مسابقات بزرگ PGL CS2: استفاده از پردازنده های AMD Ryzen 7 7800 X3D و گرافیک RTX 4080 انویدیا

آنطور که به نظر می‌رسد، برگزار کنندگان مسابقات بزرگ PGL CS2 امسال، از پردازنده های Ryzen 7 7800 X3D شرکت AMD و گرافیک های GeForce RTX 4080 کمپانی انویدیا برای تقویت نسل بعدی ورزش‌های الکترونیکی استفاده می‌کند.

این یکی از بزرگترین تورنمنت‌های CS2 است که شامل تجهیزات بازی بهبود یافته خواهد بود و به گیمرها امکان می‌دهد بهترین تجربه را هنگام بازی داشته باشند.

بیانیه مطبوعاتی: در آماده سازی برای مورد انتظارترین مسابقات CS2 سال، PGL با هیجان اعلام می‌کند که تیم آن‌ها PCهای گیمینگ ارتقا یافته را با همکاری @Afromnazareth به طور کامل بهینه کرده است. علاوه بر این، آن‌ها آماده ارائه یک تجربه بی نظیر از ورزش‌های الکترونیکی در مسابقات PGL CS2 Major کپنهاگ سال ۲۰۲۴ هستند.

پردازنده RYZEN 7800 X3D شرکت AMD، مسابقات PGL CS2 Major Copenhagen 2024 را با سرعت و قدرت خود، خاطر انگیز می‌کند

در قلب این تنظیمات پیشرفته، پردازنده RYZEN 7800 X3D شرکت AMD قرار دارد که به صراحت به دلیل قابلیت‌های عملکرد استثنایی و توانایی در دست‌یابی به خواسته‌های CS2 انتخاب شده است. این پردازنده به دلیل عملکرد عالی خود در بازی مشهور است و سرعت، قدرت و کارایی لازم برای عملکرد در بالاترین سطوح رقابت را به بازیکنان ارائه خواهد داد.

مسابقات بزرگ PGL CS2: استفاده از پردازنده های گرافیکی AMD Ryzen 7 7800X3D و گرافیک RTX 4080 انویدیا
مسابقات بزرگ PGL CS2: استفاده از پردازنده های گرافیکی AMD Ryzen 7 7800X3D و گرافیک RTX 4080 انویدیا

پیکربندی بازی بهینه شده برای ارائه حداکثر عملکرد:

  • پردازنده: RYZEN 7800 X3D از شرکت AMD
  • گرافیک: GEFORCE RTX 4080 از شرکت انویدیا
  • مانیتور: ZOWIE XL2566K

همانطور که گفته شد، تیم PGL این تنظیمات بازی سفارشی را با دقت بسیار بالا بهینه سازی کرده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که هر شرکت کننده، بازی CS2 را با بالاترین کیفیت و بدون هیچ گونه کاستی تجربه می‌کند. پردازنده RYZEN 7800 X3D شرکت AMD به‌عنوان یک گزینه بازی تاثیر گذار در عرصه ورزش‌های الکترونیکی شناخته شده است و نویدبخش ارتقا بازی رقابتی CS2 به افق‌های جدید است.

تیم PGL متعهد به ارائه بهترین محیط رقابتی ممکن برای گیمرها است. با انتخاب پردازنده RYZEN 7800 X3D شرکت AMD برای تنظیمات بازی خود، اطمینان حاصل می‌کنیم که مسابقات PGL CS2 Major Copenhagen 2024 نه تنها به دلیل رقابت شدید، بلکه به دلیل اجرای فنی بی‌عیب و نقص آن، در خاطره‌ها باقی خواهد ماند.

تاریخ برگزاری و مبلغ جایزه تعیین شده برای برنده مسابقات

افتتاحیه مسابقات بزرگ CS2، با نام PGL CS2 Major Copenhagen 2024 برای تاریخ ۲۷ اسفند سال جاری تا ۱۲ فروردین سال ۱۴۰۳ (معادل ۱۷ تا ۳۱ ماه مارچ) برنامه‌ریزی شده است. این رویداد برجسته در چهار روز پایانی، در رویال آرنا به اوج خود می‌رسد. لازم به ذکر است که با حضور ۲۴ تیم در حال رقابت، این اولین تورنمنت بزرگ بازی CS2 محسوب خواهد شد. شرکت کنندگان این مسابقه برای دریافت جایزه ۱,۲۵۰,۰۰۰ دلاری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.