مانیتور ۴۹ اینچ ۱۴۴ هرتز MSI با وضوح خیره‌کننده رونمایی شد

msi 49 inch qe oled monitor 1 6598ec88494c1ffd7082cf9d

MAG 341CQP از نیز از نرخ پاسخ‌گویی ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه و نرخ نوسازی ۱۷۵ هرتز بهره می‌برد و با فناوری VESA DisplayHDR True Black 400 و QD Permium سازگاری دارد. این محصول نیز از برنامه‌ی هوشمند مخصوص اجرای بازی‌ها استفاده می‌کند تا بهترین تنظیمات را برای گیمرها فراهم سازد. از دیگر ویژگی‌های مانیتور مورد اشاره می‌تواند به درگاه HDMI 2.1 با سرعت ۴۸ گیگابیت‌برثانیه اشاره کرد.

‌MSI همچنین چهار مدل مانیتور تخت از سری MPG و MAG را با ابعاد ۳۲ و ۲۷ اینچ عرضه می‌کند. مدل‌های ۳۲ اینچی وضوح UHD و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز دارند و مدل‌های ۲۷ اینچی با وضوح WQHD و نرخ نوسازی ۳۶۰ یا ۲۴۰ هرتز به‌فروش خواهند رسید. این محصولات همگی از خروجی USB-C با توان ۱۵ یا ۹۰ وات پشتیبانی می‌کنند.

مانیتور MSI MPG 321URX QD-OLED

مانیتور MSI MPG 321URX از نرخ نوسازی ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز بهره می‌برد و مثل برادران بزرگ‌ترش با پشتیبانی از فناوری‌های QD Premium و VESA DisplayHDR True Black 400 عرضه می‌شود. این محصول نیز برای گیمرها از حالت مخصوص بازی پشتیبانی می‌کند و به‌دلیل استفاده از فناوری MSI OLED Care 2 نسبت‌ به بسیاری از محصولات حاضر در فهرست بهترین مانیتور گیمینگ، خطر سوختگی کمتری دارد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.