متا به‌زودی تمام اکانت‌های آکیولس را حذف می‌کند

meta quest 2 65940508df73096be8d61ac9

بر اساس گزارش ورج، متا قصد دارد تا پایان ماه جاری میلادی تمام حساب‌های Oculus را حذف کند و اگر کاربران تا ۲۹ مارس (۱۰ فروردین) به متا مهاجرت نکنند تمامی بازی‌ها، اعتبار فروشگاه، خریدها، محتواهای ذخیره‌شده در حساب آکیولس و حتی لیست دوستان خود را از دست خواهند داد.

متا در ایمیلی به کاربران هشدار داد که حسابشان در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۴ (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) حذف خواهد شد و امکان فعال‌سازی یا بازیابی مجدد برنامه‌ها و محتواهای این حساب وجود نخواهد داشت.

از زمانی که متا اقدام به ثبت نام کاربران جدید فقط با حساب‌های فیسبوک کرد، تعداد حساب‌های آکیولس رفته‌رفته از سال ۲۰۲۰ کمتر شد.

شرکت مادر فیسبوک، واتساپ و اینستاگرام در سال ۲۰۲۲ امکان ایجاد حساب کاربری متا را برای کاربران فراهم کرد و آن را به‌عنوان جایگزینی برای کاربرانی که نمی‌خواستند حساب فیسبوک خود را به هدست کوئست متصل کنند، ارائه داد.

مقالات مرتبط

متا از ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (دی و بهمن ۱۴۰۱) به کاربران اجازه‌ی ورود به حساب‌های آکیولس‌ را نداده است. اگر هدست واقعیت مجازی متا دارید، شاید بهتر باشد هرچه سریع‌تر از آخرین فرصت برای انتقال حساب آکیولس خود به حساب متا اقدام کنید.

کاربران می‌توانند با ایمیل آکیولس خود به صفحه‌ی متا بروند، یک حساب جدید ایجاد کنند و بعد از آن می‌توانند به تمام بازی‌ها و داده‌هایشان در حساب آکیولس دسترسی داشته باشند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.