مجموعه جدید SSD های اقتصادی وسترن دیجیتال عملکرد مناسبی را ارائه می‌دهند

وسترن دیجیتال مجموعه ای جدید از SSD را معرفی کرده است که عملکرد خوب و قابلیت اعتمادی را با صرف هزینه نه‌چندان بالا ارائه می‌دهد. PC SN5000S NVMe SSD با هدف‌قرار‌دادن کامپیوترهای اصلی، از حافظه ۳D QLC NAND شرکت استفاده می‌کند تا هزینه‌ها را کاهش داده و در عین حال سرعت خواندن و نوشتن معقولی را برای استفاده روزمره ارائه دهد.

مشخصات مجموعه جدید SSD های وسترن دیجیتال

جدیدترین SSDهای درجه‌یک مصرف‌کننده وسترن دیجیتال دارای نسل بعدی ۳D NAND این شرکت و آخرین کنترلر داخلی آن هستند. آنها با فناوری PCIe Gen4X4 عرضه می‌شوند و در فرم‌فاکتورهای M.2-2230 و M.2-2280 در دسترس خواهند بود.

مجموعه  جدید SSD های سطح پایه وسترن دیجیتال عملکرد مناسبی را ارائه می‌دهند

SSD‌های جدید سرعت خواندن متوالی تا ۶۰۰۰ مگابایت‌برثانیه را ارائه می‌دهند، در حالی که سرعت نوشتن متوالی برای مدل ۲ ترابایتی تا ۵۶۰۰ مگابایت‌برثانیه و در مدل پایه ۵۱۲ گیگابایتی تا ۴۲۰۰ مگابایت‌بر‌ثانیه می‌رسد. این شرکت ادعا می‌کند که IOPS خواندن و نوشتن تصادفی به ترتیب تا ۷۵۰۰۰۰ و ۹۰۰۰۰۰ برای مدل ۲ ترابایتی سطح بالا می‌باشد.

در حالی که سطوح عملکرد در مقایسه با SSDهای رده‌بالا چیزی برای گفتن ندارد، اما هنوز هم به طور قابل توجهی بالاتر از آن چیزی است که اکثر درایوهای سطح پایه دیگر با ظرفیت‌های مشابه ارائه می‌دهند.

نسخه ۲ ترابابتی این حافظه ذخیره‌سازی طبق اعلام وسترن دیجیتال تا ۶۰۰ TBW نوشتن دوام خواهد داشت، نسخه ۱ ترابایتی تا ۳۰۰ و نسخه ۵۱۲ گیگابایتی تا ۱۵۰ TBW. این اعداد نشان می‌دهند که سطح پایداری هر سه مدل به سمت پایین است، زیرا درایوهای SN770 شرکت (WD Black) تا ۱۲۰۰ ترابایت نوشتن پایدار ارائه می‌دهند. به طور ناامیدکننده‌ای، اعداد اعلام‌شده برای مدل‌های ۱ ترابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی حتی کمتر از برخی از SSD‌های سطح رقابتی هستند.

در بخش فریمور، درایوهای PC SN5000S از الگوریتم‌های رمزگذاری پیشرفته و فناوری‌های TCG Opal 2.02 و Pyrite v2.01 پشتیبانی می‌کنند و تضمین می‌کنند که داده‌های کاربر ایمن باقی می‌مانند. درایوها همچنین امنیت RSA-3K و SHA-384 را برای محافظت بیشتر ارائه می‌کنند، در حالی که پارتیشن بوت اختصاصی داخلی آرامش بیشتری را به شما می‌دهد.

به طور کلی، درایوهای PC SN5000S گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال SSDهای ارزان قیمت هستند، اما گزینه‌های بهتری دردسترس هستند. گفته می‌شود، بسته به قیمت آنها، خط تولید جدید همچنان می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد. وسترن دیجیتال هنوز قیمت‌ها را اعلام نکرده است، اما ما انتظار داریم که آنها مقرون‌‌به‌صرفه باشند و برای افرادی که خواهان یک درایو ذخیره‌سازی ارزان با عملکرد مناسب هستند، نسبتاً جذاب باشند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.