مردی که از یک عروسک صاحب فرزند شده خاطرات زندگی عجیبش را به اشتراک می گذارد

کریستین مونتنگرو، مرد کلمبیایی از تولد سومین فرزندش از نامزد عروسکی اش، ناتالیا خبر داده است. بله درست متوجه شدید، گرچه شبیه به داستان یک فیلم سوررئال به نظر می رسد. کریستین همواره از عشق خود به ناتالیا می گوید و او را «عشق زندگی اش» توصیف کرده است، با اینکه ناتالیا تنها یک عروسک است.

ماجرای آشنایی کریستین و ناتالیا

1 b2861351e4ae89ab9d5dbd50e3

ماجرای کریستین و ناتالیا بسیاری را شگفت زده کرده است. این کرد کلمبیایی یک روز با افتخار شریک زندگی تازه اش، ناتالیا را به دنیا معرفی کرد. اما چیزی که توجه مردم را جلب کرد این بود که ناتالیا یک انسان نبود.

کریستین بعد از پایان پرآشوب رابطه ی عاطفی قبلی اش، از رنجی صحبت کرد که شریک عاطفی سابقش برای او به جا گذاشته بود. این جدایی سبب شده بود او عمیقاً احساس تنهایی کند و به اذعان خودش، بعد از آن از وارد شدن به رابطه عاطفی خودداری کرده بود. این دوره برای کریستین با دل شکستگی و انزوا همراه بود و تجربه ی دوباره ی عشق برای او بعید به نظر می رسید.

با این حال، در چرخشی غیرمنتظره، کریستین مجذوب ناتالیا، شریک عاطفی نامتعارفش شد. علیرغم نگاه های منفی به رابطه ی آن ها، کریستین می گوید با پیدا کردن عشق زندگی اش یعنی ناتالیا شادی عمیقی را تجربه کرده است. به گفته ی کریستین، زندگی او با وجود ناتالیا تحولی غیر منتظره اما رضایت بخش پیدا کرده است.

با به اشتراک گذاشتن زندگی اش در فضای مجازی به شهرت رسید

2 30d1245b74ae6fa1f6e678da4c

کریستین در شبکه اجتماعی تیک تاک با انتشار ویدئوهایی با حضور شریک زندگی اش که به ادعای این مرد کلمبیایی تنها کسی است که او را واقعاً دوست داشته است، زندگی مشترک عجیبش را با کاربران به اشتراک می گذارد.

گرچه برخی کریستین را عجیب و غریب یا حتی توهمی می دانند، او با زندگی خاصش کاملاً شاد به نظر می رسد. به گفته ی کریستین، او می خواهد با برگزاری یک مراسم ازدواج رویایی، متفاوت از بقیه، رویاهایش را تکمیل کند.

خانواده ی آن ها بزرگ تر و بزرگ تر می شود

3 27c9475aa98aedff162444a3c8

این زوج نامتعارف که پیش از این یک دختر و پسر عروسکی داشتند، به تازگی از اضافه شدن عضو جدید خانواده شان، پسرشان سامی خبر داده اند. کریستین تصاویری از ناتالیا با لباس بیمارستان منتشر کرده که در کنار او یک پزشک عروسکی هم به چشم می خورد. در این تصاویر کریستین با چهره ای احساساتی در کنار شریک زندگی خود حضور دارد.

خبر تولد فرزند جدید این زوج با واکنش های مختلفی از سوی کاربران تیک تاک مواجه شده است. در حالی که برخی به کریستین تبریک گفته اند، برخی مطمئن نبودند که چطور باید به این خبر واکنش نشان دهند. در هر حال، نتقادات و تمسخرهای کاربران، کریستین پای عشق خود به ناتالیا مانده است.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.