مدت زمان فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny مشخص شد

مدت زمان فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny مشخص شد

کتلین کندی، رئیس لوکاس‌فیلم اخیرا فاش کرد که Indiana Jones and the Dial of Destiny طولانی‌ترین فیلم در مجموعه نمادین اکشن ماجراجویی خواهد بود. در مراسم جشن جنگ ستارگان در لندن، او به سردبیر Collider گفت که ایندیانا جونز ۵ حدود ۲ ساعت و ۲۲ دقیقه خواهد بود.

کندی اعتراف کرد که استقبال رو به‌رشد «داستان‌سرایی طولانی» در فضای استریم ممکن است به این تصمیم خلاقانه کمک کرده باشد. با این حال، او خاطرنشان کرد که لازم نیست همه فیلم‌ها فوق‌العاده طولانی باشند و همه چیز معمولاً به این بستگی دارد که آیا داستان واقعاً سزاوار لحن آرام‌تر و آن دقایق اضافی است یا خیر.

کندی از افزایش قابل توجه فیلم‌های فوق العاده در سال‌های اخیر با مدت زمان طولانی استقبال کرد (همچون بتمن و جان ویک ۴) و به شوخی گفت که مجبور شدع کارش را رها کرده و آن‌ها را تماشا کند.


مطلب پیشنهادی:۱۶ فیلم خوب برای تماشا در زمانی که احساس تنهایی می‌کنیدمقابله با تنهایی و انزوا به کمک سینما
۱۶ فیلم خوب برای تماشا در زمانی که احساس تنهایی می‌کنید۱۶ فیلم خوب برای تماشا در زمانی که احساس تنهایی می‌کنید

اما او گفت تا زمانی که فیلم‌ها محتوای اضافه را تضمین کنند، مشکلی وجود ندارد. کندی به فیلم‌های حماسی استنلی کوبریک و دیوید لین اشاره کرد و گفت که یک فیلم تحت هیچ شرایطی نباید «احساس» طولانی شدن پیدا کند.

فیلم حدود ۲ ساعت و ۲۲ تا ۲۳ دقیقه است. فیلم‌های اولیه [سری] کوتاه‌تر بودند، کمتر از دو ساعت و ۱۵ دقیقه بودند. اما همانطور که می‌دانید، در مورد مدت زمان فیلم، همه چیز به احساس شما بستگی دارد، درست نمی‌گویم؟ بنابراین اگر در سینما نشسته‌اید و احساس می‌کنید طولانی شده، خوب نیست…

دلیل جالب بودن موضوع این است که داستان‌سرایی طولانی چیزی است که در فضای استریم دوست داریم. بنابراین فکر می‌کنم طولانی شدن فیلم‌ها به نوعی از آنجا منتقل شده باشد. امسال آنقدر فیلم‌های سه ساعته زیاد بودند که احساس می‌کردم کاری انجام نمی‌دهم و مدام سعی می‌کنم آن‌ها را ببینم!

Indiana JonesIndiana Jones

اگر کارگردان جیمز منگولد از نسخه فعلی راضی باشد، ایندیانا جونز ۵ به طور قابل توجهی طولانی‌تر از فیلم‌های قبلی فرانچایز خواهد بود. چهار فیلم اول که همگی توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی شدند، بین یک ساعت و ۵۵ دقیقه تا ۲ ساعت و ۸ دقیقه بودند.

Raiders of the Lost Ark با ۱۱۵ دقیقه کوتاه‌ترین قسمت است، در حالی که Indiana Jones and the Last Crusade طولانی‌ترین قسمت از چهار فیلم اول بود و ۱۲۸ دقیقه به طول کشید. Indiana Jones and the Temple of Doom حدود ۱۱۸ دقیقه و Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull نیز ۱۲۲ دقیقه بود.

در ایندیانا جونز ۵ هریسون فورد در نقش ماجراجوی نمادین و فیبی والر-بریج به عنوان دخترخوانده او بازی می‌کنند و مس میکلسن، توبی جونز، آنتونیو باندراس و بوید هالبروک آن‌ها را همراهی می‌کنند.


مطلب پیشنهادی:رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهتریننگاهی به افسانه‌ای ترین جهان‌ فانتزی
رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهترینرتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهترین


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید

سیستم مورد نیاز بازی Star Wars Jedi: Survivor مشخص شد - ویجیاتوسیستم مورد نیاز بازی Star Wars Jedi: Survivor مشخص شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.