مردی که دخترش را ۲۴ سال حبس و از او صاحب ۷ فرزند شد می گوید زنان عاشقش هستند

جوزف فریتزل، هیولای متجاوزی که دختر خود را به مدت ۲۴ سال حبس کرده و از او صاحب هفت فرزند شده بود می‌گوید صدها نامه عاشقانه دریافت کرده و به همین خاطر «آدم خوبی» است. این مرد اتریشی ادعا می‌کند فرزندان نامشروعی در خارج از کشور دارد.

جوزف فریتزل، شیطان اتریشی، دختر خود الیزابت را ۲۴ سال در زیرزمینی که زیر خانه‌اش ساخته بود زندانی کرده و او را به عنوان یک برده جنسی مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. این مرد از دختر خود صاحب هفت فرزند است. یکی از نوزادان پسر جان باخت و فریتزل بدن او را سوزاند.

PROD Elisabeth Frizl Austria 28 Apr 2008 jpg
الیزابت در ۱۸ سالگی

او که ظاهرا اولین بار زمانی که الیزابت ۱۱ ساله بود به او تجاوز کرده بود، پس از زندانی کردن دخترش در ۱۸ سالگی او را مجبور کرد که برای او و مادرش نامه بنویسد و به دروغ بگوید به یک فرقه پیوسته است. بعدها فیلمی به نام Room از این واقعه ساخته شد که جایزه اسکار گرفت.

10 years on from the arrest of Josef Fritzl jpg
زیرزمینی که الیزابت در آن زندانی شده بود

پلیس در نهایت زمانی متوجه این جنایات شد که یکی از بچه ها که به شدت بیمار شده بود به همراه این مرد شیطان صفت به بیمارستان رفت.

Fritzl Getty jpg

اما بخش‌هایی از کتاب جدید او که در رسانه های اتریشی و آلمانی گزارش شده به نقل از او می‌گوید: «من آدم خوبی هستم» و خود را «یک مرد خانواده مسئولیت پذیر» می‌خواند. او همچنین ادعا می‌کند که صدها نامه دریافت می‌کند که عمدتا از سوی زنانی است که «عاشق» او هستند.

Josef Fritzl 1 jpg

او که کتاب خود با عنوان «ورطه جوزف اف» را به کمک استرید واگنر وکیل نوشته همچنین ادعا کرده که تعدادی فرزند نامشروع از سفرهای کاری اش به خارج از کشور دارد.

فریتزل ۸۷ ساله می‌گوید نمی‌داند که چرا همسرش رزماری با او قطع رابطه کرده است.

1 hmupWr kY8PcIIVRw8TKrQ jpg
جوزف فریتزل به همراه رزماری

بر اساس گزارش ها فریتزل با یک کارگر جنسی قاتل که او را «آدم خوب و مفیدی» توصیف می‌کند رابطه دوستانه‌ای دارد زیرا این مرد به‌طور منظم برایش آشپزی می‌کند. اما اضافه کرده که نمی‌تواند زیاد غذا بخورد چون نمی‌خواهد چاق بشود.

1984 kept cellar family home 553950481 jpg

فریتزل که به اتهامات متعددی محکوم شده در مارس ۲۰۰۹ به تمام اتهامات خود اعتراف کرد و در مرکز بیماران روانی به حبس ابد محکوم شد زیرا یک روان‌پزشک تشخیص داد که او به اختلال شخصیت و اختلال جنسی مبتلاست.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.