مسابقه نوروزی سخت‌افزارمگ: حافظه‌تو بالا ببر!

مجله سخت افزار سال جدید را مانند هر سال با مسابقه برای همراهانش آغاز کرده است. امسال مسابقه نوروزی سخت افزارمگ جوایز ارزشمندی دارد. پس آن را از دست ندهید.

قبل از هرچیز فرا رسیدن سال ۱۴۰۳ را به همه شما عزیزان و همراهان دوست داشتنی مجله تبریک عرض می‌کنیم. امیدواریم که در سال جدید شاهد موفقیت‌های تک‌تک شما عزیزان و به ثمر نشستن آرزوهایتان باشیم و بتوانیم در سال جدید در کنار هم روزهای خوشی را سپری کنیم.

به رسم هر سال و به پاس قدردانی از همراهی شما کاربران عزیز وبسایت سخت افزارمگ در سال ۱۴۰۲ مسابقه‌ای ترتیب داده‌ایم و تصمیم داریم که به بهانه این مسابقه جوایزی را به رسم یادگار تقدیم حضورتان کنیم.

مسابقه پیدا کردن لوگو

در مسابقه امسال تصویری مشاهده خواهید کرد که در آن چند لوگوی شرکت الماس رایان ایرانیان مخفی شده است. شما باید با پیدا کردن همه این لوگوها در بخش نظرات تعداد آن‌ها را اعلام کنید. در پایان مسابقه، از بین کسانیکه پاسخ درست داده باشند به قید قرعه جایزه‌ای تعلق خواهد گرفت.

اما چرا لوگوی الماس…

الماس رایان ایرانیان امسال اسپانسر مسابقه نوروزی سخت‌افزارمگ است و ما به پاس این همکاری، ما تصمیم گرفتیم که لوگوی این شرکت را در تصویر مخفی کنیم.

حالا اصلا جوایز چه محصولاتی هستند؟

۷ جایزه برای برندگان مسابقه نوروزی سخت افزارمگ و الماس در نظر گرفته شده است:

  • یک عدد رم پاتریوت مدل Viper XTREME5 32GB (16×۲) ۸۰۰۰MHz D5
  • یک عدد رم پاتریوت مدل Viper Venom RGB 32GB (16×۲) ۷۲۰۰MHz D5
  • پنج عدد اس‌اس‌دی مدل FDK 240GB

نکته اول: توجه داشته باشید که قرعه‌کشی تنها میان کاربران سایت (و نه مهمانان) و فقط کسانی که پاسخ درست داده باشند برگزار خواهند شد. از اول فروردین ماه تا سیزدهم این امکان را خواهید داشت که تا در مسابقه نوروزی ما شرکت کنید.

نکته دوم: این مسابقه به صورت همزمان در اینستاگرام سخت افزارمگ نیز در حال برگزاری است و می‌توانید با شرکت در آن شانس بیشتری برای برنده شدن داشته باشید.

اما بریم سراغ مسابقه…

چند لوگوی شرکت الماس را در تصویر پایین مشاهده می‌کنید؟

تو مسابقه نوروزی سخت افزارمگ شرکت کن و حافظه‌تو بهتر کن!

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.