مدت زمان تکمیل بازی Assassin’s Creed Mirage مشخص شد

«فابیان سالامون» (Fabian Salamon)، تهیه‌کننده اصلی بازی «اساسینز کرید: سراب» (Assassin’s Creed Mirage) اعلام کرد بازیکنان برای تکمیل این بازی به ۲۰ ساعت زمان نیاز خواهند شد. گفتنی است بازی مذکور در تاریخ ۲۰ مهر برای پلتفرم‌های نسل گذشته، نسل حاضر و کامپیوتر شخصی (PC) عرضه می‌شود.

«فابیان سالامون» در مصاحبه‌ای که «جولین چیزی» (Julian Chieze) ترتیب داده بود، گفت به طور متوسط ۲۰ تا ۲۴ ساعت طول می‌کشد تا بازیکنان بازی Assassin’s Creed Mirage را تمام کنند. کاربرانی که قصد تکمیل ۱۰۰ درصد بازی مذکور را دارند، این مدت زمان به ۲۵ الی ۳۵ ساعت افزایش می‌یابد که نشان‌دهنده واضح «بازگشت به فرم» برای سری است.

مدت زمان بخش داستانی بازی Assassin’s Creed Mirage؛ رونمایی از قابلیت تاریخ بغداد!

شرکت «یوبی‌سافت» (Ubisoft) قبلاً وعده داده بود بازی AC: Mirage اثری کوچک‌تر خواهد بود و حتی می‌توان آن را بازگشتی به ریشه اصلی سری دانست. این بازی با نقشه‌ای که یک شهر را دربرمی‌گیرد، تداعی‌گر آثاری چون Assassin’s Creed Unity و Syndicate است که به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ منتشر شدند. بنابراین، عنوان مزبور شباهتی با بازی‌های جهان-آزاد مجموعه نظیر Assassin’s Creed Origins و Assassin’s Creed Valhalla ندارد.

مدت زمان بازی Assassin's Creed Mirage

گفتنی است «سالامون» در هفته‌های گذشته تایید کرد بسته‌الحاقی (DLC) پس از عرضه برای بازی Assassin’s Creed Mirage منتشر نمی‌شود. «سالامون» بااینکه اعلام کرد نقشه این بازی کوچک است اما به‌هیچ‌وجه خفه‌کننده نیست و بازیکنان می‌توانند به مدت ۳۰ ساعت آن را زیر و رو کنند. بازی Mirage همچنین از قابلیتی با نام «تاریخ بغداد» برخوردار است که بازیکنان را با تاریخ، فرهنگ و آداب کشور اسلامی عراق آشنا می‌کند. بازی Assassin’s Creed Mirage در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) در دسترس دارندگان کنسول‌های «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و کامپیوتر شخصی (PC) قرار می‌گیرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.