مشخصات فنی گوشی تاشدنی موتورولا Razr Lite پیش از رونمایی منتشر شد

motorola razr lite render 3 643ac85bd00bf97407d1a45f scaled

احتمالا موتورولا برنامه ریزی هایی را برای معرفی دو گوشی تاشدنی در اواخر امسال انجام داده است. یکی از این دو گوشی Razr Lite یا مدل Razr 2023 نام دارد. طبق شایعات منتشر شده زمان معرفی این گوشی نزدیک است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، موتورولا قصد دارد گوشی موتورولا ریز پلاس ۲۰۲۳ را در اواخر امسال معرفی کند. طبق اخبار منتشر شده این گوشی از پرچمداران این شرکت محسوب میشود و در آن صفحه نمایش بزرگتر بهمراه بهبودهایی در عملکرد دیده میشود. موتورولا روی نسخه اقتصادی این گوشی کار میکند. این گوشی اقتصادی احتمالا با نام ریز لایت عرضه خواهد شد.

گوشی موتورولا ریزر لایت از مدل پریمیوم ریزر پلاس نیز پایین تر خواهد بود و ممکن است در نهایت بدون نام لایت و تنها بصورت موتورولا ریزر ۲۰۲۳ عرضه شود. جزییات بیشتری در مورد جدول زمانی عرضه گوشی های موتورولا در دسترس نیست. البته برخی مشخصات فنی ریزر لایت پیش از معرفی فاش شده است.

یک افشاگر با نام OnLeaks تصاویری مربوط به موتورولا ریزر لایت منتشر کرده است. این فرد پیش از این رندرها و جزئیات پیکسل ۷a گوگل را نیز منتشر کرده بود. طبق رندرهای منتشر شده ریزر لایت لولایی مشابه گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ دارد. همچنین با توجه به رند های منتشر شده صفحه نمایش این گوشی در مرکز بالایی دارای یک بریدگی حفره ای است که دوربین سلفی در آن قرار می‌گیرد. همچنین حاشیه ها در اطراف نمایشگر نسبتا باریک بوده و می تواند تجربه مناسبی را به کاربر ارائه کند.

صفحه نمایش قسمت بیرونی کوچکتر است و طبق رندرهای به نمایش گذاشته شده این نمایشگر کوچک تنها می تواند برای نمایش اعلان ها، ساعت و یا تماس های ورودی مورد استفاده قرار بگیرد. در مقایسه با گوشی هایی مانند اوپو فایند N2 و گلکسی زد فلیپ ۴ این نمایشگر بسیار کوچکتر است. در کنار این صفحه نمایش کوچک در گوشی ریزر لایت ۲۰۲۳ دوربین های دوگانه قرار گرفته اند. فلش ال ای دی نیز در زیر این حسگرها قرار داده شده است. از نظر ظاهر نیز این گوشی دارای فریم خمیده و خطوط آنتن فلزی است.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.