مدت زمان اتمام بخش کمپین بازی Stellar Blade مشخص شد

کارگردان بازی Stellar Blade به‌تازگی اعلام کرد کاربران برای به اتمام رساندن بخش داستانی بازی Stellar Blade به ۳۰ ساعت تا ۵۰ ساعت زمان نیاز دارند. این بازی اکشن تک‌نفره انحصاری کنسول PS5 در آوریل امسال منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری GamingBolt، استودیو Shift Up در جریان رویداد State of Play از نمایش جدید بازی Stellar Blade رونمایی کرد و در ادامه تاریخ عرضه این بازی مشخص شد. سازندگان جزئیاتی بیشتری از این بازی Hack & Slash منتشر کردند که گویا گیم پلی بازی Stellar Blade در جهان نیمه‌باز خواهد بود و بازیکنان به صحراهای بزرگ و زمین‌های متروکه نقل و مکان می‌کنند.

کارکنان استودیو Shift Up اعلام کرده‌اند برای ساخت بازی Stellar Blade از عنوان تحسین‌برانگیز NieR: Automata الهام گرفته‌اند و به نظر می‌رسد این موضوع در مدت زمان گیم‌ پلی نیز منعکس شده است.

مدت زمان بازی Stellar Blade

مدت زمان طولانی بازی Stellar Blade؛ تاریخ عرضه عنوان انحصاری PS5

Kim Hyeong-tae، کارگردان Stellar Blade و مدیرعامل استودیو Shift Up، در مصاحبه با RULIWEB (با ترجمه انگلیسی NoisyPixel) بیان کرد که تکمیل بخش داستان اصلی بازی مذکور حدود ۲۵ ساعت به طول خواهد انجامید. افرادی که به دنبال اتمام ۱۰۰ درصدی بازی هستند، می‌توانند انتظار ۳۰ الی ۵۰ ساعت گیم‌ پلی را داشته باشند. او همچنین تایید کرد که تاخیر در انتشار بازی به دلیل مشکلات کشف شده توسط ناشر «سونی» (Sony) نیست، بلکه به دلیل پروسه پولیش و رفع اشکالات فنی است:

اینگونه نیست که در طی پروسه بررسی مشکلاتی کشف شده باشد؛ اما انتشار بازی به دلیل فرایند پولیش کمی به تاخیر افتاد. انتظار می‌رود مدت زمان مورد نیاز برای اتمام داستان اصلی حدود ۲۵ ساعت و برای کلیه عناصر مجموعه ۳۰ تا ۵۰ ساعت باشد.

بازی Stellar Blade، ساخته‌ی استودیوی کره‌ای Shift Up، در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برای کنسول «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) منتشر خواهد شد. گفتنی است نسخه استاندارد بازی مذکور با قیمت ۷۰ دلار و نسخه دیلاکس با قیمت ۸۰ دلار به فروش می‌رسد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.