مدیر کل کرایتک: فرایند ساخت بازی Crysis 4 به خوبی پیش می‌رود

مدیر کل استودیو توسعه‌دهنده «کرایتک» (Crytek) اعلام کرد فرایند ساخت بازی «کرایسیس ۴» (Crysis 4) به خوبی پیش می‌رود و به‌زودی جزئیاتی پیرامون این پروژه در اختیار کاربران قرار خواهیم داد. برای مطالعه ادامه خبر پیرامون بازی Crysis 4 همراه ما باشید.

به گزارش خبرگزاری PSU، «دیوید فیتفیلد» (David Fitfield)، مدیر کل استودیو Crytek در مصاحبه با رسانه MP1st، جزئیات مختصری از شرایط ساخت بازی Crysis 4 بیان کرد که مدت زیادی از معرفی اولیه نسخه بعدی سری شوتر اول شخص «کراسیس» می‌گذرد. «فیتفیلد» در پاسخ به سوال در مورد بازی جدید Crysis گفت:

بازی Crysis 4 در حال حاضر در دست توسعه قرار دارد و تیم خوبی روی آن کار می‌کند. به محض اینکه جزئیات بیشتری در مورد این پروژه داشته باشیم، آن را به کاربران اعلام خواهیم کرد.

ساخت بازی Crysis 4

رونمایی از بازی Crysis 4 در سال ۲۰۲۲؛ احتمال نمایش اولین تریلر آن در مراسم The Game Awards

بازی Crysis 4 ابتدا در ژانویه سال ۲۰۲۲ معرفی شد. استودیو Crytek در آن زمان اشاره کرد که این بازی در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد. بیانیه «کرایتک» در آن زمان بدین‌گونه بود:

در حال حاضر [کراسیس ۴] در مراحل اولیه توسعه قرار دارد؛ بنابراین تکمیل این پروژه زمان زیادی را دربرمی‌گیرد؛ اما ما می‌خواستیم این خبر را هم‌اکنون به شما اعلام کنیم، چون برای آینده بسیار هیجان‌انگیز هستیم و به شما اطلاع دهیم که به نظرات شما گوش خواهیم داد.

باید منتظر ماند و دید که آیا بازی Crysis 4 در جریان مراسم The Game Awards 2023 معرفی خواهد شد یا خیر. استودیو Crytek در سال ۲۰۲۱ سه‌گانه ریمستر Crysis را برای کنسول‌های نسل هشتم (PS4, Switch و XONE) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی منتشر کرد. آخرین نسخه اصلی از سری مذکور با نام Crysis 3 در سال ۲۰۱۳ برای کنسول‌های «ایکس باکس ۳۶۰» (Xbox 360) و «پلی استیشن ۳» (PlayStation 3) و PC منتشر شد. بازی Crysis 3 توانست واکنش‌های مثبت منتقدان را جلب کند؛ اما متاسفانه این بازی عملکرد خوبی در زمینه فروش نداشت و یک شکست مالی برای شرکت «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts) به جا گذاشت.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.