مشخصات آخرین گوشی هوشمند میزو لو رفت

گزارش‌ها حاکی از آن است که میزو ممکن است در بازار گوشی‌های هوشمند دست‌به‌کار شده باشد و به‌طور کامل بر روی محصولات هوش مصنوعی تمرکز کند. با این حال، به نظر می‌رسد که سازنده چینی هنوز حاضر به تسلیم‌شدن نیست، زیرا میزو ۲۱ پرو قرار است در تاریخ ۱۰ اسفند (۲۹ فوریه) به‌طور رسمی معرفی شود. در ادامه این مطلب مشخصات آخرین گوشی هوشمند میزو را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند روزبه‌روز درحال افزایش است. در واقع، آنقدر شدید شده است که حتی غول‌هایی مانند اپل و سامسونگ نیز فروش دستگاه‌ها را چالش‌برانگیز می‌دانند. بدون شک میزو از جمله سازندگانی است که تحت تاثیر این وضعیت قرار گرفته است. این شرکت که زمانی سهم قابل‌توجهی از بازار را در بسیاری از کشورهای مختلف، به ویژه در چین در اختیار داشت، در سال‌های اخیر از روزهای باشکوه خود دور شده است.

مشخصات گوشی هوشمند میزو ۲۱ پرو

میزو ۲۱ پرو در رویدادی در چین در ۱۰ اسفند (۲۹ فوریه) رونمایی خواهد شد. درست مانند هر گوشی موردانتظار دیگری، در حال حاضر گمانه‌زنی‌های متعددی در اینترنت در مورد ۲۱ پرو وجود دارد. اولین و جالب‌توجه‌ترین آنها قیمت گوشی است. مدل قبلی این شرکت، ۲۰ پرو، در چین با قیمت ۳۹۹۹ یوان عرضه شد.

مشخصات آخرین گوشی هوشمند میزو لو رفت

بنابراین، بسیاری از ما تصور می‌کردیم که مدل جدید نیز قیمتی مشابه خواهد داشت. با این حال، برخی منابع ادعا می‌کنند که قیمت میزو ۲۱ پرو می‌تواند به ۶۰۰۰ یوان برسد که تقریباً ۸۰۰ تا ۸۵۰ دلار است. در نگاه اول، این قیمت ممکن است گران به نظر برسد. و حق با شماست، اما به یاد داشته باشید که میزو ۲۱ پرو یک دستگاه پرچمدار است. طبق ادعاها، این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام قدرت خواهد گرفت.

علاوه بر این، این مدل دارای یک پنل ۲K امولد ۶.۷ اینچی با حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر خواهد بود. همچنین این دستگاه ظرفیت باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. وقتی به دوربین پشتی گوشی نگاه می‌کنیم، یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی می‌بینیم. در جلوی دستگاه نیز یک سنسور ۴۰ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

علاوه بر این، مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی که اخیراً در تمامی تولیدکنندگان گوشی های هوشمند شاهد آن هستیم نیز در این مدل موجود خواهد بود. میزو اخیراً اعلام کرد که پروژه‌های سنتی «تلفن‌های هوشمند» را برای تمرکز بر حوزه هوش مصنوعی متوقف کرده است. بنابراین، میزو ۲۱ پرو می‌تواند آخرین گوشی هوشمند سنتی میزو باشد. البته فعلاً این خبر قطعی نشده است، زیرا هنوز اظهار نظر روشنی در این مورد وجود ندارد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.