متا چت بات هوش مصنوعی همراه با شخصیت های مختلف را عرضه می کند

f8ba864117c39996a33371d8fc4b351b 640x480 1

متا چند چت بات هوش مصنوعی جدید در راه عرضه دارد که قرار است با شخصیت های منحصربفرد معرفی شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چت بات های جدید هوش مصنوعی متا دارای شخصیت هستند. به گفته بین شرکت قرار است چند چت بات جدید عرضه شود که دارای شخصیت های یکتا هستند. به عنوان مثال یکی از آنها دارای شخصیت ابراهام لینکلن است و در مورد تاریخ آمریکا به سوالات کاربران پاسخ می دهد. طبق گزارش منتشر شده توسط فایننشال تایمز ، چت بات های حدید متا در ماه سپتامبر رونمایی خواهند شد. متا این چت بات ها را به گونه ای توسعه داده که همانند انسان با کاربران گفتگو خواهد داشت.

اولین نمونه آن نیز دارای شخصیت ابراهام لینکلن است. در این گزارش به انواع دیگر  چت بات ها نیز اشاره شده است. همگی آنها قرار است در زمینه جستجوی اطلاعات و دریافت پیشنهاد به کاربران کمک کنند.

عرضه هوش مصنوعی جدید به متا کمک خواهد کرد تا بتواند از آن در پلتفرم های خود مانند فیسبوک و اینستاگرام استفاده کرده و از رقبای خود پیشی بگیرند. همچنین در رقابت با OpenAI ، گوگل و مایکروسافت توانایی های متا را افزایش می دهند. در بین گزارش به این موضوع اشاره شده که احتمالا متا از طریف چت بات ها اطلاعات زیادی را از کاربران جمع آوری کرده و در آینده برای تبلیغات از آنها بهره خواهد برد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.