مایکروسافت در یک سند جدید تاریخ انتشار احتمالی GTA 6 را فاش کرد

در یک سند جدید افشا شده توسط مایکروسافت این شرکت جزئیات جدیدی در خصوص تاریخ انتشار GTA 6 را برملا کرده است. سری بازی‌های GTA یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین بازی‌های کامپیوتری است و با وجود اینکه آخرین نسخه از این عنوان در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، اما همچنان نیز پس از گذشته ۹ سال رکوردهای فروش را جابجا می‌کند.

در یکی دو سال اخیر و به خصوص ماه‌های اخیر خبرها و گمانه‌زنی‌ها در مورد نسخه جدید از این سری بازی یعنی GTA 6 افزایش پیدا کرده و به تازگی به نظر می‌رسد مایکروسافت اطلاعات جدیدی را در این زمینه افشا کرده است. همانطور قبلا نیز بارها اعلام شده خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت توجه نهادهای نظارتی از جمله CMA بریتانیا را به خود جلب کرده است.

مایکروسافت تاریخ عرضه احتمالی GTA 6 را در ۲۰۲۴ اعلام کرد

این نهاد دولتی در این خصوص تحقیقاتی را آغاز کرده و مایکروسافت برای پاسخ به این تحقیقات و دفاع از خود سندی را منتشر کرده که در آن در کمال تعجب تاریخ انتشار احتمالی GTA 6 را فاش می‌کند. مایکروسافت در همین رابطه اساساً استدلال کرده که سری بازی Call of Duty به تنهایی سهم عمده‌ای از بازار گیمینگ را برای ضربه زدن به رقبا در اختیار ندارد و این شرکت به عنوان مثال دیگر بازی‌های موفق و مشهور مانند GTA 6 را مثال زد و عنوان کرد که انتظار می‌رود این بازی در سال ۲۰۲۴ عرضه شود.

مایکروسافت تاریخ انتشار GTA 6

با توجه به گستردگی فعالیت مایکروسافت در دنیای تکنولوژی و سطح فعالیت این شرکت با راک استار، می‌توان احتمال صحیح بودن این اطلاعات را بالا دانست. با این حال، این شرکت تحت بررسی CMA است و یک معامله میلیارد دلاری ممکن است در خطر باشد بنابراین نمی‌توان در مورد صحت این صحبت‌ها به طور قطعی اظهار نظر کرد.

برخی دیگر از گزارش‌ها حاکی از آن است که این بازی احتمالا برای عرضه در سال ۲۰۲۵ در دسترس قرار می‌گیرد، اما انتشار آن نیز یک سال قبل‌تر و در ۲۰۲۴ بعید به نظر نمی‌رسد. همچنین این احتمال وجود دارد که راک استار در ابتدا تاریخ عرضه بازی را برای ۲۰۲۴ اعلام کند اما در نهایت آن را یک سال به تعویق بیاندازد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.