مایکروسافت: ایکس باکس بعدی «بزرگ‌ترین جهش فنی» را تجربه می‌کند

2021 3 microsoft xbox series x and its controller black 638bb2b2e851e87ca676ceee

مایکروسافت برای اولین بار به احتمال عرضه‌ی نمونه‌های منحصربه‌فرد ایکس باکس و کنسول پرقدرت نسل بعدی اشاره کرده است.

چهار بازی انحصاری ایکس باکس قرار است برای کنسول بازی سونی مدل پلی استیشن ۵ و کنسول بازی نینتندو مدل سوییچ منتشر شوند و مایکروسافت می‌خواهد به طرفدارانش اطمینان دهد که همچنان به برند ایکس باکس متعهد خواهد ماند.

سارا باند، رئیس ایکس باکس، در بیانیه‌ی مطبوعاتی جدید مایکروسافت گفت او و اعضای تیمش قصد دارند در نسل بعد ایکس باکس «بزرگ‌ترین جهش فنی» را ارائه دهند. به گفته‌ی باند، جزئیات «هیجان‌انگیز» مدل بعدی ایکس باکس در فصل تعطیلات سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

در بخشی از سخنان سارا باند می‌خوانیم: «ما در نقشه‌ی راه نسل بعد هم سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. چیزی که واقعا رویش متمرکز شده‌ایم، ارائه‌ی بزرگ‌ترین جهش فنی‌ای است که تاکنون در یک نسل سخت‌افزاری مشاهده کرده‌اید.»

فیل اسپنسر، مدیرعامل کسب‌و‌کار گیمینگ مایکروسافت، می‌گوید اعضای تیم سخت‌افزاری ایکس باکس همواره در حال ایده‌پردازی درباره‌ی تولید انواع مختلف سخت‌افزار هستند: «ما واقعا به تولید سخت‌افزاری فکر می‌کنیم که به‌خاطر ویژگی‌های منحصربه‌فردش، باب میل گیمرها باشد.»

مقاله‌های مرتبط

شاید سخت‌افزار منحصربه‌فردی که فیل اسپنسر از آن حرف می‌زند، به کنسول دستی ایکس باکس مربوط شود. مایکروسافت در بیانیه‌ی جدیدش می‌گوید: «ما فرصت زیادی در انواع مختلف دستگاه‌ها می‌بینیم و به محض این‌که آماده باشیم، جزئیات برنامه‌های سخت‌افزاری آینده‌مان را اعلام خواهیم کرد.»

در ماه‌های اخیر شایعه‌های زیادی درباره‌ی احتمال تولید کنسول دستی ایکس باکس شنیده‌ایم، اما هیچ چیز از سوی مایکروسافت تأیید نشده؛ این در حالی است که فیل اسپنسر به‌طور مداوم در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، پست‌هایی را که به کنسول دستی ایکس باکس اشاره دارند، لایک می‌کند. او می‌گوید: «من طرفدار بزرگ کنسول‌های دستی هستم، اما چیزی برای معرفی نداریم.»

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.