مایکروسافت از احیای بازی‌های قدیمی اکتیویژن بلیزارد حمایت می‌کند

مایکروسافت از احیای بازی‌های قدیمی اکتیویژن بلیزارد حمایت می‌کند

حالا که اکتیویژن بلیزارد و تمام استودیوهای این کمپانی به زیر مجموعه مایکروسافت تبدیل شده‌اند، احتمال احیای فرانچایزهای قدیمی‌تر این ناشر نیز وجود دارد. 

<!–

–>

با وجود اینکه تمرکز اصلی اکتیویژن بلیزارد در سال‌های گذشته بیشتر از هرچیزی روی کال آو دیوتی قرار داشته است، اما این کمپانی به ای‌پی‌های محبوب دیگری هم دسترسی دارد که اکنون تحت کنترل مایکروسافت هستند. هنوز استراتژی ایکس باکس و مایکروسافت برای آینده Activision Blizzard مشخص نیست، اما احتمالا آزادی عمل بیشتری به استودیوها داده خواهد شد. 


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Overwatch 2می‌توانست یک بروزرسانی باشد!
بررسی بازی Overwatch 2بررسی بازی Overwatch 2

فیل اسپنسر با حضور در پادکست ایکس باکس اعلام کرد که اگر یکی از استودیوهای اکتیویژن بخواهد به سراغ آی‌پی‌های قدیمی‌تر برود، با حمایت کامل مایکروسافت روبه رو می‌شود. اسپنسر اشاره کرد که نمی‌خواهد چیزی را به تیم‌هایی توسعه دهنده تحمیل کند که تا مجبور شوند بدون علاقه‌ روی یک فرنچایزهای قدیمی کار کنند.

مایکروسافت از احیای بازی‌های قدیمی اکتیویژن بلیزارد حمایت می‌کند - ویجیاتومایکروسافت از احیای بازی‌های قدیمی اکتیویژن بلیزارد حمایت می‌کند - ویجیاتو

با این وجود به نظر می‌رسد که برنامه‌های مایکروسافت برای آینده Activision Blizzard چندان مشخص نیستند و پتانسیل انجام هرکاری وجود دارد. این صحبت‌ها احتمال ساخت بازی جدید Spyro توسط Toys for Bob را بیشتر می‌کند و شاید ساخت Tony Hawk Pro Skater 3 + 4 نیز دوباره از سر گرفته شود. 

فیل اسپنسر در همین پادکست اعلام کرد که بازی های کال آو دیوتی روی همه پلتفرم‌ها با محتوایی برابر عرضه خواهد شد. از این رو ایکس باکس داران نباید انتشار نقشه‌ها، اسکین‌ها و ایتم‌های انحصاری را داشته باشند. او همچنین توضیح داده که چرا بازی‌های اکتیویژن بلیزارد تا سال ۲۰۲۴ به گیم پس اضافه نمی‌شوند؟


مطلب پیشنهادی:اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنیدنصب بازی قدم اول نیست!
اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنیداولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنید


ده شخصیت واقعی در اساسینز کرید

مایکروسافت از احیای بازی‌های قدیمی اکتیویژن بلیزارد حمایت می‌کند - ویجیاتومایکروسافت از احیای بازی‌های قدیمی اکتیویژن بلیزارد حمایت می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.