مایکروسافت به عرضه Halo برای پلی استیشن فکر کرده است

ایده‌ای مربوط به سال‌ها پیش که توسط مدیر سابق شرکت مطرح شده

مایکروسافت به عرضه Halo برای پلی استیشن فکر کرده است

انتشار بازی‌های انحصاری ایکس باکس برای کنسول‌های پلی استیشن و نینتندو خیلی‌ها را هیجان زده کرده و شاید حتی هیلو (Halo) هم به این پلتفرم‌ها بیاید.

<!–

–>

تاکنون تنها عرضه Pentiment برای کنسول‌های رقیب تایید شده است، اما عناوینی مثل های فای راش، Grounde و Sea of Thieves هم به احتمال بسیار زیاد در راه هستند. با این وجود یکی از بازی‌هایی که بدون شک می‌تواند با استقبال بسیار خوبی روی پلی استیشن و سوییچ روبه رو شود، فرانچایز هیلو هست.


مطلب پیشنهادی:بررسی کنسول پلی استیشن ۵ اسلیمپلی استیشن اسلیم عرضه شد!
بررسی کنسول پلی استیشن ۵ اسلیمبررسی کنسول پلی استیشن ۵ اسلیم

با وجود اینکه اخیرا هیچ اشاره‌ای به عرضه سری بازی Halo روی پلی استیشن نشده، اما مایکروسافت سال‌ها پیش هم در فکر انجام اینکار بود. پیتر مور، معاون ارشد سابق مایکروسافت، در مصاحبه با IGN اعلام کرد که در اوایل ۲۰۰۰ و با وجود موفقیت ایکس باکس ۳۶۰، آن‌ها در فکر عرضه مولتی پلتفرم هیلو بودند.

بازی هیلوبازی هیلو

خیلی باور دارند سیاست جدید مایکروسافت نشان دهنده شکست ان‌ها در رقابت با سونی در بازار کنسول‌های خانگی است. با این وجود صحبت‌های پیتر مور نشان می‌دهد که این کمپانی به صورت مداوم تمام سناریوها و ایده‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد. تبدیل شدن به یک ناشر ترد پارتی و عرضه فرلنچایز‌های انحصاری ایکس باکس برای کنسول‌های رقیب، می‌تواند سود زیادی برای این شرکت به همراه داشته باشد.

پیتر مور به این نکته نیز اشاره کرد که آن‌ها در سال ۲۰۰۷ باور داشتند که کنسول‌های خانگی به پایان راه خود رسیده‌اند و قرار بود ایکس باکس ۳۶۰ پایان کار باشد. این طرز تفکر بدون شک تاثیر زیادی در مشکلات ایکس باکس وان و شکست‌های ان داشت.


مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]


بهترین داستان های فرعی بازی ها

مایکروسافت به عرضه Halo برای پلی استیشن فکر کرده است - ویجیاتومایکروسافت به عرضه Halo برای پلی استیشن فکر کرده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.