مشخصاتی بیشتر از یک تاریخ و قیمت از گلکسی A25 سامسونگ لو رفت!

تقریبا بیشتر از یک ماه است که از گوشه کنار اخبار رونمایی از گلکسی A25 به گوش همه ما می‌رسد که در این میان پخش تعدادی تصویر باعث می‌شود تا به صحت اخبار دامن زده شود.

خبری که در این میان بسیار از بقیه اخبار به گوش می‌رسد این است که چندین خرده فروش آنلاین سوئیسی گوشی سامسونگ گلکسی A25 را با تصاویر، قیمت و تاریخ دقیق در وب سایت خود فهرست کرده‌اند. در لیست آن‌ها قیمت‌های (۲۷۹ فرانک سوئیس، ۳۱۵ دلار و ۲۹۰ یورو) دیده می‌شود و علاوه‌بر قیمت، بازه زمانی ۷ تا ۱۹ دسامبر ۲۰۲۳ هم برای عرضه و فروش گلکسی آ ۲۵ سامسونگ در سوئیس قرار گرفته است.

مشخصات گلکسی A25 سامسونگ

مشخصات گلکسی A25 سامسونگ

همانطور که گفتیم در لیست بازار موبایل سوئیس اخباری از گوشی جدید سامسونگ قرار گرفته که شامل مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری می‌شود.

تراشه گلکسی A25 سامسونگ

مطابق چک لیست همان بازار موبایل سوئیسی، کمپانی سامسونگ از تراشه Exynos 1280 به عنوان پردازنده مرکزی و قلب تپنده این محصول استفاده کرده است.

نرم افزار سامسونگ A25

گوشی جدید سری A سامسونگ که احتمالا در هفته دوم دسامبر ۲۰۲۳ از آن رونمایی می‌شود، مطابق با به روزترین نسخه سیستم عامل و رابط کاربری به بازار معرفی خواهد شد؛ به همین منظور A25 کهکشانی قرار است با اندروید ۱۴ و رابط کاربری وان یو آی ۶ (One UI 6) به دست کاربرانش برسد.

میزان ظرفیت و حافظه گلکسی آ ۲۵ سامسونگ

اخباری که تا الان منتشر شده‌اند؛ خبر از رونمایی گلکسی آ ۲۵ سامسونگ در ۲ ظرفیت متفاوت ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گگیابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی داده‌اند؛ اما موضوع اینجاست که در این میان اخباری هم به گوش رسیده که عرضه ظرفیت‌ها بستگی به کشور مقصد دارد؛ البته شاید هم درست نباشد و صرفا یک شایعه باشد زیرا خبر خوش اینجاست که سامسونگ گوشی A25 را به یک اسلات رم جهت ارتقا حافظه مجهز کرده و از این نظر شما می‌توانید تا ۱ ترابایت حافظه را افزایش دهید که این ویژگی واقعا شگفت انگیز است.

صفحه نمایش گلکسی A25 سامسونگ

صفحه نمایش گلکسی A25 سامسونگ

این طور که مشخص است، صفحه نمایش گلکسی A25 سامسونگ ابعادی برابر با ۶.۵ اینچ دارد و به پنلی از نوع اولد (OLED) مجهز شده است. این صفحه نمایش قرار است تا انواع محتوا را با کیفیت فول اچ دی پلاس (FullHD+) به شما نمایش دهد و در کنار آن نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی داشته باشد.

باتری گلکسی A25 سامسونگ

باتری به کار رفته گلکسی A25 سامسونگ یک ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که مثل همیشه قرار است با شارژر ۲۵ واتی سامسونگ از شارژ صفر به صد برسد.

دوربین گوشی A25 گلکسی سامسونگ

دوربین گوشی A25 گلکسی سامسونگ

کهکشانی هوشمند جدید سری A سامسونگ در مجموع دارای چهار دوربین است. در پنل پشتی این گوشی هوشمند ۳ دوربین به حالت افقی قرار گرفته‌اند. وضوح ۵۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی به دلیل وجود لرزشگیر اپیتیکالی (OIS) است که درون آن قرار گرفته است. دوربین‌های بعدی وضوحی برابر با ۸ مگاپیکسل با لنزی فوق عریض (ultrawide) و ۲ مگاپیکسل با لنز ماکرو (macro) دارند. در پنل جلویی گوشی هم یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی به چشم می‌آید.

سایر ویژگی های سامسونگ گلکسی A25

سایر ویژگی های برجسته سامسونگ گلکسی A25 شامل درگاه USB-C برای شارژ کردن گوشی، عدم حذف جک ۳.۵ میلی‌متری و پشتیبانی از اینترنت ۵G و NFC است. همچنین لازم به ذکر است که این گوشی از بلوتوث نسخه ۵.۱ هم استفاده می‌کند.

سامسونگ قرار دادن حسگر اثر انگشت را هم فراموش نکرده و طبق اخبار منتشر شده انگار تصمیم گرفته تا حسگر را در قسمت کناری گوشی قرار دهد، اما برای اثبات این خبر باز باید تا دسامبر صبر کنیم.

ads

بررسی گوشی هواوی پی ۶۰ پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی هواوی p60 pro

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.