مشخصات فنی نسخه جهانی ویوو ایکس ۱۰۰ و ایکس ۱۰۰ پرو منتشر شد

مشخصات فنی نسخه جهانی ویوو ایکس ۱۰۰ و ایکس ۱۰۰ پرو در گیک‌بنچ قرار گرفت. ویوو قصد دارد از این دو گوشی پرچمدار خود در هفته آینده رونمایی کند.

همان‌طور که می‌دانید شرکت ویوو در حال آماده شدن برای عرضه محصولات جدید خود یعنی سری پرچمدار X100 و ساعت هوشمند Watch 3 در کشور چین است. انتظار می‌رود که در سری X100 ویوو سه مدل پایه، پرو و پرو پلاس وجود داشته باشند. اکنون با قرارگیری نسخه‌های جهانی ویوو X100 و X100 Pro بر روی پلتفرم بنچمارک Geekbench، برخی از مشخصات فنی این گوشی‌ها پیش از عرضه رسمی، فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات فنی نسخه جهانی ویوو ایکس ۱۰۰ و ایکس ۱۰۰ پرو

ویوو X100 و X100 پرو اخیرا با شماره مدل‌های V2308 و V2309 در پایگاه داده بنچمارک قرار گرفته‌اند. در لیست مشخصات این گوشی‌ها، یک مادربرد با شماره مدل k6989v1_64 دیده می‌شود که دارای یک هسته اصلی با فرکانس ۳.۲۵ گیگاهرتز، دو هسته با فرکانس ۲ گیگاهرتز و سه هسته با فرکانس ۲.۸۵ گیگاهرتز است. این مشخصات نشان می‌دهند که چیپست به کار رفته در هر دو گوشی دایمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک خواهد بود.

بر اساس آنچه در بنچمارک مشاهده می‌شود، مدل‌های پایه و پرو به ترتیب با حداکثر ۱۲ و ۱۶ گیگابایت رم و با سیستم عامل اندروید ۱۴ به بازار عرضه خواهند شد. علاوه‌براین، ویوو ایکس ۱۰۰ در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۸۹۱ و ۳۵۷۳ را دریافت کرده و ایکس ۱۰۰ پرو امتیازهای ۲۲۵۴ و ۷۶۰۸ را به خود اختصاص داده است.

آن‌طور که در تبلیغات رسمی ویوو پیداست، سری ایکس ۱۰۰ در رنگ‌های آبی، سفید، مشکی و نارنجی تولید شده و از یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل برجسته با لنز ZEISS APO و پردازشگر تصویر V3 در پنل پشتی برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نسخه جهانی ویوو ایکس ۱۰۰ و ایکس ۱۰۰ پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.