محصولات مرسدس بنز در چین تولید می شود

شرکت آلمانی مرسدس بنز همواره یکی از بزرگترین و مهم ترین شرکت های خودروسازی در جهان محسوب می شد که محصولات خود را عمدتا در این کشور یا سایر کارخانه های اتحادیه اروپا می ساخت. به نظر می رسد بنز در سیاست های جدید خود تصمیم دارد تولید محصولاتش را در چین ادامه دهد.

به گزارش سیناپرس، اولا کائلنیوس، رئیس هیئت مدیره مجموعه خودروساز آلمانی بنز، اخیراً طی مصاحبه با خبرنگاران گفت: مرسدس بنز در حال برنامه ریزی برای سرمایه گذاری های بیشتر در کشور چین است و این سرمایه گذاری به همکاری چین و آلمان کمک می کند.

کائلنیوس با قدردانی از فرصتی که برای شرکت در رایزنی بین دولت چین و آلمان و دیدار با لی کیانگ، نخست وزیر چین در هفته گذشته به دست آورد، خبر از تولید محصولات مرسدس بنز در کشور چین طی آینده نزدیک داد.

گفتنی است در جریان بازدید لی کیانگ از آلمان، مرسدس بنز قرارداد تفاهم نامه ای را با کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین  در برلین امضا کرد تا همکاری های شرکتی و صنعتی بین بنز و کشور چین را ارتقا دهد.

کائلنیوس در این رابطه گفت، این اقدام پایه ای برای حمایت مشترک از پروژه های عظیم برای توسعه وسایل نقلیه مبتنی بر انرژی های جدید در چین و تقویت مشارکت های موجود ایجاد می کند.

مرسدس بنز با اشاره به این که چین بزرگترین بازار خودروی جهان و پویاترین بازار خودروهای مبتنی بر انرژی های جدید در جهان است، افزود: بنز همچنان به فعالیت های تجاری خود در چین متعهد بوده و قصد دارد فعالانه به رشد صنعت خودروی چین و تقویت همکاری اقتصادی دو کشور کمک کند.

این شرکت همچنین قصد دارد فعالیت‌های تحقیق و توسعه خود مانند توسعه نرم ‌افزار خودرو را در چین افزایش دهد و پیش ‌بینی می ‌شود که تعداد متخصصان محلی بنز در چین تا پایان سال ۲۰۲۳ در مقایسه با سه سال قبل دو برابر شود.

به گزارش سیناپرس، مدیر عامل این شرکت بزرگ خودروسازی همچنین گفت که معرفی فناوری های هوشمند بیشتر نشان دهنده تعهد این شرکت به نوآوری و احترام به تجربه مشتریان است.

کالنیوس در خاتمه توضیحات خود گفت: با اقتصاد پویا و تمرکز جدی بر نوآوری، چین یک ستون مهم استراتژی بلند مدت جهانی ما بوده و خواهد ماند. از این پس باید شاهد تولید محصولات بنز در خاک چین باشیم.

مترجم: مهگل غفاری

منبع:  english.news.cn

نوشته محصولات مرسدس بنز در چین تولید می شود اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.