مدل جدید اپل واچ SE 3 تا سال آینده عرضه نمی‌شود

مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ در گزارش اخیر خود به این موضوع اشاره کرد که اپل در سال جاری هیچ برنامه‌ای برای عرضه اپل واچ SE 3 ندارد.

طبق گزارش مارک گورمن، به نظر می‌رسد که اپل واچ SE در چرخه ارتقای دو ساله خود باقی بماند. بدین ترتیب می‌توان انتظار داشت که نسل سوم اولین ساعت هوشمند اپل واچ SE در سپتامبر ۲۰۲۴ عرضه شود.

نسل سوم اپل واچ SE چه زمانی وارد بازار می‌شود؟

اگر اطلاعات منتشرشده در مورد اپل واچ SE 3 صحت داشته باشد، این بدان معناست که نسل دوم اپل واچ SE را باید گزینه‌ای مطمئن برای مشتریانی که قصد خرید آن را دارند، در نظر گرفت. در واقع انتظار می‌رود تا یک سال دیگر نسل دوم این ساعت هوشمند ارتقا پیدا نکند. نسل‌های قبلی اپل واچ SE در سپتامبر ۲۰۲۰ و سپتامبر ۲۰۲۲ معرفی شدند.

مدل جدید اپل واچ SE 3 تا سال آینده عرضه نمی‌شود

اپل واچ SE با قیمت ۲۴۹ دلار، مقرون‌به‌صرفه‌ترین ساعت هوشمند اپل است، اما برخی از ویژگی‌های موجود در مدل‌های رده بالای اپل واچ، از جمله اپلیکیشن نوار قلب، نظارت بر سطح اکسیژن خون، نمایشگر همیشه روشن و ردیابی دمای مچ دست را ندارد. همچنین در مقایسه با اپل واچ سری ۷ و بعد آن، این سری از ساعت‌های هوشمند اپل حاشیه‌های ضخیم‌تری دارند و شامل مدل‌هایی با سایز فریم کوچک‌تر می‌شوند.

به گفته مارک گورمن، مدل های جدیدی که امسال عرضه می‌شوند شامل اپل واچ سری ۹ در دو سایز و نسل دوم اپل واچ اولترا خواهند بود اپل واچ SE 3 تا سال آینده عرضه نمی‌شود.

مارک گورمن همچنین اضافه می‌کند که اپل سال گذشته گزینه رنگ تیتانیوم تیره را برای اپل واچ اولترا آزمایش کرد، اما تصمیم گرفت آن را عرضه نکند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.