مدت‌زمان گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Mirage حدود ۲۰ تا ۳۰ ساعت است

کسانی که دوست دارند به سرعت بازی Assassin’s Creed Mirage را تمام کنند باید حدود ۲۰ ساعت وقت بگذارند. اما اگر از کسانی هستید که به تمام مراحل جانبی و جزئیات اثر توجه دارید، باید حدود ۳۰ ساعت به تجربه این اثر بپردازید. در ادامه این خبر با تکنولایف همراه باشید.

در سال‌های اخیر مجموعه بازی‌های اساسینز کرید معمولا آثاری طولانی بوده‌اند که گیمرها باید ساعات زیادی را صرف می‌کردند تا بتوانند مراحل اصلی و فرعی آن‌ها را به پایان برسانند. به همین دلیل از بازی‌های Assassin’s Creed Origins، Assassin’s Creed Odyssey و Assassin’s Creed Valhalla حسابی انتقاد شد. در واقع یکی از دلایلی که باعث شده برخی از طرفداران بی‌صبرانه منتظر بازی Assassin’s Creed Mirage باشند این است که می‌توانند در یک تجربه کوتاه‌تر و فشرده‌تر از مجموعه اساسینز کرید لذت ببرند.

پیش‌تر یوبی‌سافت (Ubisoft) اعلام کرده بود که مدت‌زمان مورد نیاز برای تمام کردن بازی حدود ۱۵ تا ۲۰ ساعت است. هرچند با توجه به اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط حساب کاربری @AccessTheAnimus در توییتر که مربوط به مصاحبه یک یوتیوبر فرانسوی به نام جولین کیز (Julien Chièze) با فابین سالامون (Fabian Salamon)، تهیه‌کننده ارشد یوبی‌سافت، است به نظر می‌رسد با توجه به تست‌های انجام شده توسط تیم توسعه، مدت‌زمان گیم‌پلی کمی طولانی‌تر از آن چیزی است که پیش‌تر اعلام شده بود.

سالامون در صحبت‌های خود اشاره کرد که تست‌های انجام شده نشان می‌دهد گیمرها به طور میانگین باید ۲۰ تا ۲۴ ساعت وقت صرف کنند تا بتوانند بازی را به پایان برسانند. البته گیمرهایی که می‌خواهند با عجله بازی را تمام کنند و فقط به دنبال تکمیل بخش داستانی اصلی هستند، با صرف حدود ۲۰ ساعت می‌توانند مراحل داستانی را تکمیل کنند. اما کسانی که بیش‌تر وقت می‌گذارند و می‌خواهند تمام بخش‌های بازی را تکمیل کنند، باید حدود ۲۵ تا ۳۰ ساعت از زمان خود را صرف این اثر جهان‌باز (Open World) کنند.

پیش‌تر تایید شده بود که نقشه جهان‌باز بغداد در بازی Assassin’s Creed Mirage ابعادی به اندازه قسطنطنیه در بازی Assassin’s Creed Revelations و پاریس در بازی Assassin’s Creed Unity دارد.

بازی اساسینز کرید میراژ قرار است در تاریخ ۲۰ مهر ماه (۱۲ اکتبر) برای ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی سی عرضه شود. بد نیست اشاره کنیم که یوبی‌سافت قرار نیست DLC یا بسته‌ای الحاقی را در آینده برای این اثر منتشر کند.

ads

بهترین مدل لپ تاپ که هم اکنون می توانید بخرید، کدام است؟ در این پست معرفی کردیم.

بهترین و جدیدترین لپ تاپ های بازار ایران مرداد ۱۴۰۲

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.