مایکل مان از طرفداران پرو پاقرص نگهبانان کهکشان است

توسط

در

«طرفدار مارول نیستم، اما عاشق تماشای نگهبانان کهکشان هستم»

مایکل مان از طرفداران پرو پاقرص نگهبانان کهکشان است

مایکل مان یکی از فیلمسازان و نویسندگان بزرگ هالیوودی است که تاکنون آثار درخشان زیادی ساخته و برنده جوایز مختلفی شده است. او با اینکه از طرفداران مارول نیست و در آینده هم قصد ساختن فیلم‌های ابرقهرمانی را ندارد، اما یکی از طرفداران بزرگ فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) مارول است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کردترکیب جهنمی جنگ و وحشت
بهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کردبهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کرد

مان در گفت و گو با یکی از پادکست‌های The Playlist درباره استودیوهای مارول و عدم علاقه‌اش به MCU سخن می‌گفت با این حال بیان کرد که یک استثناء در این باره وجود دارد و آن هم فیلم نگهبانان کهکشان است:

من فقط فیلم‌هایی می‌سازم که نسبت به آن‌ها اشتیاق دارم و من را کمی بیشتر لب مرز قرار می‌دهد. این جایی است که من بهترین کارم را انجام می‌دهم. من دوست دارم یک کارگردان کارآموز باشم، از فیلمی به فیلم دیگر بروم، اما فکر نمی‌کنم در این کار خیلی خوب باشم. از طرف دیگر، من فکر می‌کنم که «نگهبانان کهکشان» نه لزوما عنوان آخر آن، بلکه دو مورد قبلی واقعا درخشان عمل کردند و من عاشق تماشای آن هستم. دلیل آن این است که ساختار بسیار خوبی در پس خود دارند. بنابراین هیجان انگیز است که بتوانیم یک اسطوره پیدا کنیم و اسطوره بسازیم. من فکر می‌کنم که این یک رسانه بسیار هیجان انگیز است. من می خواهم در آینده پروژه علمی تخیلی انجام دهم، اما ابرقهرمانی نیست.

فیلم نگهبانان کهکشانفیلم نگهبانان کهکشان

به اظهار نظر مان درباره فیلم سوم توجه کنید که انتظارات را برآورده نمی‌کند، اما طرفدار دو فیلم اول است – که در واقع بسیار خوب بودند. در واقع افراد زیادی وجود دارند که از طرفداران دنیای سینمایی مارول نیستند، اما فیلم Guardians of the Galaxy را نسبت به سایر عناوین مارول بیشتر دوست دارند.

مایکل مان بیان کرده که قصد دارد فیلم Heat 2 را بر اساس رمان جدید خودش و مگ گاردینر بسازد و در حال حاضر در میانه نوشتن فیلمنامه آن است. همچنین فیلم جدید او، یعنی Ferrari قرار است دو روز دیگر (۴ دی ۱۴۰۲) در سینماها اکران شود.


مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیوییوقتی کارگردانان به در بسته می‌خورند
نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویینگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی


ده تا از بازی‌هایی که با ذهن ما بازی می‌کنن 

فیلم Avengers: Secret Wars به دو قسمت تقسیم می‌شود - ویجیاتوفیلم Avengers: Secret Wars به دو قسمت تقسیم می‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.