنچمارک AnTuTu دیده شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو ایکس ۱۰۰

براساس مشخصات ویوو X100 در پلتفرم بنچمارک AnTuTu شماره مدل آن V2309A است. این گوشی در مجموع امتیاز ۲,۲۴۹,۸۵۸ را کسب کرده است. پردازنده این گوشی حاضر در بنچمارک انتوتو، تراشه معرفی نشده Dimensity 9300 بوده که شامل یک هسته ۳.۲۵ گیگاهرتزی، سه هسته ۲.۸۵ گیگاهرتزی و چهار هسته ۲ گیگاهرتزی است. در تست CPU، دستگاه امتیاز ۵۱۸,۶۳۲ را به‌دست آورده است. از طرفی، در تست GPU، پردازنده گرافیکی Immortalis- G720 MC 12 امتیاز ۹۱۸,۷۹۰ را به ثبت رسانده است.

مشخصات ویوو ایکس 100

مشخصات ویوو ایکس 100

این گوشی هوشمند مجهز به ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5T و ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 است. در تست حافظه، گوشی مذکور ۴۷۴,۳۰۶ امتیاز را به خود اختصاص داده است. نمایشگر گوشی Vivo X100 رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌کند و در تست UX امتیاز ۳۳۸,۴۰۰ را کسب کرده است. فهرست بنچمارک جزئیات بیشتری را نشان نمی‌دهد. از لحاظ نرم‌افزاری، به‌نظر محصول آینده ویوو با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد.

از سوی دیگر اوایل امروز، Digital Chat Station فاش کرد که نسخه‌های استاندارد و پرو Vivo X100 در رنگ‌های سفید و آبی با پشت شیشه‌ای و قاب چرمی با رنگ نارنجی روانه بازار خواهند شد. سری X100 همچنین نخستین گوشی با فناوری RAM LPDDR5T در جهان خواهد بود. گوشی‌های هوشمند پرچمدار آینده ویوو همچنین از لنز Vario-APO-Sonnar برخوردار هستند که ادعا می‌شود جهت عکاسی تله فوتو پریسکوپ طراحی شده است. براساس گزارش‌ها، سری Vivo X100 با نمایشگر خمیده ۱.۵K BOE OLED و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات ویوو ایکس ۱۰۰ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.