مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل تاکید کرد:ترویج فرهنگ کتابخوانی در هفته کتاب

امیر رجبی گفت: برگزاری هفته کتاب فرصت ایده آل برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه و فرهنگ‌سازی جهت افزایش سرانه مطالعه است.

به گزارش سیناپرس اردبیل، امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، ۲۴ مهرماه در جلسه هماهنگی برگزاری هفته کتاب و کتابخوانی گفت: برای غنای برنامه‌های هفته کتاب در استان نیازمند همکاری و همفکری تمام دستگاه‌های فرهنگی هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: برگزاری هفته کتاب فرصت ایده آل برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه و فرهنگ‌سازی جهت افزایش سرانه مطالعه است و دستگاه‌های فرهنگی باید با هم افزایی باعث رشد و بالندگی در این حوزه شوند.

وی افزود: برنامه‌های هفته فرهنگی کتاب امسال از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه با شعار «آینده خواندنی است» در استان برگزار می‌شود لذا با همدلی، همکاری و همفکری نهادها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید بر غنای این هفته فرهنگی افزود.

رجبی به ظرفیت فضای مجازی و مطبوعات برای فرهنگسازی ترویج مطالعه و کتابخوانی اشاره نمود و تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی می‌توان از ظرفیت کتابخانه‌ها و کانون‌های مساجد استان نیز در این راستا استفاده کرد.

نوشته

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل تاکید کرد:

ترویج فرهنگ کتابخوانی در هفته کتاب اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.