محبوبیت فراوان خودروهای برقی در آمریکا

2021 4 2021 ford mustang mach e dynamic 638c6789ee2938c4f12a507c

ایالات‌ متحده در دورانی که خودروهای الکتریکی رشد سریعی تجربه می‌کنند، به یکی از بازارهای بسیار مهم برای این محصولات تبدیل شده است که بدبینی‌ها درباره‌ی رشد صنعت مذکور را هم به‌چالش می‌کشد. وب‌سایت InsideEVs الگوی جالبی از میزان فروش خودروهای برقی را به‌تصویر می‌کشد که از افزایش چشمگیر تقاضا برای خرید این محصولات حکایت می‌کند.

در کمال تعجب، ۱۹ برند خودروساز درمجموع ۱۳۰ هزار خودرو تمام‌برقی در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری فروخته‌اند که درمقایسه‌با بازه‌ی زمانی مشابه سال قبل تقریباً دو برابر افزایش یافته است. این روند مسیر صعودی ثابتی را نشان می‌دهد که انتظار داریم سال آینده ادامه یابد.

نکته‌ی مهم این است که تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی از شیوه‌های متفاوتی برای ارائه‌ی گزارش میزان فروش خود بهره می‌برند. به‌عنوان مثال، تسلا، ریویان، پولستار و لوسید فروش خود را براساس کشور یا منطقه اعلام نمی‌کنند.

برخی شرکت‌ها آمارهای فروش خودروهای برقی خود را شفاف‌تر ارائه‌ می‌دهند که تصویر واضح‌تری از پویایی بازار به ما می‌دهد. این تجزیه‌وتحلیل حجم فروش ۱۹ برند ازجمله نام‌های معروفی مثل آئودی، بی‌ام‌دبلیو، جنرال موتورز، فورد و مرسدس بنز را دربر می‌گیرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.