مدیر کالاف دیوتی: زامبی Modern Warfare 3 «بهترین حالت سوم» این سری در ده سال اخیر است

مدیر کالاف دیوتی: زامبی Modern Warfare 3 «بهترین حالت سوم» این سری در ده سال اخیر است

مدیر کل مجموعه کالاف دیوتی اعتقاد دارد که حالت زامبی Call of Duty Modern Warfare 3 از لحاظ مقبولیت عمومی «بهترین حالت سوم» این سری در ده سال گذشته است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Call of Duty Modern Warfare 3خیانت در امانت
بررسی بازی Call of Duty Modern Warfare 3بررسی بازی Call of Duty Modern Warfare 3

علی‌رغم انتقادات شدیدی که از بخش داستانی مدرن وارفر ۳ شد (که حتی به مراسم گیم آواردز نیز سرایت کرد)، حالات چندنفره و زامبی آن با استقبال به مراتب بهتری مواجه شده‌اند. این مسئله در مورد زامبی غافلگیرکننده است؛ چرا که پیش از انتشار بازی، طرفداران از ایده ترکیب حالت DMZ با زامبی‌ها چندان مطمئن نبودند. اما این مد پس از انتشار بازی توانسته بخش قابل توجهی از بازیکنان را جذب کند.

جوهانا فریس، مدیر کل Call of Duty در مصاحبه با Venturebeat درباره ریسکی که سازندگان MW3 در آوردن زامبی به مدرن وارفر کردند گفت. او معتقد بود که نه‌تنها ریسک آن‌ها موفقیت‌آمیز بوده، بلکه این حالت بهترین مد سوم کالاف دیوتی در ده سال گذشته از لحاظ مقبولیت میان بازیکنان بوده است:

بخش بزرگی از مخاطبان ما درباره [زامبی مدرن وارفر ۳] شک داشتند. چون این روش جدیدی برای تجربه زامبی است، حتی معماری گیم پلی آن تفاوت دارد. و این ریسکی است که باید بپذیرید.

این چیزیست که می‌توانید تخمین بزنید و ما هم حس می‌کنیم. می‌توانیم حس کنیم که یک موفقیت به دست آوردیم، و ضمن تشکر از تمام توسعه‌دهندگان مدرن وارفر، باید بگویم که زامبی این بازی بهترین «حالت سوم» مجموعه در ده سال گذشته از لحاظ نظر بازیکنان بوده است، و این را از خودم در نمی‌آورم.

مدیر کالاف دیوتی: زامبی Modern Warfare 3 «بهترین حالت سوم» این سری در ده سال اخیر است - ویجیاتومدیر کالاف دیوتی: زامبی Modern Warfare 3 «بهترین حالت سوم» این سری در ده سال اخیر است - ویجیاتو

او عملا می‌گوید که زامبی مدرن وارفر ۳ در برابر امثال زامبی بلک آپس ۳، ۴ و کلد وار از محبوبیت بیشتری برخوردار است. شک نداریم که طرفداران مجموعه نظرات ضد و نقیضی درباره گفته‌های فریس خواهند داشت.

فریس همچنین گفت او بعد از شروع فعالیت در نقش مدیر کل، به دنبال صداقت و شفافیت بیشتر با طرفداران بوده است. امیدواریم گفته‌های او بدین معنا باشد که سازندگان بیشتر از گذشته به بازخورد طرفداران گوش دهند.

لازم به ذکر است که تا دو روز آینده می‌توانید بخش چندنفره و زامبی Modern Warfare 3 را به‌صورت رایگان برای خود تجربه کنید.


مطلب پیشنهادی:بهترین سلاح‌ های وارزون ۲ را بشناسیدAl Mazrah و باقی قضایا!
بهترین سلاح‌ های وارزون ۲ را بشناسیدبهترین سلاح‌ های وارزون ۲ را بشناسید


بهترین بازی فایتینگ تاریخ کدومه؟

فیلم Death Stranding یک اقتباس مستقیم از بازی آن نخواهد بود - ویجیاتوفیلم Death Stranding یک اقتباس مستقیم از بازی آن نخواهد بود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.